|
|
« Antwoord #30 Gepost op: 7 Februari 2010, 21:52:30 »
dit is nice!!!!! sla ik op! thx!!
|
|
|
|
|
|
I love my 343hp M3
|
|
|
|
fritz
World Champion
|
« Antwoord #31 Gepost op: 9 Februari 2010, 15:32:50 »
Mss is horen bij philips in wijnegem of steurs en zonen in borsbeek.
|
|
|
|
|
|
freude am fahren
|
|
|
|
Frits
* Board Sponsor *
Race Legend
|
« Antwoord #32 Gepost op: 9 Februari 2010, 16:28:47 »
Heeft heel veel liggen van M3's, en van andere snelle wagens. Ben er 1 keer geweest, en was in 't zak gezet. Ik ga er dus niet meer. Dat is trouwens HEEL ver in Nederland.
|
|
|
|
|
|
Too much horsepower is never enough. Aerodynamics is invented by people that can't build decent engines. Remember you can't race your house, but you can sleep in your car! If everything is under control, you are not going fast enough. Winning isn't everything, but losing sucks!
|
|
|
|
Disaster
Grand Prix Winner
|
« Antwoord #33 Gepost op: 9 Februari 2010, 16:45:15 »
ACS in overpelt (Limburg). Is een afbraak centrum voor bmw onderdelen..
|
|
|
|
|
|
2006 e92 335i
|
|
|
|
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: 9 Februari 2010, 18:05:48 »
Philips, Steurs en ACS zijn al vernoemd... Eerst het topic effe doorlezen voor ge post. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bmw_e39
Pre-Qualifying
|
« Antwoord #35 Gepost op: 9 Februari 2010, 19:22:16 »
Alstublieft ze heeft heel veel liggen van BMW enzo VAN HOVE NV Gravestraat 5 8750 WINGENE Tel +32 (0)51 65 75 90 - Fax +32 (0)51 65 77 57 @:info@vanhove-nv.com http://www.vanhove-nv.com
|
|
|
|
« Laatste verandering: 9 Februari 2010, 19:24:00 door Bmw_e39 »
|
|
|
|
|
|
|
|
« Antwoord #36 Gepost op: 9 Februari 2010, 23:06:29 »
Heeft heel veel liggen van M3's, en van andere snelle wagens. Ben er 1 keer geweest, en was in 't zak gezet. Ik ga er dus niet meer. Dat is trouwens HEEL ver in Nederland. alle dan, goed om te weten!! afzetters weet ik er genoeg! bij deze zal ik diene nooit ontmoeten!! thx frits niet echt M- onderdelen maar toch ! net over de grens breda www.sterkens.nl al heel veel geweest.. weeral al heel ff geleden daar geweest.. grtz
|
|
|
|
|
|
I love my 343hp M3
|
|
|
|
Frits
* Board Sponsor *
Race Legend
|
« Antwoord #37 Gepost op: 9 Februari 2010, 23:11:31 »
Met Sterkens heb ik ook al zaken gedaan. Ging daar heel correct.
|
|
|
|
|
|
Too much horsepower is never enough. Aerodynamics is invented by people that can't build decent engines. Remember you can't race your house, but you can sleep in your car! If everything is under control, you are not going fast enough. Winning isn't everything, but losing sucks!
|
|
|
|
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: 9 Februari 2010, 23:12:35 »
ivm sterkens! zijn mensen die bmw testwagens afbreken! bij hun kan je zelf u wagen laten maken!! maar toch een vriend heeft dit laten doen x3 laten opmaken achteraf blijkte dat ze gewoon een duitse wagen hebben gekocht en een ander interieur ingestoken hebben.. dus, zo zie je dit zijn dan ook weer laffe trukken.. maar onderdelen zijn ze wel OK en ook veel ///M onderdelen alluwel ze laatste keer een opkoper hadden voor hun ///M onderdelen opkoper blijkte oostblokkers te zijn 
|
|
|
|
|
|
I love my 343hp M3
|
|
|
|
|
|
« Antwoord #39 Gepost op: 13 Februari 2010, 18:17:20 »
Heeft heel veel liggen van M3's, en van andere snelle wagens. Ben er 1 keer geweest, en was in 't zak gezet. Ik ga er dus niet meer. Dat is trouwens HEEL ver in Nederland. wat is er dan misgelopen ? want kzou wel is willen gaan maar tis zoals je zegt tis een hele tijd bollen
|
|
|
|
|
|
Als Ik Mercedes Wil Rijden Bel Ik Wel Een Taxi !
|
|
|
|
Frits
* Board Sponsor *
Race Legend
|
« Antwoord #40 Gepost op: 13 Februari 2010, 22:34:27 »
Een uitlaat gekocht die uiteindelijk helemaal niet bleek te passen, omdat die krom stond. Was zo een middenstuk met katalysators voor een E36 M3, waar dus 2 bochten inzitten. Die 2 bochten zaten er nog wel in, maar hadden een heel andere vorm...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
« Antwoord #41 Gepost op: 13 Februari 2010, 22:55:38 »
ah zo  Dat is wel ferm klote na een tripje van een 700km maar tis goed datk het weet eerst is kijken op een andere plaats en anders heel goed oppassen Thx Frits
|
|
|
|
|
|
Als Ik Mercedes Wil Rijden Bel Ik Wel Een Taxi !
|
|
|
|
|
|
« Antwoord #42 Gepost op: 14 Februari 2010, 13:03:52 »
simons in lommel (limburg) afbraak van bmw enkel bmw alles te krijgen daar
|
|
|
|
|
|
greetz bmw 118D black and withe
|
|
|
|
|
|
« Antwoord #43 Gepost op: 17 Februari 2010, 21:28:49 »
Ik heb op mijn E46 van 1999 (pré-facelift) een motorkap van een facelift staan.. Nu zou ik natuurlijk graag terug de originele hebben.
Zijn er mensen die weten uit eventuele ervaring of die te wisselen zijn bij een afbraakcentrum ?
|
|
|
|
|
|
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
|
|
|
|
|
|
« Antwoord #44 Gepost op: 17 Februari 2010, 21:31:40 »
Ik heb op mijn E46 van 1999 (pré-facelift) een motorkap van een facelift staan.. Nu zou ik natuurlijk graag terug de originele hebben.
Zijn er mensen die weten uit eventuele ervaring of die te wisselen zijn bij een afbraakcentrum ?
zomaar omruilen daar vrees ik voor  ik weet wel bij sterkens.nl moest ik oude motorkap afgeven en 100euro opleggen en had een M3motorkap ik zou zeggen eens bellen naar die mannen!!
|
|
|
|
|
|
I love my 343hp M3
|
|
|
|
|