De Werkplaats > ICE & Navigatie

Mini Review: E61 Dension Gateway 500 iPod, USB aansluiting

<< < (3/5) > >>

Datake:

--- Quote from: Sonic on 15 November 2009, 11:16:28 ---Die "harde schijf" in dat apparaat, is dat een echte notbeook HD?

Anders zou je later, wanneer de SSD's wat goedkoper worden, de "gewone" HD kunnen swappen voor een SSD? die lezen een heel pak sneller, mss dat dat de performance opkrikt?

--- End quote ---

true, maar je zal goedkoper af zijn met een usb stick van 32gb, en die SSD's zijn momenteel ook max 32gb...

walz:
Knappe write-up man!  :thumbsup:

Bimmerstyle:
@Sonic: Da's idd een gewone 2,5" notebook schijf die daarin zit. Een SSD zou echter te duur zijn om het gewoon eens te proberen of't werkt. Ik heb het gevoel dat nu ik de 16GB usb-stick eraan hangen heb een iets grotere, 32GB dus, ook nog wel moet lukken al ben ik daar niet zeker van. Dus ik ga voorlopig geen massa's geld uitgeven aan iets waarvan ik niet zeker ben dat het werkt. Gewoon afwachten dus tot de prijzen zakken tot een niveau waar het me de gok waard is en dan eens proberen met een groter volume.

@Datake: Ik ben nochtans al SSD's van 128GB tegengekomen hoor. Zelfs 256GB zou al op de markt zijn. De prijzen zijn echter navenant natuurlijk... :-\

@Walz: Thnx, we doen ons best van een zo eerlijk mogelijke review neer te pennen. Vandaar ook de updates nu en dan naarmate ik meer ervaringen heb met het toestel.

Wordt dus wss vervolgd. ;)

Datake:
ik bedoelde dus, zonder een nier te moeten verkopen hé ;)

Bimmerstyle:

--- Quote from: Datake on 15 November 2009, 21:56:00 ---ik bedoelde dus, zonder een nier te moeten verkopen hé ;)

--- End quote ---

Inderdaad! Die kosten nog stukken van mensen. (nieren, levers, dikke darmen...  ;D )

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version