BMW Algemeen > Testverslagen

[e91] naar spanje en terug....280000km super

(1/5) > >>

rob40:
ff een kort verslagje van mijn 318d vanuit spanje.
we zijn deze nacht aangekomen in Granada(zuid spanje)
manman wat een geweldige auto is dit,we hebben 2200km echt geknald door frankrijk en spanje in 2 dagen .
ik maakte me zorgen of het bimmerke het wel zou redden gezien de km stand...maar hij geeft geen krimp en is een super snelweg auto.
super wegligging ten alle tijden en de motor loopt absoluut soepel ook met 30 graden buiten.
dankzij de harde vering van de auto plakt hij op de slechte spaanse wegen als lijm op de weg.
geen rugpijn van de standaard stoelen en de kids hebben ook niets te klagen gehad.
alleen de bmw navi had ons nooit op de bestemming gekregen(dvd update 2013)is ronduit slecht te noemen.
straten die hij niet kent en valt ineens stil(zwijgt)gelukkig had ik de tomtom bij maar zonder hadden we onze bestemmingen nooit bereikt,verder heb ik besloten deze auto nooit meer weg te doen zolang hij rijd.
bmw heeft me echt verbaast met zn kunsten deze keer.
what a car.
uitgebreider testverslag volgt als we terug in belgie zijn.

Snorkel:
E91 is idd een geweldig goeie auto.  :thumbsup:

Ketter:
De degelijkheid.   ;D

Rik Taminol:

--- Quote from: Ketter on 14 July 2013, 17:55:15 ---De degelijkheid.   ;D

--- End quote ---

+1   :D

kraftbayer:

--- Quote from: rob40 on 14 July 2013, 14:41:10 ---ff een kort verslagje van mijn 318d vanuit spanje.
we zijn deze nacht aangekomen in Granada(zuid spanje)
manman wat een geweldige auto is dit,we hebben 2200km echt geknald door frankrijk en spanje in 2 dagen .
ik maakte me zorgen of het bimmerke het wel zou redden gezien de km stand...maar hij geeft geen krimp en is een super snelweg auto.
super wegligging ten alle tijden en de motor loopt absoluut soepel ook met 30 graden buiten.
dankzij de harde vering van de auto plakt hij op de slechte spaanse wegen als lijm op de weg.
geen rugpijn van de standaard stoelen en de kids hebben ook niets te klagen gehad.
alleen de bmw navi had ons nooit op de bestemming gekregen(dvd update 2013)is ronduit slecht te noemen.
straten die hij niet kent en valt ineens stil(zwijgt)gelukkig had ik de tomtom bij maar zonder hadden we onze bestemmingen nooit bereikt,verder heb ik besloten deze auto nooit meer weg te doen zolang hij rijd.
bmw heeft me echt verbaast met zn kunsten deze keer.
what a car.
uitgebreider testverslag volgt als we terug in belgie zijn.

--- End quote ---

Dan moet je nog wel terug in BelgiŽ geraken met de auto ;)
Met een BMW weet je nooit maar het zal wel lukken.
Er is al goed aan gewerkt.
Gelukkig heb je geen rugpijn met de standaard stoelen.
Ik heb er al rugpijn mee na 2 Km maar gelukkig is niet iedereen zo.
Grtn,
Kraftbayer :thumbsup:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version