Varia > Meetings & Events

Rondrit in de Noorderkempen

(1/1)

Bjorno:
Mits ik nu voor Retro City werk hebben we beslist om een BMW event in elkaar te knutselen samen met BMW Meeusen.
Zeker ook je tijd bij aankomst nemen om de prachtige toonzaal van retro City te bezichtigen en de workshop.

Samen organiseren ze op zondag 3 april de BMW rondrit Noorderkempen: een uniek evenement voor alle BMW liefhebbers! 🙌

Wat mag je verwachten? 👇
☕️ Tussen 9u-10u: Een warm ontvangst met ontbijtbuffet en koffie bij BMW Meeusen in Kalmthout.

🏁 Om 10u: Een onvergetelijke rally door de Noorderkempen met jouw BMW classic car, cabrio of coupé

🥂 Tussen 15u-16u: Aankomst bij Retro-City in Kapellen met glaasje cava, gevolgd door een heerlijk 5-gangendiner!

🎟 Deelnameprijs per persoon: €90 all-in!

Neem je graag deel aan dit event of heb je meer info nodig? Neem dan gerust contact op met Patrick Dussolier via [email protected]! Inschrijven kan nog tot 26/03.
Tot dan! 👋🏻 (Of mail mij vie bimmerboard).

https://www.facebook.com/watch/?v=356060946426017

Avus_3.0:
Spijtig dat de cabrio tegen dan nog niet ingeschreven is en we vertrekken 05/04 op vakantie.
Anders was ik zeker van de partij.  :thumbsup:

PIRRE.:
Ziet er leuk uit.

Had al via IG van Meeusen gezien.

Zou ik met men nieuwe BMW G80 M3 competition mogen meerijden? (Geleverd door Meeusen)

Als men M3 niet in aanmerking komt, geen probleem hoor.

Gr
Pirre

PIRRE.:

--- Quote from: PIRRE. on 17 March 2022, 18:47:40 ---Ziet er leuk uit.

Had al via IG van Meeusen gezien.

Zou ik met men nieuwe BMW G80 M3 competition mogen meerijden? (Geleverd door Meeusen)

Als men M3 niet in aanmerking komt, geen probleem hoor.

Gr
Pirre

--- End quote ---
Is al in orde!

Navigation

[0] Message Index

Go to full version