HK van F2x is pure geldverspilling in de G3x. Beter voor een deftige compo gaan dan of de echte HK/B&W ombouwen. Kost wat, heb je wat.
De Hifi van de G3x speelt beter dan de HK in bv. een M2/M2C
Knappe auto verder!
Ben je hier zeker van? De HK speakers uit een F2x zijn nochtans dezelfde speakers als degene die gebruikt worden voor het HK systeem in de rest van het BMW gamma. 65139169690 bvb wordt gebruikt in een F2x, F1x, F3x, G11 en zelfs de Rolls modellen. De subs zijn niet exact hetzelfde. Ze hebben hetzelfde model en gebruiken dezelfde materialen als deze uit de F1x, F3x,... enkel de impedantie is 2 ohm ipv 8 ohm. De versterker is verder een stuk krachtiger dan de G3x Hifi versterker. Ik weet de HK waardes niet meer uit het hoofd maar Hifi is 205W, F2x HK is 3 a 400W. Dan zou je toch denken dat dit beter speelt als de Hifi in een G3x, zeker gezien het feit dat de Hifi uit een G3x, vooral in het laag, minder goed lijkt te spelen dan de Hifi in mijn F10...
De prijs van het originele HK systeem is niet echt de hoofdreden wat me tegen houdt. Voor een 1000€ vind je op Ebay al complete sets. Het aansluiten en coderen is hetgene wat me tegen houdt. Most naar de versterker trekken. Alle draden losmaken en op de HK stekker aansluiten. Draden bij trekken naar de achterdeuren... Vervolgens moet de boel dan nog gecodeerd worden, iets wat ik zelf niet kan. De F2x HK versterker en speakers zouden voor zover ik kan zien gewoon plug & play moeten zijn.
Bedankt trouwens.

Proficiat, weeral een knappe wagen 
Bedankt voor de info trouwens. Succes !!!
Bedankt mannen.