Auteur Topic:  Keuring ingevoerde wagen  (gelezen 152 keer)

Offline Stefan195

• Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
Keuring ingevoerde wagen
« Gepost op: 25 maart 2020, 13:05:18 »
Dag allemaal.

Ik heb 2 weken geleden een bmw gekocht uit duidsland. Door de corona toestanden loopt alles wat in vertraging op.
Onder mijn wagen zitten h&r veren die ook tuv gekeurd zijn maar minder dan 11cm speling hebben, hij raakt de uitlaat.
De uitlaat is ook niet origineel maar hier zijn ook cee papieren bij.
Mijn vraag is kan dit positief gekeurd worden of moet alles terug origineel gezet worden?

Mvg

Offline Angelo1994

• Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
Re: Keuring ingevoerde wagen
« Reactie #1 Gepost op: 25 maart 2020, 16:32:13 »
Dag allemaal.

Ik heb 2 weken geleden een bmw gekocht uit duidsland. Door de corona toestanden loopt alles wat in vertraging op.
Onder mijn wagen zitten h&r veren die ook tuv gekeurd zijn maar minder dan 11cm speling hebben, hij raakt de uitlaat.
De uitlaat is ook niet origineel maar hier zijn ook cee papieren bij.
Mijn vraag is kan dit positief gekeurd worden of moet alles terug origineel gezet worden?

Mvg
Voor zover ik weet zijn keuringsattesten voor DE niet geldig in BE.

Offline deroedy

• Premium Member
  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
Re: Keuring ingevoerde wagen
« Reactie #2 Gepost op: 25 maart 2020, 16:34:13 »
TUV papieren hebben geen enkele waarde voor de GOCA keuring, als het zwarte veren zijn en je wagen hangt niet te laag kan je nog geluk hebben, maar als je zelf al zegt dat hij raakt dan verwacht ik niet dat het zal lukken.
Over einddempers doen ze minder snel moeilijk heb ik de indruk, zolang alle dempers en cats nog aanwezig zijn en het geen rechte buis is.
/ BMW E39 M5 FL *Fat Tony* - / BMW F11 520DaS *werkpaard* - / BMW E91 318D *the misses* - /// BMW E92 320D M-pack *Danny*
///E46 320D FL M-pack PPE *Oliver*  -  Sold/// - ///E36 318TDS - oude liefde roest niet *Francine*  -  Sold/// -
///E36 325i coupe M-pack - Hooniganmachine *Darcy McHaggis* - Sold///
/// Mercedes W203 C200 *Miss Daisy* - Sold///