Afgelopen donderdag was het dan eindelijk zo ver. Wist niet goed wat ik zou verwachten van de aflevering, aangezien er al een tijdje met instructievideo's gewerkt werd ipv ouderwets knopjes draaien. Maar de verkoper heeft uitgebreid de tijd genomen om alles te overlopen

. Naar buiten gereden met een dikke smile op mijn gezicht.
foto's van de levering heb ik niet genomen, maar ik was al eens gaan piepen:
De passat ook nog eens een laatste badje gegeven

En dan recht naar de pomp

Ik moet nog veel uitzoeken, maar so far bevalt ie zeer goed. De motorsound is dan wel fake, maar past zeer goed bij het karakter van de wagen. Klinkt als een snelle tank. Valt zeer gezapig mee te rijden, maar van zodra je het gas wat meer induwt schiet hij vooruit.
Valt er dan nog wat te zeuren? Jazeker

.
-De Hifi installatie is het optionele audi sound system, die op zich wel helder klinkt, maar heel beperkt bij te regelen is. Geen idee of daar nog iets aan af te stellen valt, maar ik vrees ervoor.
-De testwagens hadden allemaal de dynamische stuurinriching. Dat vond ik wat kunstmatig aanvoelen, dus niet genomen. Maar nu valt het wel op dat ik grote stuuromwentelingen moet maken bij bochten. Dat is even wennen denk ik.
Hij staat ook nog wat hoog op zijn poten. Initieel wou ik droplinks installeren, maar nu twijfel ik toch over de Cete-module, waarmee ik iedere stand individueel zou kunnen instellen. Ik dacht dat ik enkel in dynamic (de laagste stand) zou rijden, maar de oude vent in mij begint comfort ook te appreciëren

.