Aankoop en Verkoop > Te Koop

Verkoop Beoordeling Systeem

<< < (2/8) > >>

Straight_Six:
Misschien ben ik fout of moet ik het in werking zien om te begrijpen maar:

Verkoop beoordeling systeem

Aantal : (0)
Score feedback: 0%
Positieve Feedback: 0
Neutrale Feedback: 0
Negatieve Feedback: 0
Totaal aantal positieve feedbacks: 0

Waarom staat er "positieve feedback" en daarna nog eens "totaal aantal poitieve feedback" ?  :iono:

jan.van.gent:

--- Quote from: Straight_Six on  5 June 2012, 10:42:43 ---Misschien ben ik fout of moet ik het in werking zien om te begrijpen maar:

Waarom staat er "positieve feedback" en daarna nog eens "totaal aantal poitieve feedback" ?  :iono:

--- End quote ---

mmm zal er eens naar kijken hoe het uitdraait eens het werkt en er wat beoordelingen zijn.
Ik heb deze modificatie zelf vertaald naar het nederlands, dus ofwel een fout geslopen in de vertaling, of is gewoon de functie van die "totaal..." nog niet duidelijk. Even wachten dus  ;)

Straight_Six:

--- Quote from: jan.van.gent on  5 June 2012, 10:43:57 ---
--- Quote from: Straight_Six on  5 June 2012, 10:42:43 ---Misschien ben ik fout of moet ik het in werking zien om te begrijpen maar:

--- End quote ---

mmm zal er eens naar kijken hoe het uitdraait eens het werkt en er wat beoordelingen zijn.
Ik heb deze modificatie zelf vertaald naar het nederlands, dus ofwel een fout geslopen in de vertaling, of is gewoon de functie van die "totaal..." nog niet duidelijk. Even wachten dus  ;)

--- End quote ---

:thumbsup:

Eens zien hoe het gaat als er feedback gegeven worden.
Ik zal er dadelijk eens werk van maken.

Barney:
Misschien nog iets:
als je een feedback hebt doorgestuurd komt de volgende melding tevoorschijn: 'er is een fout opgetreden'..
Volgens mij gaat het gewoon om een fout in de titel..?

jan.van.gent:

--- Quote from: Barney on  5 June 2012, 10:47:32 ---Misschien nog iets:
als je een feedback hebt doorgestuurd komt de volgende melding tevoorschijn: 'er is een fout opgetreden'..
Volgens mij gaat het gewoon om een fout in de titel..?

--- End quote ---

Dat is jammer genoeg niet aan te passen, maar ik zal de tekst er onder aanpassen. Komt in orde  ;)

Ik denk dat jij trouwens bij het doorsturen een fout hebt gemaakt. Je moet ook nog positief/negatief/neutraal selecteren. Want nu komt u tekst niet overeen met wat je geselecteert hebt  ;)
Ik zal ze weg doen, kan je eens opnieuw invoeren  :thumbsup:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version