Hallo iedereen,
Na lang wachten, twijfelen en nog twijfelen toch voor een M2 Competition gegaan.
Een lekkere testrit heeft de beslissing geholpen.

Gisteren is men M2Compy geleverd te Vanosch Hasselt. (heb em zelf nog niet gezien)
Standaard uitrusting met de volgende opties;
C33 Hockenheim Silber
MDB2 Leder dakota geperforeerd design Schwarz/Blau
2MK M versnellingsbak DKG
2NH M sport remmen
2VC Bandenherstelkit
322 Comfort toegang
3AG Achteruitrijcamera
459 elektrische voorzetels met geheugen
465 Neerklapbare achterzetels
488 Lendensteun vooraan
490 leuningbreedteverstelling
4MC Decoratieve lijsten Carbon Fibre
674 Harman-Kardon sound system
712 M Sportzetels
868 Spraakversie Nederlands
ZKS Veiligheidskit
ZWX Alu velgen styling 437M 19'', Schwarz
De originele M2 velgen dus, persoonlijk geen zo een fan van al die mesh/multidesign velgen, dat is een hekel om te kuisen en

is dat optisch te druk.
Extras die ik erbij neem bij aflevering: 
Performance edelstalen pedalen

Performance carbon spoiler

Led light in de deuren
Extras die ik 'fure a mesure' bij-tune 
Performance carbon front lip

Performance carbon roof * > iemand een ID bij wie ik dit professioneel kan laten installeren als ik het carbon dak aanlever?

Performance stuur (of met display)

Performance detail rond pook in carbon (wss zelf installeren als de wagen thuis staat)
Akrapovic carbon spiegelkappen
Akrapovic diffuser > eventueel M performance diffuser in carbon als onderstaande geen Akra wordt
Akrapovic uitlaat > nog zeer grote twijfel, want ik had graag wat doffer geluid en niet scherper,
die leightweight uitlaat lijkt me wat, Als de tijd rijp is, en ik niemand in belgie vind voor het carbon dak, stuur ik de m2 even richting lightweight performance in Duitsland en komt er wss dan ook hun uitlaat onderRamen tinten
Katogen in achter bumper delete
Vossen HF3 19''
Vering upgrade CS
De m2 zal als fun car gebruikt worden en zowieso de casual trackday/weeze drift pleasure etc...
*Foto's volgen uiteraard asap.