Auteur Topic:  2020 - F87 - ///M2 Competition - Hockenheim Silver - DKG  (gelezen 34244 keer)

Offline pantani

• Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
Re: 2020 - F87 - ///M2 Competition - Hockenheim Silver - DKG
« Reactie #1710 Gepost op: 31 juli 2020, 18:57:19 »
Eindelijk  :exited:

Die remmen laten precies een geweldig indruk na ...  :thumbsup:
Mijn conclusie na deze test is dat de M2CS vooral gekocht zal worden voor het uiterlijk ... exclusiever - zeker in deze kleur - en het interieur heeft ook dat ietjes meer dan een M2C maar voor de prestaties denk ik dat op de openbare weg het verschil te verwaarlozen zal zijn ... Mocht het verschil tussen beiden rond de €10000 liggen zou ik zeker twijfelen ... nu met de prijzen dat de M2C de deuren zijn buiten gegooid zou ik terug opteren voor de M2C met de carbon parts en de 763.

Knappe vergelijking gemaakt door 1 en dezelfde bestuurder over het zelfde parcours met dezelfde weersomstandigheden ... spijtig van de verschillende banden  :(
Knap filmpke wat mij betreft  :thumbsup:

Offline gfk807

• Trade Count: (+2)
  • Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #1711 Gepost op: 31 juli 2020, 18:58:59 »
Die remmen laten precies een geweldig indruk na ...  :thumbsup:
Mijn conclusie na deze test is dat de M2CS vooral gekocht zal worden voor het uiterlijk ... exclusiever - zeker in deze kleur - en het interieur heeft ook dat ietjes meer dan een M2C maar voor de prestaties denk ik dat op de openbare weg het verschil te verwaarlozen zal zijn ... Mocht het verschil tussen beiden rond de €10000 liggen zou ik zeker twijfelen ... nu met de prijzen dat de M2C de deuren zijn buiten gegooid zou ik terug opteren voor de M2C met de carbon parts en de 763.

Knappe vergelijking gemaakt door 1 en dezelfde bestuurder over het zelfde parcours met dezelfde weersomstandigheden ... spijtig van de verschillende banden  :(
Knap filmpke wat mij betreft  :thumbsup:

Joe is zeker niet slecht bezig  :thumbsup:

Offline Geert

• World Champion
« Reactie #1712 Gepost op: 1 augustus 2020, 14:25:30 »
En om dan weer geen woorden te verdraaien: JA ik vind het geluid vd N55 ook beter maar so be it , zelfs een Porsche met OPF (las het hier van @Geert  zijn rit met die Speedster Spyder) -> is genen vetten meer tov van vroeger.

MAAR is het daarom slecht ˆ> NEEN !  8)

Feit blijft dat wat er uit die P komt (enkel onder volle belasting) nog OK is, volle en zware bas (is dan ook een 4.0 uiteindelijk).
Verder hoor je van die auto niks meer, komt 90 % van de tijd niks uit, verschil is enorm met de vorige generatie.
Een S55 klinkt nu ook stiller maar dat geluid op zich blijft gewoon slecht, ik volg @smeersd daar volledig in.

Dus om reactie te geven op uw laatste opmerking, ik ben het alvast niet eens met u want het is wel slecht, ook voor die Porsche trouwens.

En zo blijven we bezig natuurlijk, ieder zen ding dus ik blijf daar ook geen opmerkingen over geven, iedereen gelukkig op zijn manier ;) ;D
Door de nieuwe generatie pop en bangers + fake sound functies vergeet de grootste hoop hoe een (sport)wagen zou moeten klinken.

2012 - Porsche Cayman R

Offline Tom

• Oneliner
  • Trade Count: (+1)
  • Race Legend
« Reactie #1713 Gepost op: 1 augustus 2020, 14:45:11 »
Feit blijft dat wat er uit die P komt (enkel onder volle belasting) nog OK is, volle en zware bas (is dan ook een 4.0 uiteindelijk).
Verder hoor je van die auto niks meer, komt 90 % van de tijd niks uit, verschil is enorm met de vorige generatie.
Een S55 klinkt nu ook stiller maar dat geluid op zich blijft gewoon slecht, ik volg @smeersd daar volledig in.

Dus om reactie te geven op uw laatste opmerking, ik ben het alvast niet eens met u want het is wel slecht, ook voor die Porsche trouwens.

En zo blijven we bezig natuurlijk, ieder zen ding dus ik blijf daar ook geen opmerkingen over geven, iedereen gelukkig op zijn manier ;) ;D
Door de nieuwe generatie pop en bangers + fake sound functies vergeet de grootste hoop hoe een (sport)wagen zou moeten klinken.

Dit, 30 min geleden mijn S50 na maanden nog eens gestart, I came buckets  :exited:
Nur Tote Motoren werden beatmet

Offline gfk807

• Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #1714 Gepost op: 1 augustus 2020, 15:31:26 »

Dan toch raar dat die M2Comp enorm veel verkocht wordt en de M3’s en M4’s ook Geert.

Had 2 x 911’s maar geen haar op mijn hoofd die getwijfeld heeft om er nog één te kopen, ook de Cayman niet, en toch voor de M2C gegaan.

Toegegeven voor de 911 die ik nu zou willen zou het geen nieuwe geweest zijn maar zelfs dan  :jpshakehead:

En met mij zijn er hier toch veel gelukkige M2C-rijders hoor  >:D

Les gouts et les couleurs... 8)

Straks gaan we nog wat lekkers eten in SML en ik kijk alvast ook uit naar het ritje er naar toe want elke keer weer Fun met grote F en bijna elke keer minimum één  :thumbsup: onderweg  >:D

Offline F31J

• World Champion
« Reactie #1715 Gepost op: 1 augustus 2020, 16:07:17 »
Of je 't geluid van een motor mooi vindt, is natuurlijk wel een volledig persoonlijke smaak. Voor de rest spreek ik er mij niet over uit, ik heb geen ervaring met de verschillende M2's.  :)
Alle vragen via PB worden niet meer beantwoord.

Offline Tom86

• Nieuw
  • *
« Reactie #1716 Gepost op: 1 augustus 2020, 19:20:25 »
https://www.autowereld.com/nieuws/autonieuws/id/26793/hint-deze-bmw-m2-concept-naar-terugkeer-csl-naam
https://www.autowereld.com/nieuws/autonieuws/id/26619/opleukerij-m-performance-parts-voor-bmw-m2-competition

Kwa looks vind ik deze op bepaalde punten toch wel wat "specialer" dan de CS nu.
Zetels voor (achter is maar iets raars)
kofferspoiler
en vooral de voorflanken  :exited:

Ik overweegde een CS ter vervanging/upgrade, maar na een testrit (in NL via dealer) beetje teleurgesteld, is voor mij persoonlijk de prijs niet waard.
(Stuur is idd te dik, geen enkel idee waarom men dit gedaan heeft op performance wagen, onaangenaam!)

Ik kom van een M2C, en dacht dat een M2 een "downgrade" ging zijn, maar eigenlijk deze kan wel eens een van de laatste leuke bmw's zijn.
Of was dit de 1M, nog dat tikkeltje anders...

Offline Geert

• World Champion
« Reactie #1717 Gepost op: 1 augustus 2020, 22:48:35 »
Die eindeloze discussies worden, ook voor mij, vermoeiend om telkens te lezen.
Daarom dat ik ook het volgende bij mijn bericht plaatste en er ook zelden nog op reageer.

Om dan meteen af te komen met paljassen en stoker(s)... :thinking:
Dan heb je zelf een probleem.

Ik mag nog wel mijn mening geven, zeker als men mij vermeld in het topic om een reactie in eerste plaats!
Het is blijkbaar wel een erg moeilijk puntje hier.

Ik beledig hier ook niemand, korte en laatste reactie langs mijn kant hier op :thumbsup:

@gfk807 geniet van je M2 zou ik zeggen, blijft een mooi pakketje! 8)
2012 - Porsche Cayman R

Offline dadoke

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Crashed!
« Reactie #1718 Gepost op: 2 augustus 2020, 09:55:02 »
Eigenlijk tegen mijn manier van werken in, maar de volgende die nog eens over uitlaatgeluid van een M2(C)(CS) begint krijgt een tijdje vakantie.
De tijd van waarschuwingen en bemiddeling is bij deze voorbij.
M2-zever hoort in een ander topic, in de topics van de wagen ENKEL nog zaken over de wagen in kwestie.
Posts over gitaren/katten/... worden zonder pardon verwijderd.

Spijtig, maar er is geen enkel subforum waar er zo veel zo veel 'zever' is als in het M2-subforum.
Is het zo moeilijk om mekaars mening te respecteren of er gewoon niet op te reageren als je niet akkoord bent?
Ik lees ook dingen waarbij ik mijn twijfels heb, maar ik heb niet de behoefte om telkens mijn gelijk te halen ...

Offline Danny65

• Grand Prix Winner
« Reactie #1719 Gepost op: 6 augustus 2020, 13:32:27 »
Zaterdag deze nog es kunnen bewonderen en horen  :P

Ferme ketel Gert  :thumbsup:

Vonden het wederom een toffe avond  8)

Offline gfk807

• Race Legend
  • Enjoy life !