Auteur Topic:  Hulp nodig bij detailing  (gelezen 316 keer)

Offline Diezelke

• Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • Life is too short to be small.
Hulp nodig bij detailing
« Gepost op: 5 juni 2020, 22:37:30 »
Zoals jullie allemaal weten ben ik al een paar jaar bezig met detailing.

Graag had ik nogmaals wat professionele assistentie gehad om de wagen "proper" te zetten. Tips & Tricks.

Wat heb ik in gedachten: polieren van een aantal oppervlakken van de wagen (wellicht voordien kleien) en dan in de coating zetten.

Voor alle duidelijkheid: ik heb al delen van de wagen in coating gezet maar zou eens willen zien (en horen) van een pro detailer of ik het wel goed heb gedaan.

Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat toen ik (bepaalde) delen van de wagen in coating gezet heb, ik de wagen (alpinwit) NIET gepolijst heb. Dus wellicht is er wat verbetering te halen.

Ook had ik graag wat algemene tips gehad over onderhoud van interieur van de wagen. Ik heb intussen een heel assortiment van producten geprobeerd maar ik sta altijd open voor tip om het leder, de plastic trims te onderhouden.

Ik zou dus graag een dag, samen met een pro, de wagen aanpakken (of delen ervan). Een gesprek van één liefhebber tot een andere liefhebber van wagens:)

Zij die geïnteresseerd zijn geven maar een seintje. Ik heb een garage, maar eens de wagen binnen staat is er links en rechts weinig plaats. Maar we kunnen wel een plek verzinnen.

Alvast bedankt voor de reacties !
F11 LCI 535i - M Pack - BMW M Performance Power Kit
E61 525d - 2009 - M Pack - Heinz injected (sold)
E87  118d - 2008 - stock (sold)

Offline Danny65

• Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
Re: Hulp nodig bij detailing
« Reactie #1 Gepost op: 8 juni 2020, 12:54:43 »
Van waar ben je?

Online dadoke

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Crashed!
Re: Hulp nodig bij detailing