Auteur Topic:  Idrive 7: navigatie opties?  (gelezen 257 keer)

Offline de_conne

• Trade Count: (0)
  • Nieuw
  • *
Idrive 7: navigatie opties?
« Gepost op: 15 november 2020, 08:55:56 »
Hallo allen,

Ik rijdt nu enkele maanden met mn nieuwe 3. Ik vindt dat de navigatie moeilijk te bedienen valt. Ja, ik kan het ingeven via voice control, maar adressen geef ik toch liever manueel in.
Ik heb daarna een en ander opgesnort en kwam op video op youtube uit waarop een dame alles duidelijk uitlegt aangaande de nieuwe navigatie. Alleen, zij heeft links op het scherm veel meer opties dan ik... Zie 2.07 in dit filmpje:

Het enige wat ik zie is, Zoeken, Mijn Bestemmingen en ontvangen bestemmingen.
De dame heeft daar tig meer mogelijkheden zoals, Classic Input (waarbij je manueel adres in geeft), take me home, Contacts, Point of Interests,...

Ik heb alles al afgezocht maar snap niet waarom ik die opties niet krijg als ik op NAV duw?

Kan iemand mij helpen?

Thx!

Offline de_conne

• Nieuw
  • *
Re: Idrive 7: navigatie opties?
« Reactie #1 Gepost op: 18 november 2020, 08:57:27 »
Niemand?

ter info zo ziet mijn scherm er uit:

Offline Rednose

• Trade Count: (+1)
  • Qualifying
« Reactie #2 Gepost op: 18 november 2020, 11:26:39 »
Iemand had dit in het G20 gedeelte ook al eens laten vallen dat hij een navigatie adres enkel kon inspreken en niet invoeren.

Ik rij ook me een G20 en ik heb wel veel meer keuzes in het menu en kan gewoon adressen invoeren.

Offline BBQsauce

• Nieuw
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 18 november 2020, 11:55:03 »
Laatste update van BMW heeft ervoor gezorgd dat de navigatie zo is. Dit is op alle nieuwe wagens zo momenteel. Je kan enkel nog manueel invoeren door op de micro te duwen, dan "navigeer naar" te zeggen en dan met de idrive controller te draaien. Niet optimaal.

Offline joggink

• Premium Member
  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • Form follows fun(ction)
    • joggink.com
« Reactie #4 Gepost op: 18 november 2020, 14:44:24 »
Laatste update van BMW heeft ervoor gezorgd dat de navigatie zo is. Dit is op alle nieuwe wagens zo momenteel. Je kan enkel nog manueel invoeren door op de micro te duwen, dan "navigeer naar" te zeggen en dan met de idrive controller te draaien. Niet optimaal.

Hmmm ik heb zopas geupdate op mijn wagen. Ik gebruik persoonlijk altijd apple carplay met waze. Ik check straks als ik in mijn wagen zit!

Offline damavees

• Nieuw
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 18 november 2020, 20:26:10 »
Je kan u bestemming ingeven zoals in Google maps. Gewoon "zoeken" selecteren en dan kan je gewoon het adres ingeven of bvb de naam van het restaurant waar je naar toe wil. Rechts krijg je dan de mogelijke bestemmingen.