Ik ben stilaan een beetje aan't uitkijken naar een G3x om de F10 te vervangen. Nu ben ik al in Duitsland aan't kijken om eentje te vinden in de juiste kleur met de juiste opties maar zoals je misschien weet heb ik in de F10 standverwarming ingebouwd. Mijn idee was van nu eentje te zoeken waar dit af fabriek al op zit. Je vindt ze wel in Duitsland met standverwarming maar vanaf ik dit aan vink wordt de keuze toch wel beperkt. Zeker aangezien ik graag eentje heb met schuif/pano dak, volledig digitale cockpit, Head-up display, liefst minstens Harman/Kardon, als't kan graag de uitgebreide Led koplampen en comfortstoelen (al zou ik kunnen leven met sportstoelen)... Ook zou het interieur niet zwart mogen zijn en de exterieurkleur liefst een kleur en geen grijstint. Als ik geluk heb, heb ik dan nog 5 auto's over welke allemaal boven budget zitten. Laat ik echter standverwarming weg dan is mijn keuze ineens een pak uitgebreider.
Dus ben ik toch maar weer met het idee aan't spelen van de standverwarming uit de F10 te halen en ze nadien in de G3x te steken. Het gaat niet zo simpel zijn als het was bij de F10. Die leek gemaakt om rechts in de koffer zo'n brandertje te steken. De G3x ziet er op dat gebied wat moeilijker uit. Het helpt dat bij de G3x de einddemper in't midden zit wat maakt dat er rechts wel wat ruimte is voor de uitlaatpijpen. Nu ben ik een beetje online aan't kijken geweest en er zit daar blijkbaar een zwart "iets" wat aardig in de weg hangt om het uitlaatgedeelte van een standverwaming te hangen.
Ik heb op Youtube enkele screenshots genomen van wat ik bedoel. Het lijkt precies een soort plastieken vatje te zijn. Geen idee wat het is of wat het doet maar het hangt dus vies in mijn weg. Ik ben al op RealOEM aan't kijken geweest maar vind het nergens terug. Iemand een idee wat dit kan zijn...?