Auteur Topic:  Bmw Fan Day 2020  (gelezen 1928 keer)

Offline Rednose

• Trade Count: (+1)
  • Qualifying
Re: Bmw Fan Day 2020
« Reactie #30 Gepost op: 6 september 2020, 19:41:22 »
Ah voila das duidelijk nu wat het was :p

Offline Capitol

• Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
« Reactie #31 Gepost op: 6 september 2020, 19:43:50 »
BMW M Track day georganiseerd door Petrolhead Days als het over Zolder gaat.
Dat klopt. Het was initieel de bedoeling dat het vandaag de M fanday ging zijn, maar door de Corona is dat uiteraard niet kunnen doorgaan. Dus geen publiek toegelaten op het circuit vandaag. Alleen de personen die ingeschreven waren voor de trackday en eventueel passagiers.

De nieuwe M3 en M4 stonden er wel, maar foto’s maken was verboden.

Online sjoerd94

• Qualifying
« Reactie #32 Gepost op: 6 september 2020, 21:37:45 »
Mijn collega is samen met zijn garagist mogen gaan op uitnodiging van bmw, met m2cs, m235 race wagen, x3m, x5m, m8,... op circuit mogen rijden, ontbijt, lunch,.. heel de cirq inbegrepen. Nieuwe m3 en m4 mogen gaan bekijken maar mochten geen foto’s nemen.

Offline Snorkel

• Premium Member
  • Crashed!
  • undereZtimated
« Reactie #33 Gepost op: 6 september 2020, 21:40:11 »
Nieuwe m3 en m4 mogen gaan bekijken maar mochten geen foto’s nemen.

Met welke neus?
München - 3 - Die Gefallenen
München - Z - Der Friseur
Stuttgart - C - Der Zühalter

Offline Capitol

• Grand Prix Winner
« Reactie #34 Gepost op: 6 september 2020, 21:54:44 »

Offline Snorkel

• Premium Member
  • Crashed!
  • undereZtimated
« Reactie #35 Gepost op: 6 september 2020, 22:05:45 »
 :'(
München - 3 - Die Gefallenen
München - Z - Der Friseur
Stuttgart - C - Der Zühalter

Offline Freke

• World Champion
« Reactie #36 Gepost op: 7 september 2020, 09:38:01 »
Fan Day is toch gewoon doorgegaan. Ben er net een kijkje gaan nemen.

Dit was niet de officiele fan dag van BMW maar enkel een circuitdag georganiseerd door Petrolheadevents en de M clubBelgium...
* Skoda Octavia RS245 (Daily)
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline PIRRE.

• Premium Member
  • World Champion
Bmw Fan Day 2020
« Reactie #37 Gepost op: 7 september 2020, 11:29:54 »

Dit was niet de officiele fan dag van BMW maar enkel een circuitdag georganiseerd door Petrolheadevents en de M clubBelgium...
De gewone M fandag kon niet doorgaan ivm de COVID-19.
Dan hebben ze maar een BMW M trackday van gemaakt.
Alleen op uitnodiging en georganiseerd door BMW en de BMW M league ism petrolheadevents.
« Laatst bewerkt op: 7 september 2020, 11:35:07 door PIRRE. »
BMW E46 ///M3 coupe silbergrau 6MT 2004 --->  weekend toy    VMR CSL's 19' - Bilstein B6 - H&R lowered - eisenmann - EBC yellowstuff - Performance shortshift - PPE power
BMW F87 ///M2 competition DKG 2018 Hockenheim Silber---> daily
Kreidler RS 50 golfgrun 5 bak 1979 ---> cafe moto 60cc KT 6 poorter - 20mm mikuni - homoet/baan uitlaat - 9,5 pk

We will never see high revving motors pushed far like the S54 from BMW ever again, and that my friends is not joy, it's sad.

Offline Freke

• World Champion
« Reactie #38 Gepost op: 7 september 2020, 11:37:31 »
De gewone fandag kon niet doorgaan ivm de COVID-19.
Dan hebben ze maar een BMW M trackday van gemaakt.
Alleen op uitnodiging en georganiseerd door BMW en de BMW M league ism petrolheadevents.

I know, had het via de M club/ petrolheadevents zien passeren op FB en gevraagd of ik met de M binnen mocht om enkel te komen kijken naar diegene die meededen aan de trackday maar dit was een nogo dankzij de COVID-19. De M buiten op de parking laten staan of mee op circuit nemen was geen optie. (cabrio van 26J oud)
Zal dus de voor de volgende keer zijn...
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline PIRRE.

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #39 Gepost op: 7 september 2020, 11:51:36 »
I know, had het via de M club/ petrolheadevents zien passeren op FB en gevraagd of ik met de M binnen mocht om enkel te komen kijken naar diegene die meededen aan de trackday maar dit was een nogo dankzij de COVID-19. De M buiten op de parking laten staan of mee op circuit nemen was geen optie. (cabrio van 26J oud)
Zal dus de voor de volgende keer zijn...
Op de normale M fan dag zou dit allemaal wel mogen maar nu met dieje corona...
Ze mochten maar een aantal mensen bijeen krijgen, daarom ook gewerkt met een ochtend en middag sessie.
Hopelijk volgend jaar alles terug normaal.
BMW E46 ///M3 coupe silbergrau 6MT 2004 --->  weekend toy    VMR CSL's 19' - Bilstein B6 - H&R lowered - eisenmann - EBC yellowstuff - Performance shortshift - PPE power
Kreidler RS 50 golfgrun 5 bak 1979 ---> cafe moto 60cc KT 6 poorter - 20mm mikuni - homoet/baan uitlaat - 9,5 pk

We will never see high revving motors pushed far like the S54 from BMW ever again, and that my friends is not joy, it's sad.

Offline Freke

• World Champion
« Reactie #40 Gepost op: 7 september 2020, 12:10:57 »
En wat vonden diegene die er wel waren van de nieuwe M3 en M4? Stonden ze er in gewone kleuren of nog met de camokleuren?
Ok blijkbaar hebben ze alle 2 de grote gril vooraan maar viel deze nog wat mee op de bredere flanken en agressievere bumpers van de  :///M:  modellen?

Offline PIRRE.

• Premium Member
  • World Champion
Bmw Fan Day 2020
« Reactie #41 Gepost op: 7 september 2020, 12:59:30 »
M4 was in een agressieve groene metallic kleur wel knap, M3 was mat grijs/zwart. Vond ik van kleur iets minder.
Allebei uiteraard met de grote grill/ nieren, ik vind het ni mis.
480 pk alleen in manueel te krijgen, de competition met 510pk is er in automaat en kun je kiezen 4x2 of 4x4.
Vrij veel standaard oa laserlights dacht ik.
Stoelen zijn echt vet.
Ik vond het allemaal wel knap, het is anders maar meer dan OK.
Lanceringsprijs zou 5000€ meer zijn dan de F80-82. Officiele cijfers pas over 14d.
Co2 cijfers wisten ze ni

Offline gfk807

• Trade Count: (+2)
  • Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #42 Gepost op: 7 september 2020, 16:37:11 »
Ik vond dan weer de M3 knapper hoe hij daar stond  8)

De grote nieren beginnen te wennen en in het zwarte van deze M’s  :thumbsup:

Waren wel direct de competitions die er stonden.

Stoelen ook zeer knap met carbon deel tss de benen.

Zagen er veelbelovend uit  :bow:

Offline Freke

• World Champion
« Reactie #43 Gepost op: 7 september 2020, 16:51:53 »
Thanks gasten voor de info.  :thumbsup:

Ik ben zeker ook geen fan van die grote gril maar ik denk idd dat het op de agressievere bumpers van een M nog wel zal meevallen. Ook zal de kleur van de wagen een grote rol betekenen hoe de gril gaat overkomen. Beetje wennen maar ik denk wel dat het gaat goed komen met de nieuwe M modellen...

Offline midas

• World Champion
« Reactie #44 Gepost op: 8 september 2020, 11:21:35 »
M4 was in een agressieve groene metallic kleur wel knap, M3 was mat grijs/zwart. Vond ik van kleur iets minder.
Allebei uiteraard met de grote grill/ nieren, ik vind het ni mis.
480 pk alleen in manueel te krijgen, de competition met 510pk is er in automaat en kun je kiezen 4x2 of 4x4.
Vrij veel standaard oa laserlights dacht ik.
Stoelen zijn echt vet.
Ik vond het allemaal wel knap, het is anders maar meer dan OK.
Lanceringsprijs zou 5000€ meer zijn dan de F80-82. Officiele cijfers pas over 14d.
Co2 cijfers wisten ze ni
Laat ons hopen dat het totaalplaatje zal meevallen ivm de uitstoot/Biv, in de motorisatie S58 heb ik alle vertrouwen daar deze nu ook reeds zijn werk doet in de X3M en X4M.
Het sakhir monster in actie

Offline stevos

• World Champion
« Reactie #45 Gepost op: 8 september 2020, 12:24:13 »
De nieren van de nieuwe M3/M4 zijn totaal anders dan deze van de 4 serie - niet die M340i style grill, maar horizontale zwarte strepen, mooie luchtinlaten onderaan.

En nog steeds gespierde hips  8)

Offline midas

• World Champion
« Reactie #46 Gepost op: 11 september 2020, 08:26:43 »

Gisteren de nieuwe M3 & M4 mogen aanschouwen in Key West, de beide wagens écht waanzinnig mooi en ook bruut waardoor de grote nieren helemaal niet storen en mooi tot hun recht komen.
Mijn minpuntje ; de hard core zetels die erg hard overkomen en  (voor mij)moeilijk waren om vlug uit de auto te komen.Blijkbaar was dit optioneel en zijn de standaard sportzetels meer confortabeler. :iono:
Voor de rest niets dan lof! :thumbsup:

Offline Freke

• World Champion
« Reactie #47 Gepost op: 11 september 2020, 09:34:59 »
Gisteren de nieuwe M3 & M4 mogen aanschouwen in Key West, de beide wagens écht waanzinnig mooi en ook bruut waardoor de grote nieren helemaal niet storen en mooi tot hun recht komen.
Mijn minpuntje ; de hard core zetels die erg hard overkomen en  (voor mij)moeilijk waren om vlug uit de auto te komen.Blijkbaar was dit optioneel en zijn de standaard sportzetels meer confortabeler. :iono:

:thumbsup: Goed dat je kan kiezen tussen verschillende zetels, voor iedereen wat wils. Maar wat of waar is Key West?

Offline midas

• World Champion
« Reactie #48 Gepost op: 11 september 2020, 10:38:29 »

:thumbsup: Goed dat je kan kiezen tussen verschillende zetels, voor iedereen wat wils. Maar wat of waar is Key West?

Key West is een verzameling van speciale feestzalen/vergaderzalen die er uit zien als een soort hangaar te Anderlecht. :)

Offline Freke

• World Champion
« Reactie #49 Gepost op: 11 september 2020, 11:58:48 »
Key West is een verzameling van speciale feestzalen/vergaderzalen die er uit zien als een soort hangaar te Anderlecht. :)

Ah ok daar was dan een speciaal event te doen waar de nieuwe M modellen tentoon gesteld stonden.  :thumbsup:

Offline midas

• World Champion
« Reactie #50 Gepost op: 11 september 2020, 14:38:05 »
Ah ok daar was dan een speciaal event te doen waar de nieuwe M modellen tentoon gesteld stonden.  :thumbsup:

Inderdaad,dit was een voorstelling op uitnodiging van mijn dealer, een vergelijkbaar event kan men ook nog boeken via de club BMW M league.
Alle M modellen stonden tentoon gesteld,zelfs nog een M2CS.
De 2 nieuwe modellen werden later op de avond onthuld.

Offline stevos

• World Champion
« Reactie #51 Gepost op: 11 september 2020, 16:47:26 »
Volledig akkoord met je mening daar @midas - net binnengesprongen bij mijn dealer om ff met de verkoper te praten over de nieuwe m3/m4.
Zij mogen volgende week op die locatie de auto's gaan besnuffelen  :thumbsup: