Klopt, luchtfilterdeksel afhalen doet al wonderen voor de sound

Ik heb na een half jaar dekselloos te rijden geswitcht naar een K&N intake voor een nog iets dikker geluid. Vooral de overgang naar VTEC is veel duidelijker te horen.
Standaard uitlaat en intake mod of andere intake vind ik een prachtcombo. Geciviliseerd als het moet, racy als het mag.
Voorbeeldje met m'n K&N:
Heb de mijne nu een 7 tal jaar denk ik, kan me niet inbeelden waarmee ik dit zou moeten vervangen.
Nog wat mods die ik je kan aanraden: Eibach sportline veren op de OEM dempers vond ik een groot verschil. Qua looks voor mij ideaal, en niet al te laag zodat het ambetant wordt. Flapjes aan de voorwielen dan best verwijderen, anders schrapen die op drempels.
Bij die verlaging zeker ook laten uitlijnen naar UK Spec. Maar hem veel meer planted zonder dat je al teveel tailhappiness verliest. Kan wel zijn dat de bouten van je draagarmen hopeloos vastgeroest zitten, dan moeten die uitgeslepen worden en moet je eigenlijk best je draagarmen vervangen..
Bij verlaging ook zeker driveshaft spacers laten plaatsen op de achteras, om zo overmatige slijtage te vermijden.
Ik ververs olie en filter elke 6000km. Ook oliepeil geregeld checken. Beetje olieverbruik bij geregeld VTEC kan geen kwaad.
Remvloeistof zeker eens verversen, vaak schakelt de bak dan ook soepeler.
Diffolie zeker ook verversen, vaak wordt dat over het hoofd gezien waardoor diff schade kan oplopen.
Interieurfilter is vermoedelijk ook nog nooit vervangen en zal zo zwart als wat zien, ook een quick fix.
Lager zitten kan met oa Backyard Seatrails (- 2cm denk ik). Interessanter is voor jouw lengte om naar Recaro pole positions te kijken met bijpassende rails. Zit je wel veel rechter in dan OEM stoelen natuurlijk.
Heerlijk driftmachien ook, eens je 'm wat in de vingers krijgt