Het Forum > BimmerBoard Meet & Greet

Bmw Fan Day

<< < (11/14) > >>

midas:

--- Quote from: Freke on 11 September 2020, 11:58:48 ---Ah ok daar was dan een speciaal event te doen waar de nieuwe M modellen tentoon gesteld stonden.  :thumbsup:

--- End quote ---

Inderdaad,dit was een voorstelling op uitnodiging van mijn dealer, een vergelijkbaar event kan men ook nog boeken via de club BMW M league.
Alle M modellen stonden tentoon gesteld,zelfs nog een M2CS.
De 2 nieuwe modellen werden later op de avond onthuld.

stevos:

--- Quote from: midas on 11 September 2020, 08:26:43 ---Gisteren de nieuwe M3 & M4 mogen aanschouwen in Key West, de beide wagens écht waanzinnig mooi en ook bruut waardoor de grote nieren helemaal niet storen en mooi tot hun recht komen.
Mijn minpuntje ; de hard core zetels die erg hard overkomen en  (voor mij)moeilijk waren om vlug uit de auto te komen.Blijkbaar was dit optioneel en zijn de standaard sportzetels meer confortabeler. :iono:
Voor de rest niets dan lof! :thumbsup:

--- End quote ---
Volledig akkoord met je mening daar @midas - net binnengesprongen bij mijn dealer om ff met de verkoper te praten over de nieuwe m3/m4.
Zij mogen volgende week op die locatie de auto's gaan besnuffelen  :thumbsup:

RDR:
TOPIC RESURRECTION.

Heb een uitnodiging gekregen voor M fanday op zolder voor 26/06/22.

Ik vraag me af wat is er precies te doen? Is het de moeite?

Logischerwijze zullen er oude en nieuwe Ms van BMW zelf getoond wordne en rijden ze ook met race-versies over het circuit.
Van voorgaande berichten lijkt het ook alsof je met je eigen //M een toertje mag doen op het circuit? Klopt dat?

Is een eind van ZW Vlaanderen dus vandaar de vraag.

Mercikes

M&M:
https://www.bmw-form.be/m-fan-days

Zeker eens kijken! Gaan zoals vorige fan days, drift parcours zijn, voor de kinderen wat animo, een nieuwe model te bezichtigen, allerhande statische m's voorsl dan wrs. EN idd circuit mogelijkheden! Zelf aan het stuur van een M (ik heb al een slot gereserveerd), of met je eigen M of performance M op circuit met of zonder begeleiding.

Avus_3.0:

--- Quote from: RDR on 25 May 2022, 09:27:00 ---TOPIC RESURRECTION.

Heb een uitnodiging gekregen voor M fanday op zolder voor 26/06/22.

Ik vraag me af wat is er precies te doen? Is het de moeite?

Logischerwijze zullen er oude en nieuwe Ms van BMW zelf getoond wordne en rijden ze ook met race-versies over het circuit.
Van voorgaande berichten lijkt het ook alsof je met je eigen //M een toertje mag doen op het circuit? Klopt dat?

Is een eind van ZW Vlaanderen dus vandaar de vraag.

Mercikes

--- End quote ---

Spijtig genoeg moet ik zaterdag werken op zondag organiseer ik onze E36 & classic meeting dus voor mij is het no-go dit jaar.

Maw als zolder te ver is ben je wel welkom met uwe E21 in Bornem natuurlijk.  ;D ;)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version