Auteur Topic: [E9X] E93 m3 rugleuningen voorstoelen in non m3 e93  (gelezen 400 keer)

Offline Kheethem

• Trade Count: (+2)
  • Pole Position
  • F30 318d
[E9X] E93 m3 rugleuningen voorstoelen in non m3 e93
« Gepost op: 19 augustus 2020, 18:31:44 »
Beetje rare vraag, maar wie niet waagt...
Het verschil tussen de voorstoelen van een e93 M3 cabrio en een gewone e93 cabrio zit hem in de iets andere vorm van de mousse van de bovenkant van de rugleuning en aansluitend dus ook het leder.
Ik zie geen enkele reden waarom dat (leder en mousse) niet eenvoudig zou te switchen zijn want alles rond de gordels en hoofdsteunen is hetzelfde.
Maar lukt dit ook met de rugleuningsmousse en leder van een rechtsgestuurd donor voertuig op mijn links gestuurde wagen?
Verrassend genoeg lijkt het onderdeelnummer vd mousse verschillend te zijn tss LHD en RHD, ook al zie je geen verschil
99% vd stoelen of complete interieurs die aangeboden worden komen van RHD wagens.
Het gehele interieur vervangen is geen optie want mijn dashboard is deels in cream beige en dat is geen m3 kleur.
Dat er ook uitgooien doe ik niet, dus is kussenmousse en leder vervangen de makkelijkste oplossing.
Een andere reden om enkel dit te veranderen is natuurlijk dat ik de LHD structuur wil behouden
En ik verander enkel kussen en leder, niks aan de electronica, en kan er dus ook geen miserie mee krijgen

« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2020, 18:45:12 door Kheethem »