BMW Algemeen > BMW Nieuws

M3 G80 sedan ,( G81 Touring ) en M4 Coupé G82 (+CSL pag5) , M4 Cabrio G83

<< < (2/34) > >>

smeersd:

--- Quote from: order66 on 23 September 2020, 17:45:17 ---Deze generatie is opnieuw meer opgeblazen dan de vorige. Stijl en klasse zijn op de achtergrond geraakt, opvallen met de wagen lijkt hier het doel geworden. Dat is jammer. Het lijkt meer en meer op een tuningsbak van een of andere tuner zoals Hamann, Manhart, enz... waar de styling over de top is. Spoilers, hoekjes en kantjes, overdesign. Ik mis de discrete, stijlvolle look waar een M toch ook voor stond. Vroeger dus James Bond, nu Vin Diesel. Beiden dus ok in hun eigen stijl, maar ik weet wie mijn voorkeur wegdraagt :toofunny:
Sneller dan alle vorige generaties zal hij zeker zijn! ;D

--- End quote ---

:blink:

Ik kan het eigenlijk niet beter samenvatten. Styling is toch wel over the top (die diffusers, die motorkap  :iono:). Zelfs de voorstellingskleuren trekken op niks. Ben toch wel heel ontgoocheld eerlijk gezegd, afgaande op foto's en filmpjes...

Win:
BIV :blink:

Bakerman911:
Styling kan ik nog mee leven, Full Black zal die top zijn :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
BIV is idd zot :wow: :wow: :wow:

stevos:
Ik was eerst tegen - maar nu meer voor.
Degenen die het niet leuk vinden kunnen hun gading vinden in een m340/alpina outfitje.

biv tja da zal er niet op beteren. In Luxemburg gaan wonen 🙃

r1sthebest:

--- Quote from: Bakerman911 on 23 September 2020, 19:58:15 ---Styling kan ik nog mee leven, Full Black zal die top zijn :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
BIV is idd zot :wow: :wow: :wow:

--- End quote ---

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version