Author Topic:  Telenet VS Belgacom VS TV-Vlaanderen  (Read 17327 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Janske21

• Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • Grts
Re: Telenet VS Belgacom VS TV-Vlaanderen
« Reply #60 on: 17 March 2022, 12:03:31 »
Is de klassieke VDSL, bieden geen fiber aan bij mijn weten.
Beter doen dan de klantendienst van Proximus is niet moeilijk, die zijn veruit het slechtst.

Heb hier edpnet fiber, op het proximus netwerk dus ook.  Klantendienst reageert snel, techniekers zijn die van Proximus, nog maar 1x nodig gehad, en toen stond die hier de dag zelf nog.
Die edpnet is wel interessant, bieden wel jammer genoeg enkel vdsl aan waar ik woon, maar dan wel aan een scherpe prijs.

Moet wel zeggen dat ik er nog nooit van gehoord heb.
« Last Edit: 17 March 2022, 12:10:27 by Janske21 »

Offline Low Budget

• Trade Count: (0)
  • World Champion
  • Waarom
« Reply #61 on: 17 March 2022, 21:57:49 »
Die edpnet is wel interessant, bieden wel jammer genoeg enkel vdsl aan waar ik woon, maar dan wel aan een scherpe prijs.

Moet wel zeggen dat ik er nog nooit van gehoord heb.

Geven dan ook geen miljoenen uit aan zendtijd, voetbalploegen en dergelijke.

Mvg
Low budget

Offline M-Power

• Medewerker
  • Race Legend
« Reply #62 on: 28 April 2022, 00:10:49 »
Telenet verhoogt tarieven met 4,7 procent wegens inflatie en

onafhankelijke bestuurders krijgen meer betaald

https://www.hln.be/geld/telenet-verhoogt-tarieven-met-4-7-procent-wegens-inflatie-en-onafhankelijke-bestuurders-krijgen-meer-betaald~afad9287/

Offline M-Power

• Medewerker
  • Race Legend
« Reply #63 on: 15 June 2022, 02:50:14 »
Mobile Vikings lanceert abonnement voor vast internet :

“Tot 1 gigabit per seconde downloaden en theoretisch gezien kunnen we nog sneller”

https://www.hln.be/binnenland/mobile-vikings-lanceert-abonnement-voor-vast-internet-tot-1-gigabit-per-seconde-downloaden-en-theoretisch-gezien-kunnen-we-nog-sneller~afe4a58b/

Offline M-Power

• Medewerker
  • Race Legend
« Reply #65 on: 29 October 2022, 00:32:05 »
Yelo-app van Telenet verdwijnt: welke veranderingen mag je verwachten ?

En welke apps bieden andere providers ?

https://www.hln.be/tech/yelo-app-van-telenet-verdwijnt-welke-veranderingen-mag-je-verwachten-en-welke-apps-bieden-andere-providers~a8d8d7f7/

Offline M-Power

• Medewerker
  • Race Legend
« Reply #66 on: 3 November 2022, 00:47:06 »

Offline M-Power

• Medewerker
  • Race Legend
« Reply #67 on: 4 November 2022, 01:23:34 »
Hetzelfde netwerk, maar lagere prijzen :

zijn lowcostproviders dé oplossing voor je hoge telecomfactuur ? En waarop moet je zeker letten ?

https://www.hln.be/geld/hetzelfde-netwerk-maar-lagere-prijzen-zijn-lowcostproviders-de-oplossing-voor-je-hoge-telecomfactuur-en-waarop-moet-je-zeker-letten~ab2b2ff6/

Ooit eens iemand gesproken die beweerde dat als je een snelle internetverbinding en voldoende datavolume hebt  je met IPTV met IPTV-kastje of smart-tv je geen tv-abonnement meer nodig hebt , of dat waar is heb ik nog niet kunnen vaststellen , moest er hier iemand daar info over hebben verneem ik dat graag

Offline Ben.

• World Champion
« Reply #68 on: 4 November 2022, 09:13:15 »
Ik heb geen traditioneel of vast TV abonnement thuis.. veel mensen in mijn vriendengroep niet.
Google TV of een TV dat op android draait en dan bijvoorbeeld een abonnement op TV Vlaanderen (light) als je nog wil zappen met "het kaske".

Maar bijvoorbeeld evengoed via de apps van VTM GO, VRT Max. Goplay loopt nog achter daarin aangezien ze niet kunnen casten via de "simpele" manier.
Aangevuld dan met Netflix of een andere streamingsdienst.

Als je wil gaan knutselen met een oude pc of iptv wil installeren op een device kan je altijd eens kijken naar Kodi en dan IPTV manager.

Offline GeoBem007

• Premium Member
  • Trade Count: (+1)
  • Race Legend
    • @hertgoan
« Reply #69 on: 4 November 2022, 14:20:24 »
Ik heb geen traditioneel of vast TV abonnement thuis.. veel mensen in mijn vriendengroep niet.
Google TV of een TV dat op android draait en dan bijvoorbeeld een abonnement op TV Vlaanderen (light) als je nog wil zappen met "het kaske".

Maar bijvoorbeeld evengoed via de apps van VTM GO, VRT Max. Goplay loopt nog achter daarin aangezien ze niet kunnen casten via de "simpele" manier.
Aangevuld dan met Netflix of een andere streamingsdienst.

Als je wil gaan knutselen met een oude pc of iptv wil installeren op een device kan je altijd eens kijken naar Kodi en dan IPTV manager.

Nu ze fiber hebben gelegd/aan het leggen zijn in onze wijk ben ik ook aan het kijken naar zo'n dingen.
Wij kijken vnl Netflix & Disney+, die abo's hebben we dan ook al. Los daarvan volgen we sommige programma's op tv maar kijken we 99% van de tijd achteraf.
Dus met de apps van de zenders werken zou prima moeten lukken.
Als het fiber hier effectief open staat, ga ik is deftige rekenen want volgens mij kunnen we zo ook wel wat besparen...

Offline Ben.

• World Champion
« Reply #70 on: 4 November 2022, 14:49:01 »
Nu ze fiber hebben gelegd/aan het leggen zijn in onze wijk ben ik ook aan het kijken naar zo'n dingen.
Wij kijken vnl Netflix & Disney+, die abo's hebben we dan ook al. Los daarvan volgen we sommige programma's op tv maar kijken we 99% van de tijd achteraf.
Dus met de apps van de zenders werken zou prima moeten lukken.
Als het fiber hier effectief open staat, ga ik is deftige rekenen want volgens mij kunnen we zo ook wel wat besparen...

Kan op de traditionele lijnen ook al hoor. Ik zit met een simpel "home internet" orange abonnement.  ;)
Betaal met gsm abonnement van de vriendin inbegrepen 46€ per maand + netflix

Offline Iksree

• Algemene moderator
  • Crashed!
« Reply #71 on: 4 November 2022, 16:48:57 »
Fiber heb je inderdaad niet nodig.

Ikzelf zit bij telenet, tv inbegrepen in mijn abo maar zonder decoders. Ik stream via Telenet Flow wanneer ik ‘kabel’ wil kijken.
- Signature adjusted for being outdated-

Offline M-Power

• Medewerker
  • Race Legend
« Reply #72 on: 9 November 2022, 19:26:12 »
Telecomprovider epdnet zit in slechte papieren en heeft “aanzienlijke schulden” bij Proximus

https://www.hln.be/nieuws/telecomprovider-epdnet-zit-in-slechte-papieren-en-heeft-aanzienlijke-schulden-bij-proximus~a4b9343a/