Auteur Topic:  2017 - F87 - M2 LCI  (gelezen 2110 keer)

Offline Ice_ken

• Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
2017 - F87 - M2 LCI
« Gepost op: 10 november 2020, 10:50:19 »
Hoi, ik ben nieuw hier. Mijn naam is Ken, woonachtig regio Geraardsbergen. Ik ben sinds een jaar eigenaar van een BMW M2. Mijn 3de BMW maar de eerste met 4 wielen.

Uit interesse rond het hele BMW gegeven mijn weg naar hier gevonden:) Mijn achtergrond ligt in het automotive gebeuren, van opleiding bachelor autotechnologie en als job beheer ik mee een vloot van 5000 wagens als job. Daarin bied ik vooral technische ondersteuning en analyses. In mijn vrije tijd werk ik wat aan mijn eigen restoratie projecten (golf 2 gti en aprilia rs125) of ben ik bezig aan het DIY'en in mijn huis, de wielertoerist uithangen zit er ook af en toe in.  Ook detailen is 1 van mijn hobby's sinds vele jaren en tot een jaar of 2 geleden was ik regelmatig op circuit te vinden in mijn ex-clio RS200.

Foto'tjes van mijn M2:

2017 LCI M2
Long beach blue
Manueel

groetjes
2017 BMW M2
2015 BMW S1000R
2000 Aprilia RS125
1986 VW Golf GTI 8V
2015 Seat Leon ST TGI (firmabak)

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • Race Legend
Re: 2017 - F87 - M2 LCI
« Reactie #1 Gepost op: 10 november 2020, 11:13:24 »
Welkom Ken.
Ik volg je projecten op een ander forum ook, een plezier je hier ook te zien :thumbsup:

F10 535i N55 Havana Zimt - E46 ///M3 Tiag Imolared - E34 ///M5 Daytona Violet

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Online Freke

• World Champion
« Reactie #2 Gepost op: 10 november 2020, 12:04:23 »
Knappe M2 die je u aangeschaft hebt maar ook in uw andere hobby's/projecten kan ik me wel vinden. Maak dus ook maar snel een topic van de Golf 2 GTI en Aprilia Rs125 zodat we ook hier kunnen volgen...  :thumbsup:
* Skoda Octavia RS245 (Daily)
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline midas

• World Champion
« Reactie #3 Gepost op: 10 november 2020, 12:26:53 »

Wees welkom Ken  :thumbsup:
Het sakhir monster in actie

Offline Woodykipo

• Trade Count: (+6)
  • Race Legend
« Reactie #4 Gepost op: 10 november 2020, 14:06:11 »
Knappe M2 :thumbsup:

Offline Thomast

• Qualifying
« Reactie #5 Gepost op: 20 november 2020, 19:48:41 »
Knappe M2, je naamt komt me nog bekend voor van een ander forum  :razz:

Offline Ice_ken

• Warming Up
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 30 november 2020, 20:44:49 »
12/12 trackday gepland op Zolder, hopelijk een beetje droog weer dan  :toofunny:

de Rbf660 staat al klaar, de koersfreins zijn besteld. (stahlflex remleidingen en Pagid RSL29)

Een eerste test met deze, werd tijd na meer dan een jaar in bezit  :exited:
2017 BMW M2
2015 BMW S1000R
2000 Aprilia RS125
1986 VW Golf GTI 8V

Offline Ice_ken

• Warming Up
  • *
« Reactie #7 Gepost op: 5 december 2020, 17:52:09 »
Spullen van hierboven geļnstalleerd, redelijk straight forward, zelfde systeem als mijn ex-clio rs op gebied van remblokken. Daarnet even gaan inremmen, geen gepiep, licht schurend geluid maar niets geks. Bite is OK, remkracht is hoger maar om nu te zeggen dat ik onder de indruk ben...Nee dat nog niet, denk dat mijn clio nog steeds betere remmen had destijds.  ::)

Ik ga asap een setje pagid rsl's bestellen voor achteraan, ik hoop op wat meer rembalans naar achter want nu duikt ie serieus op zijn neus 😁 Ik begin toch wat mindere kanten van de M2 te ontdekken, niets wat niet kan opgelost worden met de juiste mods natuurlijk.  ^-^
2017 BMW M2
2015 BMW S1000R
2000 Aprilia RS125
1986 VW Golf GTI 8V

Offline Ice_ken

• Warming Up
  • *
« Reactie #8 Gepost op: 12 december 2020, 20:05:49 »

Terug van Zolder, helaas zat het weer niet mee...tjah Belgiė en December, wat doe je eraan.

Ik had 2 sessies geboekt van 1 uur elk, deze heb ik opgedeeld in 4 sessies van 20min, althans dat was de bedoeling toch. Voorzichtig begonnen, auto in sport modus gezet om af te tasten wat het grip niveau was gezien het circuit nat was en er geen echt droge lijn te voorschijn kwam. Het bleek verdomd glad te zijn, waardoor ik meer maals in het vangnet van de ESP/TC kwam, bijgevolg na 20minuten rempedaal zacht aan het worden -> paddock in om te laten afkoelen. Laptimer werkte niet, camera stond niet op...oeps  ???

Bij deel 2 van sessie 1 dan sport+ modus gezet waardoor de ESP/TC wel nog aanstaan maar op een laag niveau, dit gaf minder interventie en er viel nog mee te rijden op die manier dus dat was zeker the way to go op dit moment. Het was bij momenten best sketchy, vooral in de remzones en bepaalde bochten (kanaalbocht en bij het uitkomen chicane start/finish). Een 2min9,25 op de chrono gezet maar het beterde elke ronde, helaas sessie voorbij voor het droog kon worden.

Middag: regenbuien.

Sessie 2, deel 1:  Ik had er niet echt veel vertrouwen in, de achterbandjes zijn namelijk al over halfweg versleten en de voorbanden zijn 3 jaar oud en halfweg. Bovendien rijden we nog altijd op een mixed set van Michelin supersport vooraan en Vredestein Sportrac achteraan. Voorzichtig beginnen en we zien wel...Uiteindelijk viel het beter mee dan gedacht en in de remzones had ik nog vrij veel vertrouwen.

Deel 2 sessie 2; toch al wat meer vertrouwen, het regende nog zeer licht en er reden wel wat auto's rond dus de grote plassen waren een groot deel verdwenen. Een 2min14,00 gereden, niet slecht, niet goed...tevreden voor een eerste keer met de M op circuit te rijden. In het droge moet die wel makkelijk sub 2min gaan denk ik. Een setje PS4S'en voor de volgende regen sessie aub!

Tot nu toe zeer tevreden van de Pagid RSL's, weinig bijgeluiden en toch behoorlijk resistent aan de hitte moet ik zeggen. Na het overschakelen naar sport+ geen echte last meer ondervonden van fading. Laatste deel voortijdig beļndigd omdat ik de al de waarschuwing kreeg van de brandstofreserve, had ik niet op gerekend...bleek vals alarm want ben uiteindelijk nog tot in Ninove ermee geraakt, daar stond er dan nog 55km op de teller.    :toofunny:

2017 BMW M2
2015 BMW S1000R
2000 Aprilia RS125
1986 VW Golf GTI 8V

Offline kietekiet

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
  • Wohlt ihr das expressweg mitt flammen sehen?
« Reactie #9 Gepost op: 13 december 2020, 18:01:55 »
Was jij dat in die blauwe M2?  :P
Je hebt mij gedubbeld....  :toofunny:
Ik reed in die witte M140i :)
Staat uwe motorisch stock?
T'was 5j geleden dat ik nog op zolder heb gereden.. en dan al direct nat ::)
Geniet nog van uw speelgoed, Er komt een tijd dat het voorgoed voorbij is!  Batterij op wielen zal heersen!

Acs rs suspension-Millway street camberplates- H&R swaybars-Powerflex black series-Solid subframe bushings-Ultra racing front strutbrace-Baf motorsport kbrace- Oem underbody vbrace -Drexler LSD- Motec Nitro motorsport wheels with kumho V700 tires- M performance disc's -Endless m20 brake pads-Remus full race exhaust-oem hot climate cold air intake airbox upgrade-pipercross oil free airfilter-Xhp stage3 gearbox flash-Pure800 upgrade on 98ron custom map- FTP alu charge pipe-  Dorch st1 hpfp-Wagner radiator.

Offline Ice_ken

• Warming Up
  • *
« Reactie #10 Gepost op: 13 december 2020, 19:13:09 »
Was jij dat in die blauwe M2?  :P
Je hebt mij gedubbeld....  :toofunny:
Ik reed in die witte M140i :)
Staat uwe motorisch stock?
T'was 5j geleden dat ik nog op zolder heb gereden.. en dan al direct nat ::)

jep was ik, motorisch standaard op een BMC luchtfilter na...dat zalt nu ook niet maken zeker?  ;D

Voor mij was het ook 2 jaar geleden, toen nog in mijn clio rs 200. Tempo was OK maar ik gebruikte de droge lijn teveel, zeker in de remzones. Er was ook bijzonder weinig grip...heb je een LSD? ik denk dat het zonder zeker niet evident zal geweest zijn.
2017 BMW M2
2015 BMW S1000R
2000 Aprilia RS125
1986 VW Golf GTI 8V

Offline kietekiet

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
« Reactie #11 Gepost op: 13 december 2020, 19:23:49 »
jep was ik, motorisch standaard op een BMC luchtfilter na...dat zalt nu ook niet maken zeker?  ;D

Voor mij was het ook 2 jaar geleden, toen nog in mijn clio rs 200. Tempo was OK maar ik gebruikte de droge lijn teveel, zeker in de remzones. Er was ook bijzonder weinig grip...heb je een LSD? ik denk dat het zonder zeker niet evident zal geweest zijn.
Ja heb drexler diff..ook kw v3/rs schnitzer..ist hetzelfde. 
Ben op zolder ooit is van de baan gegaan met mijn ex exige.. 17k stukken sindsdien heb ik een bochten fobie en neem die trager dan dat de wagen aankan  ::)
Ben meer voor de rechte lijn nu..binnenkort pure800 Turbo's op de mijne..
Geniet nog van uw speelgoed, Er komt een tijd dat het voorgoed voorbij is!  Batterij op wielen zal heersen!

Acs rs suspension-Millway street camberplates- H&R swaybars-Powerflex black series-Solid subframe bushings-Ultra racing front strutbrace-Baf motorsport kbrace- Oem underbody vbrace -Drexler LSD- Motec Nitro motorsport wheels with kumho V700 tires- M performance disc's -Endless m20 brake pads-Remus full race exhaust-oem hot climate cold air intake airbox upgrade-pipercross oil free airfilter-Xhp stage3 gearbox flash-Pure800 upgrade on 98ron custom map- FTP alu charge pipe-  Dorch st1 hpfp-Wagner radiator.

Offline Ice_ken

• Warming Up
  • *
« Reactie #12 Gepost op: 13 december 2020, 19:48:49 »
Ja heb drexler diff..ook kw v3/rs schnitzer..ist hetzelfde. 
Ben op zolder ooit is van de baan gegaan met mijn ex exige.. 17k stukken sindsdien heb ik een bochten fobie en neem die trager dan dat de wagen aankan  ::)
Ben meer voor de rechte lijn nu..binnenkort pure800 Turbo's op de mijne..

Met een bochtenfobie op een nat en glad circuit gaan rijden is niet ideaal allezins  :o Waar gebruik je zoveel vermogen nog trouwens? Enkel op de "autobahn"?
2017 BMW M2
2015 BMW S1000R
2000 Aprilia RS125
1986 VW Golf GTI 8V

Offline kietekiet

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
« Reactie #13 Gepost op: 13 december 2020, 20:22:25 »
Met een bochtenfobie op een nat en glad circuit gaan rijden is niet ideaal allezins  :o Waar gebruik je zoveel vermogen nog trouwens? Enkel op de "autobahn"?

Nee op circuit zolder om die ouwe nest met een rolkooi te laten zien dat het fun gehalte van duwende pk's plezanter is dan een bocht nemen tegen 180 met de kans in de vangrail te vliegen door een olie spoor of iets anders :toofunny:
« Laatst bewerkt op: 13 december 2020, 20:24:39 door kietekiet »

Offline gfk807

• Trade Count: (+2)
  • Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #14 Gepost op: 13 december 2020, 22:09:00 »
Welkom hier met je knappe  :///M: en amai waren idd niet de beste omstandigheden op Zolder  >:D

Offline Ice_ken

• Warming Up
  • *
« Reactie #15 Gepost op: 13 december 2020, 22:19:03 »
Nee op circuit zolder om die ouwe nest met een rolkooi te laten zien dat het fun gehalte van duwende pk's plezanter is dan een bocht nemen tegen 180 met de kans in de vangrail te vliegen door een olie spoor of iets anders :toofunny:

vreemde mentaliteit hoor. Er zijn er trouwens genoeg dat in rechte lijn ook crashen hoor, ook nieuwe getunede auto's. Heel raar om op een circuit te gaan rijden om wat rechtdoor te "knallen" tussen mensen die duidelijk andere intenties hebben.

Je doet mij denken aan mijn schoonvader...als je zegt dat je op circuit gaan rijden bent denken ze dat je het doet om een topsnelheid te rijden. Met mijn M2 was dat gisteren 184km/u volgens mijn laptimer maar dat boeit mij niet. Iedereen kan op een gas pedaal duwen in een rechte lijn, daar komt weinig rijtechniek aan te pas. Hoe lang blijft zoiets ook plezant? Het zal altijd een spelletje zijn van meer en meer pk's.
2017 BMW M2
2015 BMW S1000R
2000 Aprilia RS125
1986 VW Golf GTI 8V

Offline kietekiet

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
« Reactie #16 Gepost op: 14 december 2020, 15:17:08 »
vreemde mentaliteit hoor. Er zijn er trouwens genoeg dat in rechte lijn ook crashen hoor, ook nieuwe getunede auto's. Heel raar om op een circuit te gaan rijden om wat rechtdoor te "knallen" tussen mensen die duidelijk andere intenties hebben.

Je doet mij denken aan mijn schoonvader...als je zegt dat je op circuit gaan rijden bent denken ze dat je het doet om een topsnelheid te rijden. Met mijn M2 was dat gisteren 184km/u volgens mijn laptimer maar dat boeit mij niet. Iedereen kan op een gas pedaal duwen in een rechte lijn, daar komt weinig rijtechniek aan te pas. Hoe lang blijft zoiets ook plezant? Het zal altijd een spelletje zijn van meer en meer pk's.
Beste vriend, als ze mij morgen een wagen cadeau geven waar ik trackday's mee mag doen of desnoods deelname aan 24u races of eender wat, dan ga ik 100% voluit en zoek ik de grens van mijn wagen op zonder angst om hem in de prak te rijden. Waarom? omdat het me niks kost als ik er af ga! Maar wie gaat mijne boel terug betalen als ik met mijn eigen wagen waar ik me voor kapot heb gewerkt crash? Heb 2 ongelukken gehad in't verleden met een lotus op circuit, telkens meer dan 15k stukken. Allemaal uit mijn eigen zak moeten betalen. Snap niet dat jij met je M2 gaan schrik hebt om er af te gaan, of ben ben je prof racepiloot? Op een rechte lijn is de kans zeeeer klein om te crashen hoor, tenzij je met een professionele dragster met parachutte en 2000pk meedoet. Op gewone sprint event is het veiliger dan op de openbare weg.

Offline Franzino

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #17 Gepost op: 14 december 2020, 22:00:46 »

Inderdaad snel rechtdoor rijden kan echt iedereen en is weinig rijkennis of rijtechniek voor vereist. Wat de fun of uitdaging daar aan is mij ook totaal vreemd. Hoe meer PK je hebt, hoe sneller je op een recht stuk bent...dat is het gewoon. Hoe je daar uw rijstijl of rijtechniek in kan verbeteren is mij ook vreemd. Maar ieder zijn ding zekers? Er zijn ook veel mensen die hun autoplezier voornamelijk bestaat uit praten over hoeveel PK ze wel niet op de print out hebben staan na hun motortuning en dan vreugde halen uit de gewonnen stoplichtsprints.  :iono:

Offline kietekiet

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
« Reactie #18 Gepost op: 14 december 2020, 22:56:38 »
Inderdaad snel rechtdoor rijden kan echt iedereen en is weinig rijkennis of rijtechniek voor vereist. Wat de fun of uitdaging daar aan is mij ook totaal vreemd. Hoe meer PK je hebt, hoe sneller je op een recht stuk bent...dat is het gewoon. Hoe je daar uw rijstijl of rijtechniek in kan verbeteren is mij ook vreemd. Maar ieder zijn ding zekers? Er zijn ook veel mensen die hun autoplezier voornamelijk bestaat uit praten over hoeveel PK ze wel niet op de print out hebben staan na hun motortuning en dan vreugde halen uit de gewonnen stoplichtsprints.  :iono:
T'is allemaal haantjes gedrag hoor,  zowel sprints al trackday's. Ikzelf kan zeker en vast genieten van bochtige landwegen waar je de wagen lekker kan door de bochten gooien en zijn wegligging ontdekken. Maar voor mij persoonlijk heb ik stress, spanning, en zenuwen op trackday's na mijn 2 ongevallen. Alles speelt door mijne kop, wat als iemand te laat in de remmen gaat en in mijn gat vliegt...wat als er een oliespoor ligt bij het opvliegen tegen 180 van de radilion...heb ooit daar is een 2eleven zien afgaan,  de man lag 1 week in coma en zijn 2 benen kwijt!!   Sprinten is veiliger, geeft mij persoonlijk meer een kick en adrenaline.
Stel u voor dat er een dodge hellcat naast u komt staan aan't rood licht..en die duw een paar keer op zijn gas om u uit te dagen..Dan is er toch niks zo Cool dat je die er met een  stage3 M2c kunt los rijden 8)

Offline Tom

• Oneliner
  • Trade Count: (+1)
  • Race Legend
« Reactie #19 Gepost op: 15 december 2020, 14:16:21 »
T'is allemaal haantjes gedrag hoor,  zowel sprints al trackday's. Ikzelf kan zeker en vast genieten van bochtige landwegen waar je de wagen lekker kan door de bochten gooien en zijn wegligging ontdekken. Maar voor mij persoonlijk heb ik stress, spanning, en zenuwen op trackday's na mijn 2 ongevallen. Alles speelt door mijne kop, wat als iemand te laat in de remmen gaat en in mijn gat vliegt...wat als er een oliespoor ligt bij het opvliegen tegen 180 van de radilion...heb ooit daar is een 2eleven zien afgaan,  de man lag 1 week in coma en zijn 2 benen kwijt!!   Sprinten is veiliger, geeft mij persoonlijk meer een kick en adrenaline.
Stel u voor dat er een dodge hellcat naast u komt staan aan't rood licht..en die duw een paar keer op zijn gas om u uit te dagen..Dan is er toch niks zo Cool dat je die er met een  stage3 M2c kunt los rijden 8)

:iono: Ik trek ook wel is hard op aan de lichten, maar ik kick daar zo fel niet op eigenlijk.
Nur Tote Motoren werden beatmet

Offline F31J

• World Champion
« Reactie #20 Gepost op: 15 december 2020, 14:38:22 »
:iono: Ik trek ook wel is hard op aan de lichten, maar ik kick daar zo fel niet op eigenlijk.

Het is tegenwoordig nog haast de enige manier om op de openbare weg uw PK's te etaleren, als het een baan is waar je nog ergens 90 mag alvast toch.

Offline Ice_ken

• Warming Up
  • *
« Reactie #21 Gepost op: 15 december 2020, 21:02:15 »
Het is tegenwoordig nog haast de enige manier om op de openbare weg uw PK's te etaleren, als het een baan is waar je nog ergens 90 mag alvast toch.

tot 90? das dan 4 seconden optrekken  :thumbsup:  :blink:
2017 BMW M2
2015 BMW S1000R
2000 Aprilia RS125
1986 VW Golf GTI 8V

Offline kietekiet

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
« Reactie #22 Gepost op: 15 december 2020, 22:53:22 »
tot 90? das dan 4 seconden optrekken  :thumbsup:  :blink:
Doet die 90 maar maal 3...anders is't de moeite ook niet, en kost het te veel aan remblokskes :toofunny:

Offline F31J

• World Champion
« Reactie #23 Gepost op: 16 december 2020, 09:16:56 »
Doet die 90 maar maal 3...anders is't de moeite ook niet, en kost het te veel aan remblokskes :toofunny:

Voilą, of je kan je de vraag stellen of het nog wel de moeite is om al die Pk's te hebben... vermits het nergens nog kan zonder asociaal of 'illegaal' bezig te zijn.  ;)

Offline kietekiet

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
« Reactie #24 Gepost op: 16 december 2020, 20:55:19 »
Voilą, of je kan je de vraag stellen of het nog wel de moeite is om al die Pk's te hebben... vermits het nergens nog kan zonder asociaal of 'illegaal' bezig te zijn.  ;)
Dus mensen met een sportkar die af en toe eens op hunne gas duwen puur voor de kick zijn asociaal :thinking:
Ne pattatenzak met ne ouwe stinkende diesel die bijna uit elkaar valt, en die tegen 100kmpu op het links rijvak ligt te taffelen te mottig om om de 15sec in zijn achteruitkijkspiegel te zien...dat noem ik asociaal!  illegaal pfff, wie kleurt er vandaag de dag nog voor 100% binnen de lijntjes? de paters van averbode mischien...zelfs wereldleiders doen illegale praktijken.
« Laatst bewerkt op: 16 december 2020, 21:00:17 door kietekiet »

Offline F31J

• World Champion
« Reactie #25 Gepost op: 16 december 2020, 21:17:56 »
Dus mensen met een sportkar die af en toe eens op hunne gas duwen puur voor de kick zijn asociaal :thinking:
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg dat als je heden ten dage de bakken vermogen die je hebt echt gebruikt, je asociaal bezig bent EN/OF in overtreding bent.

Ne pattatenzak met ne ouwe stinkende diesel die bijna uit elkaar valt, en die tegen 100kmpu op het links rijvak ligt te taffelen te mottig om om de 15sec in zijn achteruitkijkspiegel te zien...dat noem ik asociaal!  illegaal pfff, wie kleurt er vandaag de dag nog voor 100% binnen de lijntjes? de paters van averbode mischien...zelfs wereldleiders doen illegale praktijken.
Helemaal waar wat je zegt van die taffelaars, ik erger mij er ook enorm aan. En ik zeg ook dat sneller rijden als toegelaten per definitie overal asociaal is, maar... je bent wel in overtreding, en ik heb echt niet veel zin meer om nog dikke boetes te betalen.

Offline kietekiet

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
« Reactie #26 Gepost op: 16 december 2020, 22:22:31 »
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg dat als je heden ten dage de bakken vermogen die je hebt echt gebruikt, je asociaal bezig bent EN/OF in overtreding bent.

Helemaal waar wat je zegt van die taffelaars, ik erger mij er ook enorm aan. En ik zeg ook dat sneller rijden als toegelaten per definitie overal asociaal is, maar... je bent wel in overtreding, en ik heb echt niet veel zin meer om nog dikke boetes te betalen.
Overal het vermogen gebruiken dat je hebt anytime everywhere das ook asociaal gedrag daar heb je gelijk in..heb zelf ook twee kinderen. Als er iemand in zone 30 tegen 120 langs mijn kinderen door vliegt op de fiets word ik ook wild hoor. Dan pak ik de 140i en achtervolg hem  :toofunny: 

Offline kietekiet

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
« Reactie #27 Gepost op: 16 december 2020, 22:25:00 »
Ice-ken mijn excuses he..we zijn uw topic aant vervuilen. Graag nog wat foto's van uw manuele M2  :thumbsup:   

Offline Ice_ken

• Warming Up
  • *
« Reactie #28 Gepost op: 20 december 2020, 12:22:35 »
paar fotos van vorige zaterdag:

2017 BMW M2
2015 BMW S1000R
2000 Aprilia RS125
1986 VW Golf GTI 8V

Offline Zaskar

• Premium Member
  • Trade Count: (+3)
  • World Champion
  • I am getting older but I refuse to grow up
« Reactie #29 Gepost op: 20 december 2020, 12:57:56 »
Nice  :thumbsup:
Daily: Benz C205 220d 
Weekend: F87 M2 LCI + fun Suzuki GSX-R1000 K8
F11 520d(Sold) -MK7 GTI PP(Sold) -E82 135i(sold)-E36 M3 EVO (sold)
I am getting older but I refuse to grow up