Auteur Topic:  M3 G80 sedan ,( G81 Touring ) en M4 Coupé G82 , M4 Cabrio G83  (gelezen 2249 keer)

Offline Bakerman911

• Trade Count: (0)
  • Qualifying
Re: M3 G80 sedan ,( G81 Touring ) en M4 Coupé G82 , M4 Cabrio G83
« Reactie #60 Gepost op: 30 september 2020, 11:50:36 »
 :wow: :wow: :wow:

Offline PIRRE.

• Premium Member
  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
M3 G80 sedan ,( G81 Touring ) en M4 Coupé G82 , M4 Cabrio G83
« Reactie #61 Gepost op: 30 september 2020, 12:00:57 »
Ik vind ze wel vet.
Ook de M3 is iets dikker dan de M4. Mijn voorkeur zou uitgaan naar een M3 comp.
Biv is wel kak.
« Laatst bewerkt op: 30 september 2020, 12:17:12 door PIRRE. »
BMW E46 ///M3 coupe silbergrau 6MT 2004 --->  weekend toy    VMR CSL's 19' - Bilstein B6 - H&R lowered - eisenmann - EBC yellowstuff - Performance shortshift - PPE power
BMW F87 ///M2 competition DKG 2018 Hockenheim Silber---> daily
Kreidler RS 50 golfgrun 5 bak 1979 ---> cafe moto 60cc KT 6 poorter - 20mm mikuni - homoet/baan uitlaat - 9,5 pk

We will never see high revving motors pushed far like the S54 from BMW ever again, and that my friends is not joy, it's sad.

Offline F31J

• World Champion
« Reactie #62 Gepost op: 30 september 2020, 15:36:30 »
Deze kwam ik ook tegen op het internet en die ziet er een pak beter uit dan het performance foorkraam.
Een neutrale kleur, "kleine" verlaging en een knappe velg en je hebt direct ne hele andere M3.  :thumbsup:

Zalig knap, en met een zilvergrijze velg... .  Weg met die bicolor/gepolijste toestanden!
Geen gele of groene zoals bij de persvoorstellingen. Maar een sakhir orange ofzo, zou nog net iets meer m'n voorkeur hebben.
Negeren is begeren

Offline midas

• World Champion
« Reactie #63 Gepost op: 13 oktober 2020, 07:16:28 »
Indien die tarievenklucht niet naar omlaag gaan zijn het deze; (simulatie gedaan voor een inschrijving op 15/4/2021)
M3 pure 11391 euro biv
M3 competition : hier zat ik eerder fout en is het 8709,1 euro voor de biv,
en beiden een verkeersbelasting van +- 1000 euro.
En ik vraag me eigenlijk af of de Biv nog kan stijgen door de keuze van de wiel/banden maat. :thinking:

Ik heb uit een erg betrouwbare bron vernomen dat bovenstaande tarieven niet de juiste  zouden zijn en dat de simulator van Vlaanderen-belastingen te pessimistisch was.Binnen een paar dagen zouden de juiste cijfers beschikbaar zijn,en in ons geval hier zijn ze veel meer verteerbaar. ;) :thumbsup:
Het sakhir monster in actie

Offline M-Power

• Moderator
  • Race Legend
« Reactie #64 Gepost op: 18 oktober 2020, 02:07:46 »
Kies maar : BMW M3, of Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ?

https://www.autoblog.nl/nieuws/kies-maar-bmw-m3-of-alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-182684

BMW heeft als troef dat er meer dealers zijn : als het je bij de ene niet bevalt om 1 of andere reden , kan je meestal binnen de regio nog wel andere vinden - al verdwijnt dat voordeel ook stilaan .

Bij Alfa-Romeo is dealernet kleiner , waardoor dichtstbijzijnde dealer al snel 30 km of meer ver is als er in Uw stad geen Alfa-Romeo-dealer is

Offline M-Power

• Moderator
  • Race Legend
« Reactie #65 Gepost op: 17 november 2020, 15:01:21 »

Offline Freke

• World Champion
* Skoda Octavia RS245 (Daily)
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline Tom

• Oneliner
  • Race Legend
« Reactie #67 Gepost op: 19 februari 2021, 14:57:32 »
It's still crap...
Nur Tote Motoren werden beatmet

Offline Woodykipo

• Trade Count: (+6)
  • Race Legend
« Reactie #68 Gepost op: 22 februari 2021, 11:54:32 »
It's still crap...
+1,veel te overstyled...

Offline Blue

• World Champion
« Reactie #69 Gepost op: 22 februari 2021, 14:27:52 »
Zelfs in deze kleur gatlelijk.
Ondanks dat het al beter is nog altijd alsof de design afdeling een gezamelijke hersenbloeding heeft gehad.

Ik heb altijd gezegd dat als ze ooit een M3 break bouwen ik deze direct zou bestellen.

Neen danku!

En niet alleen die snuit hoor.
Achteraan lijken het wel kachelbuizen met die carbon nest errond.
Als je dan keek bij de M5 CS die beetje verder stond was het dag en nacht.
Die heeft nog mooie uitlaten zonder die carbon/plastic rommel errond.

(Was op de BMW show in Bornem)
« Laatst bewerkt op: 22 februari 2021, 14:29:56 door Blue »

Offline Tom

• Oneliner
  • Race Legend
« Reactie #70 Gepost op: 22 februari 2021, 18:55:33 »
Bij de E60 en e65 hebben ze destijds hun lesje destijds ook wel geleerd, wat daarna kwam was een stuk mooier. Je kan je afvragen of ze hun groteske fout bij deze al bij de LCI zullen willen rechtzetten.

Offline Blue

• World Champion
« Reactie #71 Gepost op: 22 februari 2021, 22:37:24 »
Erge is dat ze het bij Alpina nu al recht gezet hebben :).
(Voor EN achter)

Offline smeersd

• World Champion
« Reactie #72 Gepost op: 23 februari 2021, 06:22:09 »
Zelfs in deze kleur gatlelijk.
Ondanks dat het al beter is nog altijd alsof de design afdeling een gezamelijke hersenbloeding heeft gehad.

Ik heb altijd gezegd dat als ze ooit een M3 break bouwen ik deze direct zou bestellen.

Neen danku!

En niet alleen die snuit hoor.
Achteraan lijken het wel kachelbuizen met die carbon nest errond.
Als je dan keek bij de M5 CS die beetje verder stond was het dag en nacht.
Die heeft nog mooie uitlaten zonder die carbon/plastic rommel errond.

(Was op de BMW show in Bornem)

Misschien een beetje minder denigrerend zijn tegenover de toekomstige eigenaars van de nieuwe M3 🤣

Ik vind em by the way wel knap. Overstyled, misschien, maar dat zijn alle auto’s tegenwoordig. Als je een saaie onopvallende auto wilt, moet je ook geen M kopen. Zeker de M3 blijft toch iconisch en mag wat feller zijn dan bv. De M5.

Gaat weer een verkoopstoppertje worden.

En een M3 break. Nu nooit of van zijn leven niet. Dat vind ik persoonlijk 💯 x erger dan de grill. Gewoon heiligschennis. Misschien nog een 4cil erin ofzo en dan is het plaatje af.

Zulke sportieve wagens icm break en of suv dat gaat gwn niet samen. Afschaffen die handel... koop dan een GT achtige zoals een Alpina of M340i ofzo, past veel beter bij het concept.
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2021, 07:37:19 door smeersd »

Offline Tom

• Oneliner
  • Race Legend
« Reactie #73 Gepost op: 23 februari 2021, 08:45:10 »
Misschien een beetje minder denigrerend zijn tegenover de toekomstige eigenaars van de nieuwe M3 🤣

Ik vind em by the way wel knap. Overstyled, misschien, maar dat zijn alle auto’s tegenwoordig. Als je een saaie onopvallende auto wilt, moet je ook geen M kopen. Zeker de M3 blijft toch iconisch en mag wat feller zijn dan bv. De M5.

Gaat weer een verkoopstoppertje worden.

En een M3 break. Nu nooit of van zijn leven niet. Dat vind ik persoonlijk 💯 x erger dan de grill. Gewoon heiligschennis. Misschien nog een 4cil erin ofzo en dan is het plaatje af.

Zulke sportieve wagens icm break en of suv dat gaat gwn niet samen. Afschaffen die handel... koop dan een GT achtige zoals een Alpina of M340i ofzo, past veel beter bij het concept.

Ik denk dat dat alleen een verkoopstoppertje in China gaat worden, at best. Je moet echt half blind zijn om zo een gedrocht te willen.

Offline smeersd

• World Champion
« Reactie #74 Gepost op: 23 februari 2021, 08:59:38 »
Ik denk dat dat alleen een verkoopstoppertje in China gaat worden, at best. Je moet echt half blind zijn om zo een gedrocht te willen.

Je moet zo niet overdrijven 😌
Is zeker geen gedrocht en zal de beste en snelste M3 tot nu toe zijn.
En geloof me, verkopen zal em.

En half blind, heb je al is naar de nieuwe 1 reeks, 2 active tourer, 2 gran coupe, X1, X2 gekeken? Kijk vooral hoeveel er van die hokken rondrijden 😉

Offline midas

• World Champion
« Reactie #75 Gepost op: 23 februari 2021, 09:24:56 »
Bij de E60 en e65 hebben ze destijds hun lesje destijds ook wel geleerd, wat daarna kwam was een stuk mooier. Je kan je afvragen of ze hun groteske fout bij deze al bij de LCI zullen willen rechtzetten.

Dat zullen we midden volgend jaar wel gaan weten als ze met de LCI voor de dag zullen komen,maar ik vrees dat de maxi grilles zullen blijven. :iono:

Offline Tom

• Oneliner
  • Race Legend
« Reactie #76 Gepost op: 23 februari 2021, 09:40:28 »
Je moet zo niet overdrijven 😌
Is zeker geen gedrocht en zal de beste en snelste M3 tot nu toe zijn.
En geloof me, verkopen zal em.

En half blind, heb je al is naar de nieuwe 1 reeks, 2 active tourer, 2 gran coupe, X1, X2 gekeken? Kijk vooral hoeveel er van die hokken rondrijden 😉

Je moet echt geen smaak hebben nee, en al die voorkrabbers zijn even erg. Die zullen wel verkopen want mensen kopen gewoon de badge.
De snelste M3 misschien wel, maar het is een zwaar bakbeest geworden in the process

en toch nog even herhalen, ik overdrijf geen milimeter als ik zeg dat dit hok GATLELIJK is :)

Offline smeersd

• World Champion
« Reactie #77 Gepost op: 23 februari 2021, 10:00:31 »
Je moet echt geen smaak hebben nee, en al die voorkrabbers zijn even erg. Die zullen wel verkopen want mensen kopen gewoon de badge.
De snelste M3 misschien wel, maar het is een zwaar bakbeest geworden in the process

en toch nog even herhalen, ik overdrijf geen milimeter als ik zeg dat dit hok GATLELIJK is :)

Smaken verschillen nu eenmaal. Ik hou van evolutie. Ieder zijn ding. Zwaar bakbeest, kan allemaal zijn, maar zal ongetwijfeld fantastisch rijden en op veel vlakken een zoveel betere auto zijn dan de F80

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • Race Legend
« Reactie #78 Gepost op: 23 februari 2021, 10:09:02 »
De snelste, de beste... tenzij je rondjes gaat draaien op de Ring is dat allemaal van secundair belang. Er zijn mensen die beweren dat je in België overal stilstaat, dus waarom moet het allemaal nog sneller gaan. Beste keuze is voor beleving te gaan momenteel, dat heeft in dit land meer zin imo. Heavy pig, overstyled en overdesigned, dit model zal het moeten hebben van de-tuning, waar het vroeger soms omgekeerd was ;D Klasse heeft het in geen geval.
Maar zoals je zegt, to each his own, van mij mag het gerust verkopen om de :///M: divisie levend te houden. Al hebben die ww ook al zwaar geflaterd de laatste tijd.

F10 535i N55 Havana Zimt - E46 ///M3 Tiag Imolared - E34 ///M5 Daytona Violet

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Offline smeersd

• World Champion
« Reactie #79 Gepost op: 23 februari 2021, 10:28:01 »
De snelste, de beste... tenzij je rondjes gaat draaien op de Ring is dat allemaal van secundair belang. Er zijn mensen die beweren dat je in België overal stilstaat, dus waarom moet het allemaal nog sneller gaan. Beste keuze is voor beleving te gaan momenteel, dat heeft in dit land meer zin imo. Heavy pig, overstyled en overdesigned, dit model zal het moeten hebben van de-tuning, waar het vroeger soms omgekeerd was ;D Klasse heeft het in geen geval.
Maar zoals je zegt, to each his own, van mij mag het gerust verkopen om de :///M: divisie levend te houden. Al hebben die ww ook al zwaar geflaterd de laatste tijd.

Ik ben het vaak met je eens, maar zoals gezegd ik hou nu eenmaal van innovatie. Een M3 moet geen klasse hebben. Dat moet sport uitstralen.

Wat bv. bij de E36 de kritiek was over te braaf, te saai, is het nu weer overstyled. Het zal altijd iets zijn. Wat voor de ene goed is, is voor de andere slecht.

Maar het blijft een M en zal heel goed rijden. Je hebt ook de M perf modellen als je wat meer discretie wilt. Nu worden de M’s echt nog meer afgescheiden van de reguliere modellen.

En meer power is ook meer beleving. Meer snufjes ook. Voor sommigen is dat dan meer geluid, meer carbon,... allemaal heel persoonlijk...

Offline kietekiet

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
« Reactie #80 Gepost op: 23 februari 2021, 11:00:46 »
Heb gisteren de nieuwe M3 in de toonzaal zien staan in Tongeren volledig black met een Track pack er op..
Valt al bij al nog mee qua looks :D
Wat onder die kap schuilt maakt veel goed. 3,9 sec tot 100 en 510pk verdeeld over de 4 wielen...  :drool:   
Word alleen misselijk van't prijskaartje incl belasting.
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2021, 11:09:50 door kietekiet »
My car history: 2000: Opel kadet Gsi - 2002: Opel astra 16i 16v - 2004: Mg zr160 - 2007: Bmw 320cd - 2009: M3 E30 "fun" + Suziki swift  "daily" - 2011: Lotus Elise R "fun" + suziki swift  "daily" - 2012: Bmw 325D touring - 2013: Lotus Exige RGB "fun" + Bmw 325D touring "daily" - 2015: Bmw F80 M4 DKG "fun" + Dacia Logan "daily" - 2017: Bmw F80  M3 Manueel "fun" + Dacia Logan "daily" - 2018: Bmw E36 M3 3.0 "fun" + Dacia Logan "daily" - 2019: Bmw M140i fun" + Dacia Lodgy "daily" - 2021: Bmw M2 F87 "fun" + Dacia Lodgy "daily"

Offline midas

• World Champion
« Reactie #81 Gepost op: 23 februari 2021, 11:29:54 »

Fantastisch rijden zal de nieuwe G80/G82 zeker wel doen,maar het design vind ik erg gewaagd waardoor ik de F80 veel veel mooier vind van koetswerk.
Het prijskaartje is niet min maar de vlaamse belastingen op dergelijke wagens zijn over de top.
Persoonlijk ga ik nog een jaartje nadenken aangezien de facelift reeds voorzien is voor volgend jaar (7/2022),dus tijd brengt raad......... :thinking:

Offline F31J

• World Champion
« Reactie #82 Gepost op: 23 februari 2021, 11:44:18 »
Ik ben superfan van de grille. Eindelijk geen dertien in een dozijn BMW snuit meer. Ik hou wel van gedurfde en innoverende designs. En deze M3 vind ik heel geslaagd, nog net iets meer geslaagd dan de M4. M3 ziet er wat forser, gebalder uit. Enkel bij de achterdiffuser heb ik wel wat m'n twijfels.

Het design sluit gewoon aan bij de huidige tendens in autoland. Een RS4 ofzo ziet er ook niet meteen super discreet uit met z'n twee ovale kachelbuizen achteraan. En is deze M3/M4 letterlijk dikker dan de vorige? Ja, maar dat is ook normaal. Elke generatie komt wat bij. Wil je graag een M3 van vroeger? Dan is er de M2. Of nee, dat is ook weer geen echte M meer zeker?! Want hij is niet atmosferisch en dikwijls in automaat uitgevoerd.  ::)

Enfin, het zal BMW worst wezen dat gezwets en geroep op het www. Verkopen zal hij, en daar gaat het om.

Ondertussen op de E313...

Negeren is begeren

Offline smeersd

• World Champion
« Reactie #83 Gepost op: 23 februari 2021, 13:10:32 »
Ik ben superfan van de grille. Eindelijk geen dertien in een dozijn BMW snuit meer. Ik hou wel van gedurfde en innoverende designs. En deze M3 vind ik heel geslaagd, nog net iets meer geslaagd dan de M4. M3 ziet er wat forser, gebalder uit. Enkel bij de achterdiffuser heb ik wel wat m'n twijfels.

Het design sluit gewoon aan bij de huidige tendens in autoland. Een RS4 ofzo ziet er ook niet meteen super discreet uit met z'n twee ovale kachelbuizen achteraan. En is deze M3/M4 letterlijk dikker dan de vorige? Ja, maar dat is ook normaal. Elke generatie komt wat bij. Wil je graag een M3 van vroeger? Dan is er de M2. Of nee, dat is ook weer geen echte M meer zeker?! Want hij is niet atmosferisch en dikwijls in automaat uitgevoerd.  ::)

Enfin, het zal BMW worst wezen dat gezwets en geroep op het www. Verkopen zal hij, en daar gaat het om.

Ondertussen op de E313...

Ik ben het met je eens 😌
Vroeger was er ook kritiek op de modellen Bangle. Nu vinden de meesten dit prachtige auto’s. Dit model zal ook weer meer en meer harten voor zich winnen.

Hoe meer ik het zie, hoe meer ik eraan wen, hoe mooier ik hem vind.

De Z3M en Z4M,... waren ook buitenbeentjes en zijn nu ook heel gegeerd.

Binnen 4j vinden de meesten dit model veel mooier dan het uitgaande. Zo gaat dat nu eenmaal...

Offline Tom

• Oneliner
  • Race Legend
« Reactie #84 Gepost op: 23 februari 2021, 13:51:08 »
Z3M en Z4M hebben ook top verkoopscijfers  :)
Ik ben toch eens benieuwd naar de verkoopscijfers, er zijn wel wat mensen met geld en geen smaak, maar hier moet je toch een speciale smaak voor hebben vrees ik.

Als je ziet naar het sociale media fiasco van BMW en als je de commentsecties bekijkt lijkt het mij allesinds gevoelsmatig toch een grotere tegenkanting dan destijds bij Bangle of bij de omschakeling naar turbo motoren.

Offline smeersd

• World Champion
« Reactie #85 Gepost op: 23 februari 2021, 14:00:47 »
Ik ben toch eens benieuwd naar de verkoopscijfers, er zijn wel wat mensen met geld en geen smaak, maar hier moet je toch een speciale smaak voor hebben vrees ik.

Als je ziet naar het sociale media fiasco van BMW en als je de commentsecties bekijkt lijkt het mij allesinds gevoelsmatig toch een grotere tegenkanting dan destijds bij Bangle of bij de omschakeling naar turbo motoren.

Ik vond die Z coupés in den beginne ook niet moeders mooiste en ik zal wellicht niet alleen zijn. Nu vind ik ze prachtig 😍

Zal heel goed meevallen, de verkoop van dit model 😌

Offline AB1996

• Qualifying
« Reactie #86 Gepost op: 23 februari 2021, 14:09:02 »

Volgens mij gaan die cijfers in BE tegenvallen, maar als je naar de MSRP prijzen kijkt in USA dan zal je snel begrijpen dat de wereldwijde verkoopcijfers niet slecht gaan zijn.

Als voorbeeld had ik een M3 Comp model met zo goed als alle opties in USA geconfigureerd en omgerekend naar EUR en een M3 Comp model met dezelfde opties in BE geconfigureerd. Het verschil is gelijk aan €35.000,00 in het voordeel van USA. Er komen nog wel taxen bij verschillend per staat maar die komen niet in de buurt van onze btw in BE.

Daarnaast heb je in enkele landen in de EU zeer zware taxen op inverkeerstelling op elke wagen die iets of wat cilinderinhoud heeft en meer CO² uitstoot dan "normaal".

Als je dan nagaat dat de USA zo groot is als de EU waarin elke staat als een land fungeert denk ik dat BMW AG niet zozeer inzit met de verkoop in de EU en al helemaal niet in BE. Laat het dan nog juist zijn dat er in de USA veel mensen eerder naar de badge op een wagen kijken en in China zijn er zo nog een grote hoop mensen.

Offline PIRRE.

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #87 Gepost op: 23 februari 2021, 18:46:51 »
Ik vind de nieuwe M3-M4 wel vet, lichte voorkeur voor de M3.
Hij is wel zwaarder geworden en is naar mijn mening meer GT geworden, de M2 is de oude M3, dat is met alle modellen.

Ivm tax/biv. De M3-4 comp is een koopje aan biv en tax. Een goede 5k biv en een kleine 1k tax valt toch reuze mee voor de prestaties. 20j geleden moest je 5k ophoesten voor meer dan 211pk en tax voor een 3l was ook al rond de 1000€.

Je gaat ze in belgie wel ni zoveel zien als de F80 en dat komt alleen maar omdat de wltp co2 niet zo aantrekkelijk is om op de ‘zaak’ te zetten en dat was met de F80 wel het geval.
BMW E46 ///M3 coupe silbergrau 6MT 2004 --->  weekend toy    VMR CSL's 19' - Bilstein B6 - H&R lowered - eisenmann - EBC yellowstuff - Performance shortshift - PPE power
Kreidler RS 50 golfgrun 5 bak 1979 ---> cafe moto 60cc KT 6 poorter - 20mm mikuni - homoet/baan uitlaat - 9,5 pk

We will never see high revving motors pushed far like the S54 from BMW ever again, and that my friends is not joy, it's sad.

Offline kietekiet

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
« Reactie #88 Gepost op: 23 februari 2021, 22:00:42 »
Ik vind de nieuwe M3-M4 wel vet, lichte voorkeur voor de M3.
Hij is wel zwaarder geworden en is naar mijn mening meer GT geworden, de M2 is de oude M3, dat is met alle modellen.

Ivm tax/biv. De M3-4 comp is een koopje aan biv en tax. Een goede 5k biv en een kleine 1k tax valt toch reuze mee voor de prestaties. 20j geleden moest je 5k ophoesten voor meer dan 211pk en tax voor een 3l was ook al rond de 1000€.

Je gaat ze in belgie wel ni zoveel zien als de F80 en dat komt alleen maar omdat de wltp co2 niet zo aantrekkelijk is om op de ‘zaak’ te zetten en dat was met de F80 wel het geval.
Niet enkel diegenen met een zaak kopen een M3/4 ;)  rijk getrouwde en rijkeluis kindjes die alle dagen in de supermarkt rekken vullen om aan de gang te blijven en om later hun pensioen te trekken geven hun geld daar ook aan uit :toofunny: 
ikzelf ben maar een simpele loonwerker als magazijnier en heb een M2/M3/M4 gehad
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2021, 22:02:59 door kietekiet »
My car history: 2000: Opel kadet Gsi - 2002: Opel astra 16i 16v - 2004: Mg zr160 - 2007: Bmw 320cd - 2009: M3 E30 "fun" + Suziki swift  "daily" - 2011: Lotus Elise R "fun" + suziki swift  "daily" - 2012: Bmw 325D touring - 2013: Lotus Exige RGB "fun" + Bmw 325D touring "daily" - 2015: Bmw F80 M4 DKG "fun" + Dacia Logan "daily" - 2017: Bmw F80  M3 Manueel "fun" + Dacia Logan "daily" - 2018: Bmw E36 M3 3.0 "fun" + Dacia Logan "daily" - 2019: Bmw M140i fun" + Dacia Lodgy "daily" - 2021: Bmw M2 F87 "fun" + Dacia Lodgy "daily"

Offline PIRRE.

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #89 Gepost op: 23 februari 2021, 22:27:14 »
Niet enkel diegenen met een zaak kopen een M3/4 ;)  rijk getrouwde en rijkeluis kindjes die alle dagen in de supermarkt rekken vullen om aan de gang te blijven en om later hun pensioen te trekken geven hun geld daar ook aan uit :toofunny: 
ikzelf ben maar een simpele loonwerker als magazijnier en heb een M2/M3/M4 gehad
Weet ik wel, ikzelf ben ook particulier hoor.
Ik heb het over mensen die prive nooit een M3-4 zouden kopen, maar ingeschreven op de firma, dat wel doen omdat het interessant was(financieel). Daar valt de G80 af omdat het met de huidige co2 niet meer aantrekkelijk is.
Btw, meer dan 80% dan de nieuw verkochte bmw’s zijn ‘bedrijfswagens’ ook de M reeksen hoor.