Varia > Verkeer en Wetgeving

Tijdelijk uitschrijving perso-plaat

<< < (2/5) > >>

Iksree:
Een 9- plaat sowieso wel niet, de gewone geen idee

Bart25277:
Enige manier om je perso plaat te houden is je wagen verkopen of even op een andere wagen in te schrijven.

Schrappen voor een winterperiode is niet mogelijk daar je deze bij de post dient in te leveren.

Geert:
Logisch zou zijn dat we telkens een nieuwe perso plaat konden aanvragen (is ook voor betaald geweest).
Ik zit met hetzelfde "probleem", mijn plaat heeft al op verschillende auto's gehangen om die reden. Uitschrijven voor een tijdje kan dus niet zomaar :thumbdwn:

ADW1:

--- Quote from: Zorro on  1 October 2021, 17:08:25 ---Ik dacht dat een uitgegeven perso-plaat niet meer in omloop komt wanneer ze geschrapt of gestolen wordt.

Is er dan geen andere manier om ze te houden buiten ze op een ander voertuig te plaatsen. 🤔

--- End quote ---
Klopt.

Zo heb ik ook mijn 1ste perso plaat kwijtgespeeld.. daarna wou ik uiteindelijk terug 1000e betalen voor dezelfde maar dit ging niet meer & is definitief geschrapt.

cossie300:
Als je de wagen uitschrijft , heb je ook kans dat je in het nieuwe tarief van rijtaks terecht komt . Waardoor je meer zal betalen als voorheen .

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version