Hi iedereen,
Ik ben zonet gelukkige eigenaar geworden van mijn eerste BMW.
Wegens het veranderen van job moest ik afscheid nemen van mijn Audi A3 Berline (S-line) als bedrijfswagen.
Hierdoor kreeg ik wel de kans om één van mijn droomwagens namelijk een BMW 3 Touring aan te kopen.
Na veel te lezen op het internet en op dit forum ging mijn voorkeur naar een F31.
Aangezien Duitsland de beste prijzen en grootste keuze heeft zocht ik dagelijks naar de juiste wagen.
Helaas is het heel moeilijk om de perfecte wagen te vinden: juiste opties, juiste kleuren, diesel, m-pack en dit nog binnen budget.
Na veel zoeken was mijn oog gevallen op een 320i die maar 3 uurtjes rijden was met weinig km's maar wel geen m-pack.
De dag voor we hem gingen halen besloot ik om toch nog eens in België rond te kijken en kwam ik deze 318d tegen.
Deze had voor mij de perfecte kleur, weinig km's en m-pack waardoor voor mij de keuze snel gemaakt was.
We hebben toen onmiddelijk de afspraken in Duitsland afgezegd en de dag erna naar de wagen gaan kijken en onmiddelijk ook aangekocht.
Aangezien dit nu mijn eigen wagen is ben ik ook eindelijk vrij om zelf modificaties uit te voeren, waar ik erg naar uitkeek.
Zijn er zaken die jullie mij kunnen aanbevelen of mooi zouden staan bij de wagen?