Ja er zijn posts verwijderd... Redelijk veel. Heb ook de vraag aan de mods gesteld, omdat er niks negatief stond maar veel posts wegzijn. Ze willen eventuele escalaties vermijden door verhaal Pol/Mario68, dus spelen ze kort op de bal... Niks persoonlijks op niemand...
Met andere woorden, zit geen kwaad opzet achter, eerder enige voorzichtigheid. Denk dat we gewoon per onderwerp, apart beter een topic starten dan... Of in geval van M2, in het zeverhoekje...
+1.
Ik heb hier gisterenavond een 20-tal berichten gewist omdat bepaalden off-topic begonnen te roepen, gevolgd met +10, +1000, +10000.
Het was off-topic, maar daarmate laag dat het enigzins nog on topic was omdat het ging over M2C vs M2CS. Het was eigenlijk de moeite niet om over in te grijpen. Iedereen weet dat op dit forum een off-topic toegelaten is zolang het enigzins over het betreffende onderwerp gaat, dit in tegenstelling tot andere fora.
Gezien de eerdere escalaties in dit betreffende sub-board van het forum heb ik het niet de moeite gevonden om dit weer te laten escaleren en weer de verwijten te moeten lezen van 'die mogen het wel , en anderen mogen het niet'.
Ik ga hier ook even mijn persoonlijke mening neerschrijven :
Zoals
@r1sthebest zelf al heeft aangehaald waren deze posts zeker niet te hard off-topic, en is het eigenlijk jammer dat een moderator moet gaan ingrijpen omdat er zich groepjes lijken te vormen.
Dit begint een beetje op een spelletje te lijken

, en het begint vermoeiend te worden.
Lees wel dat dit een persoonlijke mening is, en geen vastgesteld feit.