Auteur Topic:  Kan een verkooptopic voor detailproducten?  (gelezen 210 keer)

Offline Jamme1981

• Trade Count: (+25)
  • Crashed!
  • Beter realist dan negatief/optimist.
Kan een verkooptopic voor detailproducten?
« Gepost op: 27 juli 2020, 23:28:49 »
Eerder een bericht aan de moderators hier eerder, maar misschien zijn er nog wel mensen die dezelfde mening hebben ?

We hebben allemaal een zwak voor onze bmw's. En al zeker een propere gewassen/gepolijste.
Zou het daarom geen optie zijn om een extra topic in de verkooptopics bij te voegen ?
* Detailing producten.

Een mens koopt zo nu en dan al eens zijn producten links en rechts, via lokale handelaar, Benelux, EU of UK.
Soms bevallen die, soms niet. Anderen willen eens iets testen en dan na gebruik de andere medemens laten mee proeven van dit of dat product en doen dit dan aan een prijsje van de hand. Nog anderen hebben misschien een ruim detailingassortiment en zijn het detailen beu of hebben er geen tijd meer voor... ?

Anyway, ik denk dat dit wel zou kunnen/mogen op dit forum ?
Wat denken jullie ervan ?

Mods : als dit ongepast is/lijkt, delete deze post gerust. Is maar een idee/vraag die ik had.
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2020, 23:31:15 door Jamme1981 »
e87 - 116i - 115pK - Sonora - Havana - e30 - 316i -  99pK - Brillianrot - Anthrazit stoff - e61 - 525d - 163pK - Silbergrau-Black -SOLD
Freude Am Fahren
VW Corrado-1989-1800 16V

Offline Woodykipo

• Trade Count: (+6)
  • Race Legend
Re: Kan een verkooptopic voor detailproducten?
« Reactie #1 Gepost op: 28 juli 2020, 06:01:41 »
Ik heb hier al verkoopstopics met dergelijke producten zien passeren dus ik vermoed wel dat het kan :iono:

Online Snorkel

• Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Crashed!
  • undereZtimated
« Reactie #2 Gepost op: 28 juli 2020, 13:42:42 »
München - Z - Der Friseur
Stuttgart - C - Der Zühalter

Offline dadoke

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Crashed!
« Reactie #3 Gepost op: 28 juli 2020, 13:49:58 »
Ik zou het gewoon bij onderdelen & accessoires zetten : http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?board=29.0
Als het aanbod zo groot blijkt kan een aparte categorie later nog altijd wel toegevoegd worden.