bon, tis nie echt een project maar alé, toch ff neerpennen wat ik allemaal uitsteek

De sticker is er dus af, en netjes opgepoetst. Naast de nummerplaat achteraan was er zo nen doffe schijn van zo nen nrplaathouder, die er dus af is. Die doffe schijn dus weggedaan mee wa simonies

Daarnet ook nog nieuwe ruitenwissers gestoken, bosch power

Tevens wat onderdelen van de 320d overgezet, daar zijnde mijn mega expensive !!! drinkbekerhouders

das gewoon uittrekken en dat rolgordijn ding van de M eruit en wisselen die handel

Handig zo 2 E46's

Gisteren in de garage geweest en alle vloeistofpeiltjes laten checken, mannen waren danig onder de indruk van de "maagdelijke" staat van de auto en motorruimte

Daarnaast was het plan dus om de DVD navi van de 320d over te bouwen naar de M3, probleem is dus, kabelboom etc voor de M3 bestellen is allemaal geen probleem, maar nen business CD in nen auto steken die van fabriek uit DVD navigatie heeft lukt dus blijkbaar niet....

En vermits ik geen zin heb om ontzaglijk veel geld te geven aan een systeem dat in feite al was verouderd is (lets face it), ben ik dus op zoek naar iets anders.... ik zie dat die VDO's wel nice zijn (bmw OEM is in feite ook VDO), en die hebben een uitklapbaar scherm in een DIN formaat met nen apparten DVD lezer of SDCARD lezer, met gyroscoop en mogelijkheid om speedometer te koppelen eraan, wat dus uiteraard de nauwkeurigheid serieus ten goede komt, daarnaast hebben die ook standaard TMC ingebouwd wat ook wel nice is... maar ja veel dealers zijn er niet van in .BE precies

Volgende week zaterdag gaat de wagen binnen bij wax-it.be voor een complete kuur binnen en buiten, in principe krijg ik hem dan praktisch terug in nieuw staat...
De volgende mod zal LED achterlichten zijn, vermoedelijk bestel ik die wel bij wheelsonline in de groupbuy sectie... vermits ik geen zin heb ik LCM geklooi zullen dit vermoedelijk aftermarkets zijn, maar ik heb al gezien dat die heel goed op OEM lijken...
Ik moet precies eens pics leren nemen van mijn bezigheden, er volgen er nog, I promise