De Werkplaats > Carrosserie & Ramen

Voorruit vervangen / herstellen?

<< < (9/10) > >>

order66:

--- Quote from: dannyro on 21 January 2022, 16:06:11 ---https://autoruiten-verhelst.be

Hier ben ik al 3 x geweest. ttz hij is al 3 x bij mij thuis geweest :thumbsup:
Niet ver van de Cherry Moon :razz:

--- End quote ---

Thanks man!

order66:

--- Quote from: Draje on 21 January 2022, 20:42:45 ---Ik heb jaren geleden bij mijn oude e46 een barst gehad.
Carglass kon dag nadien komen, maar ik wou OEM ruit, moest ik langer wachten. 1 week nadien kondnen ze langs komen.
Is proberen daar en met de code van de ruit ?

--- End quote ---

Uiteindelijk is het een sterretje dat kan hersteld worden. Als ik mij niet vergis vragen ze 133 hiervoor bij Carglass. Dat lijkt me reteduur. Ik weet nog dat dit 50 kostte.
Natuurlijk nog steeds goedkoper dan het bestek van de dealer voor een nieuwe voorruit: 1130.

Draje:

--- Quote from: order66 on 21 January 2022, 22:31:19 ---Uiteindelijk is het een sterretje dat kan hersteld worden. Als ik mij niet vergis vragen ze 133 hiervoor bij Carglass. Dat lijkt me reteduur. Ik weet nog dat dit 50 kostte.
Natuurlijk nog steeds goedkoper dan het bestek van de dealer voor een nieuwe voorruit: 1130.

--- End quote ---

Hangt natuurlijk ook vanaf op dat in je verzekering zat.
Ik had geen omnium, maar mijn glas was als een vervangen of sterretje, en blijkbaar moest ik niet betalen daar de garantie of vroegere vervanging.

Ruby:
voorruit F21 Lci 
Geleverd en geplaatst  Bij carglass  594.82 (met 2 nieuwe ruitenwissers erbij)
(eind vorig jaar)

kietekiet:

--- Quote from: Ruby on 22 January 2022, 19:27:51 ---voorruit F21 Lci 
Geleverd en geplaatst  Bij carglass  594.82 (met 2 nieuwe ruitenwissers erbij)
(eind vorig jaar)

--- End quote ---
Dure ruitenwissers dan, sylco autoglass plaatste een voorste ruit van ne M4 bij mij op de oprit voor 460 btwi. Twas wel in 2015 mischien is't opgeslagen door de duurdere grondstoffen de laatste jaren.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version