Varia > Verkeer en Wetgeving

Autokeuring beu!

<< < (2/201) > >>

Nothing Else:

--- Quote ---Wie heeft uw veren gemonteerd?
--- End quote ---

JEM in Brakel. Hij heeft daarbij niets te maken.

Raceshot_M5:
Keuring in België is een klucht ... ze zouden beter een voorbeeld nemen aan Nederland en Duitsland ...

Frits:
Die bodemplaat HOEFT er niet af hoor.  Maar als ge problemen hebt met de bodemvrijheid, en ge zout geen 9 cm hebben met de bodemplaat, dan kan je ze er best afdoen.  Als die 9cm met bodemplaat geen probleem is, dan mag die gerust blijven hangen.

Nothing Else:
Die bodemvrijheid van 9cm heb ik zeker omdat hij maar 3 cm verlaagd is. Ik ga het zekere voor het zekere nemen, dus bodemplaat eraf want voor hetzelfde geld ist van "Meneer, we beginnen er nie aan, bodemplaat moet eraf"  ;D

///Motorsport:

--- Quote from: ///Motorsport on 21 January 2010, 13:41:59 ---Die autokeuring is een hoopke prutsers bij elkaar

Ik heb 1x een E46 gehad, ben er 4x ! ! !  mee naar de keuring moeten gaan, elke keer vonden ze iets nieuws om af te keuren terwijl ze bij een herkeuring enkel het afgekeurde onderdeel mogen herkeuren... hadk da op voorhand geweten  :censor:

Anyway, succes met de wagen en de keuring, hoop dat ze niet té moeilijk gaan doen

--- End quote ---

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version