Auteur Topic:  My First BMW  (gelezen 255 keer)

Offline Kaputtsky

• Trade Count: (0)
  • Nieuw
  • *
My First BMW
« Gepost op: 12 januari 2021, 11:10:10 »
Hi iedereen,

Ik ben zonet gelukkige eigenaar geworden van mijn eerste BMW.
Wegens het veranderen van job moest ik afscheid nemen van mijn Audi A3 Berline (S-line) als bedrijfswagen.
Hierdoor kreeg ik wel de kans om één van mijn droomwagens namelijk een BMW 3 Touring aan te kopen.
Na veel te lezen op het internet en op dit forum ging mijn voorkeur naar een F31.
Aangezien Duitsland de beste prijzen en grootste keuze heeft zocht ik dagelijks naar de juiste wagen.

Helaas is het heel moeilijk om de perfecte wagen te vinden: juiste opties, juiste kleuren, diesel, m-pack en dit nog binnen budget.
Na veel zoeken was mijn oog gevallen op een 320i die maar 3 uurtjes rijden was met weinig km's maar wel geen m-pack.
De dag voor we hem gingen halen besloot ik om toch nog eens in België rond te kijken en kwam ik deze 318d tegen.
Deze had voor mij de perfecte kleur, weinig km's en m-pack waardoor voor mij de keuze snel gemaakt was.
We hebben toen onmiddelijk de afspraken in Duitsland afgezegd en de dag erna naar de wagen gaan kijken en onmiddelijk ook aangekocht.

Aangezien dit nu mijn eigen wagen is ben ik ook eindelijk vrij om zelf modificaties uit te voeren, waar ik erg naar uitkeek.
Zijn er zaken die jullie mij kunnen aanbevelen of mooi zouden staan bij de wagen?

Offline Bakerman911

• Qualifying
Re: My First BMW
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2021, 13:29:47 »
Proficiat :clap: :clap: :clap:

Offline Woodykipo

• Trade Count: (+6)
  • Race Legend
« Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2021, 14:17:27 »
Welkom op BB

Offline Rednose

• Trade Count: (+1)
  • Qualifying
« Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2021, 22:04:46 »
Proficiat en welkom! :thumbsup:

Offline Bart25277

• Trade Count: (+28)
  • World Champion
« Reactie #4 Gepost op: 13 januari 2021, 09:42:39 »
Welkom op BB  :thumbsup:
BMW M4 Cabrio Austin Yellow - Mercedes C63 AMG Break 6.3 Black - BMW F11 520d Touring M-pack - BMW E92 M3 Alpinweiss manueel - BMW E46 M3 cabrio carbonzwart CSL airbox - BMW E36 M3.2 Cosmoszwart

!!! You can't drive your bank account ;-) !!!

Offline ADW1

• Grand Prix Winner
« Reactie #5 Gepost op: 13 januari 2021, 09:52:35 »
Proficiat en welkom op BB!

Offline Boin

• * Board Sponsor *
  • Race Legend
« Reactie #6 Gepost op: 13 januari 2021, 12:51:04 »
Eerste BMW, en direct een geschikte nickname gepakt..  :toofunny:

Offline kietekiet

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
  • Wohlt ihr das expressweg mitt flammen sehen?
« Reactie #7 Gepost op: 13 januari 2021, 19:51:16 »
Eerste BMW, en direct een geschikte nickname gepakt..  :toofunny:
2liter bmw blok krijgt men niet kapot he Boin ;) Heb jou topic over de Alpina gelezen, wat een cijfers voor een 2liter  8) :thumbsup:

« Laatst bewerkt op: 13 januari 2021, 19:53:20 door kietekiet »
Geniet nog van uw speelgoed, Er komt een tijd dat het voorgoed voorbij is!  Batterij op wielen zal heersen!

Acs rs suspension-Millway street camberplates- H&R swaybars-Powerflex black series-Solid subframe bushings-Ultra racing front strutbrace-Baf motorsport kbrace- Oem underbody vbrace -Drexler LSD- Motec Nitro motorsport wheels with kumho V700 tires- M performance disc's -Endless m20 brake pads-Remus full race exhaust-oem hot climate cold air intake airbox upgrade-pipercross oil free airfilter-Xhp stage3 gearbox flash-Pure800 upgrade on 98ron custom map- FTP alu charge pipe-  Dorch st1 hpfp-Wagner radiator.

Offline Phantom Five

• Race Legend
« Reactie #8 Gepost op: 14 januari 2021, 07:40:07 »
Welkom op BB
'Two things are infinite. The Universe and human stupidity. And I'm not sure about the Universe.'