Kies Tekstgrootte:
Gebruikersnaam     Wachtwoord      
 Pagina's: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22
  Print  
Auteur Topic: 1984 - E24 - ///M635CSi Schwarz - the saga continues  (gelezen 5718 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
stoffie
Pole Position

Bezoek mijn garage
« Antwoord #270 Gepost op: 22 Juli 2010, 17:50:59 »
Ondertussen toch al een kleine 10K geïnvesteerd na aankoop, en we zijn er nog niet hé.

Aan zo'n auto kan je bezig blijven, en zonder enige moeite nog eens 10K inpompen.

Ik heb hem dan ook niet gekocht om ooit nog mijn geld uit te halen, maar puur voor de liefhebberij. I think it shows  Grijns

Ik denk dat na een versnellingsbakrevisie, ik wel een gerust hart zal hebben op mechanisch vlak. Slijtonderdelen zijn er natuurlijk ook nog, maar dat is bij iedere auto.

Als je zo eentje goed onderhoudt, kan die gerust 500000km mee Smiley

M635CSi The M88/3 was all about power, no cats, at idle raw fuel from the exhaust will make your eyes water like an old V-8 muscle car
stoffie
Pole Position

Bezoek mijn garage
« Antwoord #271 Gepost op: 24 Juli 2010, 17:46:20 »
Vandaag de pakkingen van de achterlichten vervangen. Was nodig want de oude pakkingen waren ipv rubber een soort schuimrubber geworden, half poreus en verduurd.

Ondertussen nog hier en daar een klein roestplekje gevonden (zoals gewoonlijk waar je het niet ziet) en behandeld.

Hopelijk is daarmee het waterlekje in de koffer opgelost, ik ben alleszins benieuwd. 't Is te hopen voor dat geld want die pakkingen zijn echt gruwelijk duur voor hetgeen het maar is  Geschokt

Real blackline  Grijns

M635CSi The M88/3 was all about power, no cats, at idle raw fuel from the exhaust will make your eyes water like an old V-8 muscle car
ADR
Warming Up
*

« Antwoord #272 Gepost op: 26 Juli 2010, 16:26:22 »
Prachtige wagen.
Sleur die gele lampen vooraan er nog uit, en hij is perfect.
 Imho Overdag vallen die nog mee, maar 's nachts is het een afzicht. (tenzij je Lierse supporter bent natuurlijk).

Dave
stoffie
Pole Position

Bezoek mijn garage
« Antwoord #273 Gepost op: 26 Juli 2010, 17:27:37 »
Dat ben ik vooralsnog niet van plan. Ik vind het net zo zalig staan die gele kijkers, het geeft hem nog dat beetje extra karakter  neener  Grijns

En qua lichtopbrengt kan ik er ook niet echt van klagen.

SRDsports
Nieuw
*

« Antwoord #274 Gepost op: 27 Juli 2010, 23:14:40 »
Dat ben ik vooralsnog niet van plan. Ik vind het net zo zalig staan die gele kijkers, het geeft hem nog dat beetje extra karakter  neener  Grijns

En qua lichtopbrengt kan ik er ook niet echt van klagen.

idd vind ik ook mijn vader heeft ook een m635 gereden met ook gele koplampen en ik vond dat destijds ook prachting, desondanks zijn ze toch gesneuveld Kwaad
BTW prachtige wagen  Drool
stoffie
Pole Position

Bezoek mijn garage
« Antwoord #275 Gepost op: 31 Juli 2010, 09:45:22 »
Thanks!

Ga normaalgezien volgende week eens gaan kijken naar een staggered setje BBS RC090 (8J vooraan en 9J achteraan, 17in) en als het bevalt, kunnen die rotte TRX dingen er af (wel nog efkes hubcentric rings kopen). Dan nog een dezer bij een carrossier nog eens gaan horen voor die verdomde voorlip te spuiten, en dan is het visueel ook al weer een heel stukje beter en kan ik aan een volledige detail beginnen  Exited

carpassion
Premium Member
World Champion

Bezoek mijn garage
« Antwoord #276 Gepost op: 31 Juli 2010, 10:15:52 »
Thanks!

Ga normaalgezien volgende week eens gaan kijken naar een staggered setje BBS RC090 (8J vooraan en 9J achteraan, 17in) en als het bevalt, kunnen die rotte TRX dingen er af (wel nog efkes hubcentric rings kopen). Dan nog een dezer bij een carrossier nog eens gaan horen voor die verdomde voorlip te spuiten, en dan is het visueel ook al weer een heel stukje beter en kan ik aan een volledige detail beginnen  Exited

Leuke plannen Duimomhoog
Die velgen zullen de wagen aardig verfraaien!

kevs328coupe
Grand Prix Winner

« Antwoord #277 Gepost op: 31 Juli 2010, 10:30:46 »
mooie auto en zoals je het hier ziet gaat dit helemaal goed komen. (je bent tenminste al heel goed bezig)

Bmw 328 coupe '95, zwart, 18 inch atp Nido d'Ape Monoblock , kw schroefsetje var 1, fk led achterlichten Wiechers veerpootbrug. Eisenmann SS race 2 x 83mm, xenon.

http://www.bimmerboard.be/index.php?topic=631.0
stoffie
Pole Position

Bezoek mijn garage
« Antwoord #278 Gepost op: 31 Juli 2010, 14:15:19 »
Dank je Smiley

Het liefste zou ik er een paar 17in BBS RS velgen op willen met van die schuine lippen, maar buiten het feit dat je die niet gauw vindt, zijn die ook echt compleet onbetaalbaar in goede staat.

Zo dus (maar dan wel zonder mottige verlaging):

Dus denk dat ik het voorlopig hier maar bij hou...en wordt het zoiets:

carpassion
Premium Member
World Champion

Bezoek mijn garage
« Antwoord #279 Gepost op: 1 Augustus 2010, 02:44:21 »
UBERCOOL jongen  Duimomhoog

Jussi
World Champion

Bezoek mijn garage
« Antwoord #280 Gepost op: 1 Augustus 2010, 04:20:04 »
Ik zou nog een beetje doorsparen voor die RS'en of Hartge driedelige..    Onbeslist Wiggle
stoffie
Pole Position

Bezoek mijn garage
« Antwoord #281 Gepost op: 1 Augustus 2010, 04:52:09 »
Ik wil af van die TRX ondingen. Grip in de regen is echt 0.0 en zelfs op het droge soms niet denderend. Ben er al een paar stoten mee tegengekomen, en dat bij compleet rustig rijden. De achterbanden zijn volgens mij ook al heel wat jaartjes oud, want er beginnen scheurtjes in te komen, dus een platte band is ook al niet denkbeeldig daardoor.

Liever een RC090 velgje met goede banden, dan een gekreukte M635CSi  Knipoog

Hartge driedelige velgen zijn echt mijn ding niet.  Duimomlaag

Jussi
World Champion

Bezoek mijn garage
« Antwoord #282 Gepost op: 1 Augustus 2010, 05:05:00 »
Dan zou ik liever investeren in een ander (lees: goedkoper) setje zoals Borbets om dan door te sparen door voor de ultieme velg dan te moeten te kiezen voor een 'net niet' setje.

En hoe vind je Hartge driedelige maar niks?   Think Drool
stoffie
Pole Position

Bezoek mijn garage
« Antwoord #283 Gepost op: 1 Augustus 2010, 05:17:01 »
Bwa zo'n RC set vind ik ook heel mooi hé, alsook Alpina's, zo'n RS set is natuurlijk het ultieme maar ook belachelijk duur (2600€ en meer voor wat ik wil, en dan nog banden...), en dan spendeer ik dat liever aan onderhoud of vernieuwen van onderdelen.

Hartge velgen hebben mij nooit kunnen bekoren en dat zal wel nooit veranderen vrees ik. Zeker op een 6 vind ik dat compleet misstaan.

Jussi
World Champion

Bezoek mijn garage
« Antwoord #284 Gepost op: 1 Augustus 2010, 05:20:47 »
Een wagen als de jouwe verdient ook niet meer dan het beste, hé. Ik vind het jammer dat er in die RC's geen vouw in de lip zit.

En ik snap niet hoe die Hartge's niet passen bij een E24? Past perfect bij de tijdsgeest vind ik..

Pagina's: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22
  Print  

Ga naar: