De Werkplaats > ICE & Navigatie

[X-reeks] [G05] Bowers and Wilkins of aftermarket

<< < (3/3)

smeersd:
@TS

Kan je niet onderhandelen met de verkoper dat ze u bv. 25% korting geven bij een upgrade naar B&W... Ben er zeker van dat er wel iets te onderhandelen valt en je niet de volle meerprijs zal moeten ophoesten...

mrDoxie:
Hey allemaal,

Het klopt idd omdat  HK niet leverbaar is, ben ik op zoek naar een beter alternatief.

B&W is duur, en daarom dat ik ook eerst eens ga luisteren in Bornem. Voordeel is dat het af fabriek is.

Ik heb zelf geen ervaring met installateurs om toch zo'n complexe auto aan wil toe vertrouwen. Ik ken er zelf te weinig van om een goed oordeel te vellen over de kwaliteiten van een installateur. Al viel het me op dat het er aanmerkelijk minder zijn dan 20 jaar geelden :-)

Na het bezoek aan Bornem ga ik langs bij de dealer, om toch minimaal 'free' akoestisch glas  danwel korting proberen te bekomen. Moest ik voor B&W gaan, veel zal afhangen van de opties die ik de komende dagen te horen en te zien krijg!

Alvast bedankt voor jullie feedback

hul51:
Je kan eens informeren bij lucascarsound bredabaan in Merksem, die plaatsen audio upgrade die volledig op de originele plaatsen zit zonder dat je er iets van ziet. Geen idee hoe het klinkt en wat het mag kosten.

Atlantis8000:
Ik zit/zat met het zelfde probleem. Mijn G05 besteld met HK en daarna gehoord dat het niet meer leverbaar was. Dan maar voor de B&W optie gekozen... Na 2 weken opnieuw telefoon. Ook niet leverbaar...
Uiteindelijk voor de Hifi Pro gekozen, wetende dat dit niet is wat het moet zijn. Ondertussen heb ik de installatie gehoord van iemand met hetzelfde probleem. Deze heeft een upgrade uitgevoerd naar Focals K2 (dus niet de standaard Focal OEM replacements) met een Matchup7 amp. Ik kan je zeggen dat dit beter klonk dan de HK. HK heeft wel meer speakers achteraan. Dat heb je dan weer niet met Hifi Pro. Alleszins. Ik verwacht mijn X5 binnen 2 weken en dan ga ik dezelfde upgrade steken.

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version