Hallo allen...
Ja, op het autoforum is het merendeel al gezegd... Fysiek is alle pijn geleden, en financieel zal het later pas duidelijk worden hoeveel er nog te recupereren valt.
Mobile.de staat al weer roodgloeiend, dus er zal wel iets leuks komen en
dan blijf ik met mijn poten van die DSC af...

Ongeval is gebeurd doordat ik de eerste ronden last had van onderstuur doordat het circuit er nogal vettig bij lag, en vervolgens DSC heb afgezet zodat ik 'm naar mijn gevoel veel beter kon zetten. Ik had net janvkn opgepikt voor een toertje en na het uitkomen van de eerste bocht in de tweede ronde verzet de achterkant zich plots richting curbs en gaat de voorkant naar binnen. Ik heb vervolgens niet volledig tegengestuurd, op de rem gegaan en pas toen we op het gras gingen hadden ik en Jan door dat het niet bij een ongevaarlijke spin bleef... Zonde van de wagen, want het was een prachtkar...
Even had ik mijn buik vol van ///M's, maar dat is snel opgeklaard en ik en vrouwtje zijn vastbesloten een nieuwe Z4 M uit Duitsland te halen. De tweedehandsmodellen daar zijn vaak nog beter uitgerust dan mijn teloorgegane roadster. Door de plannen van een nieuwe einser voor het vrouwtje trekken we een kruis, zeker nu ik voor redelijke prijzen een mooie 330d uit Duitsland kan halen.
Maar tot dan rij ik met een 60 pk Ford Fiesta van 2001. Kan je geloven dat dat ding ermee ophoudt aan 6000tpm! Niet meer terugschakelen naar 2e om iemand in te halen dus

.