Author Topic:  Te Koop : Nieuwe Scangrip detail-hoofdlamp : *VERKOCHT*  (Read 1884 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline the mauve crew

• Trade Count: (0)
  • Pole Position
Te Koop : Nieuwe Scangrip detail-hoofdlamp : *VERKOCHT*
« on: 8 November 2020, 18:01:02 »
Enorm handig hoofdlampje van het gerenommeerde merk SCANGRIP ! Kan je niet vergelijken met gelijk welke andere hoofdlamp.. handig ook voor interieur te reinigen als het wat donker is buiten of in de garage.

Even ter verduidelijking , dit is een nagelnieuw exemplaar , omdat ik een reeds identiek exemplaar verloren was , maar pas terug gevonden had nadat ik mijn nieuw gekocht had , sneu . Maar bij deze gaat de nieuwe in de verkoop . Nieuwprijs 85 . Mag weg voor 55 zonder verzendkosten .

hieronder nog wat technische  uitleg :

De Scangrip I-match 2 is een handige hoofdlamp voor goede verlichting tijdens het detailen. Geeft perfect licht tijdens het polijsten of bijvoorbeeld als je een interieur aan het detailen bent. De I-match 2 gaat gemakkelijk aan door met je hand voor de lamp te zwaaien. De geavanceerde accu werkt tot 3 uur lang en laadt snel op. Er zitten 2 standen op voor de sterkte van het licht (80/160 lumen) en 2 standen voor verschillende kleurtemperaturen (4500/6500K). De 4500K-stand is speciaal voor lichtgekleurde oppervlakken zoals wit en zilver en de 6500K-stand voor donkere oppervlakken.

« Last Edit: 9 November 2020, 19:46:51 by the mauve crew »

Offline the mauve crew

• Pole Position
Re: Te Koop : Nieuwe Scangrip detail-hoofdlamp
« Reply #1 on: 8 November 2020, 18:09:37 »
nog even toevoegen dat de lamp werkt met een ingebouwde accu , dus geen geprul met een paar AA batterijen  :thumbsup:

Offline KenM3

• Trade Count: (+4)
  • Grand Prix Winner
« Reply #2 on: 9 November 2020, 17:58:10 »
PM

Offline the mauve crew

• Pole Position
« Reply #3 on: 9 November 2020, 19:45:12 »
Verkocht