Weet je nog hoe lang dat balkje was ? Is het echt van binnenkant linkerwiel tot binnenkant rechterwiel ? Of is het minder lang ?
Goh, is een houten balkje van pakweg 1m20 à 1m50 max.....
Eerste keer na verlaging ben ik met de auto naar Alken gegaan, geen probleem, de geometriekeuring was geen probleem en raar maar waar..... na de geometrie werd er niet over een balkje gereden

In Eksel gebruikt men het balkje wel en het eerste jaar ging ie er vlot al rijdend over, de keren erna (2x) viel da balkje om.
Eerste keer ging de keurmeester zelf ff langs de auto liggen en zette het balkje recht, en schoof er mee onder de auto. Groene kaart.
Jaar derna stapte de keurmeester uit en zei: man da is te laag eh waarop zijn collega effe kwam helpen, en die ging er ook ff langsligge met dat balkje (of dat de zelfde persoon was als het jaar ervoor weet ik niet, maar ik was wel content want voor tzelfde geld
hebdet vlagge).
Laatste keer was coronakeuring, je mocht er niet meer bijblijven en twas ook OK.
Gemeten aan het laagste punt van de voorbumper stond ie op 10cm maar er zijn waarsch toch nog plaatsen waar er minder bodemvrijheid is.....
Factor geluk zal zeker een rol spelen......