Over smaak valt moeilijk te twisten, maar ik vind het erg interessant om julie opinie te hebben over mijn volgende aankoop.
Ik heb een D5s LCI besteld. Fiscaal onaantrekkelijk, maar so be it. Mijn huidige is een Panamera ST 4E Hybrid, die nu fake hybrid is geworden. Porsche gekocht omdat mijn vrouw ne Porsche wilde, maar er nooit echt 1 mee geweest. Het klikt niet tussen mij en die wagen.
Dus ga ik naar mijn jongensdroom, Alpina. Heel mijn jeugd een oranje 2002 boven mijn bed gehad, ik volg Alpina op de voet, en nu ga ik ervoor. Even getwijfeld over de voordeligere nieuwe D3, maar, omdat ik veel autostrade rijd en wat comfort gewoon ben toch D5. Mijn vrouw begrijpt er niets van.
Limousine versie
Kleur: Alpina Blau. Groen vind ik mooier op de 3er en 4er.
Tegenwoordig kan je hem ook met zwarte velgen/striping bestellen. Gezien dit nog maar sinds de LCI is zijn er nog geen voorbeelden van. Robin van JMM heeft me overtuigd voor de zwarte look, maar ik twijfel. Mag ik jullie advies hierin? Toch voor de klassieke look gaan?
Ik wil de striping. Afhalen is een makkie moest t wringen in mijn hoofd. Klassiek is natuurlijk zilver op blauw.
Idem voor interieur. Ik vind wit het mooist bij het blau passen. Heb nog nooit een wit interieur gehad. Een afrader?
tx voor wat advies!
NB: zwarte grilles kan je niet configureren, maar zouden ook zwart zijn