Auteur Topic:  Wat heb je vandaag met je M2 gedaan?  (gelezen 2511 keer)

Offline ODC

• Trade Count: (0)
  • Pole Position
Re: Wat heb je vandaag met je M2 gedaan?
« Reactie #30 Gepost op: 16 januari 2020, 10:32:59 »
De kofferbak welke ik op leebman heb besteld is vandaag, eindelijk, toegekomen.
Kwaliteit valt wel wat tegen als ik deze vergelijk met de kofferbakken van Audi, Mercedes, Jaguar en zelfs Alfa!

Offline Datake

• Trade Count: (+1)
  • Race Legend
« Reactie #31 Gepost op: 16 januari 2020, 10:46:26 »
Naar BMW meeusen geweest voor afspraak spotrepair voorbumper.

Iemand tegengereden en doorgereden natuurlijk. Is niet zo heel groot maar toch

dashcams hangen en dan vluchtmisdrijf in hun nek draaien  :thumbsup:

Offline Pol

• World Champion
  • Le bonheur c’est le bon humeur.
« Reactie #32 Gepost op: 16 januari 2020, 14:50:43 »
De kofferbak welke ik op leebman heb besteld is vandaag, eindelijk, toegekomen.
Kwaliteit valt wel wat tegen als ik deze vergelijk met de kofferbakken van Audi, Mercedes, Jaguar en zelfs Alfa!

Gaat hiermee dan alles dat je erin legt dan niet meer schuiven? :iono:
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Offline Pol

• World Champion
« Reactie #33 Gepost op: 16 januari 2020, 14:52:20 »
Naar BMW meeusen geweest voor afspraak spotrepair voorbumper.

Iemand tegengereden en doorgereden natuurlijk. Is niet zo heel groot maar toch

Lijkt precies toch op sporen van een band, of is de verf eraf?
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Offline ODC

• Pole Position
« Reactie #34 Gepost op: 16 januari 2020, 15:40:01 »
Gaat hiermee dan alles dat je erin legt dan niet meer schuiven? :iono:

Gedeeltelijk wel. Zoals zakken van de Carrefour blijven mooi op hun plaats. Als je er losse flessen wijn gaat inleggen zullen deze wel nog wegrollen :razz:
Ik koop dit vooral omdat de uw koffer in veel betere staat houdt. Zeker als je geregeld boodschappen doet of er iets vloeibaar inlegt waarvan er kans kan bestaan dat het uitloopt.
Voor 70 euro kon ik nu niet sukkelen.

Offline PIRRE.

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #35 Gepost op: 16 januari 2020, 17:21:12 »
dashcams hangen en dan vluchtmisdrijf in hun nek draaien  :thumbsup:
Hmmm. Ook al aan gedacht.
Is dat eigenlijk wettelijk in orde en telt dit bij de politie?
BMW E46 ///M3 coupe silbergrau 6MT 2004 --->  weekend toy    VMR CSL's 19' - Bilstein B6 - H&R lowered - eisenmann - EBC yellowstuff - Performance shortshift - PPE power
BMW F87 ///M2 competition DKG 2018 Hockenheim Silber---> daily
Kreidler RS 50 golfgrun 5 bak 1979 ---> cafe moto 60cc KT 6 poorter - 20mm mikuni - homoet/baan uitlaat - 9,5 pk

We will never see high revving motors pushed far like the S54 from BMW ever again, and that my friends is not joy, it's sad.

Offline PIRRE.

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #36 Gepost op: 16 januari 2020, 17:24:17 »
Lijkt precies toch op sporen van een band, of is de verf eraf?
De verf is er echt af. Nu moet de aanrijding wel zeer zacht geweest zijn. Er zijn echt minieme krassen en juist op de kop de verf eraf.

Ik zou kunnen geloven dat de bestuurder dit niet gevoeld heeft. Zeker als het camionette ofzo geweest is.
BMW E46 ///M3 coupe silbergrau 6MT 2004 --->  weekend toy    VMR CSL's 19' - Bilstein B6 - H&R lowered - eisenmann - EBC yellowstuff - Performance shortshift - PPE power
Kreidler RS 50 golfgrun 5 bak 1979 ---> cafe moto 60cc KT 6 poorter - 20mm mikuni - homoet/baan uitlaat - 9,5 pk

We will never see high revving motors pushed far like the S54 from BMW ever again, and that my friends is not joy, it's sad.

Offline Datake

• Race Legend
« Reactie #37 Gepost op: 16 januari 2020, 18:23:37 »
Hmmm. Ook al aan gedacht.
Is dat eigenlijk wettelijk in orde en telt dit bij de politie?

De politie maakt die wetten niet hé, en de wetgeving omtrend dashcams is op zijn minst gezegd... een grijze zone. Mijn ervaring is dat de politie altijd blij is met beelden, als dat zuiver op beeld staat met een nummerplaat op dan is er weinig discussie hé  :iono:

Offline PIRRE.

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #38 Gepost op: 16 januari 2020, 18:59:47 »
Ik heb ook al eens aanrijding gehad aan de supermarkt met vluchtmisdrijf.
Ook hier waren er beelden van de aanrijding en nr plaat door de camera van de supermarkt.
Politie heeft die beelden gezien en gingen hiermee verder.
Uiteindelijk zelf de schade mogen betalen.

Offline smeersd

• Pole Position
« Reactie #39 Gepost op: 16 januari 2020, 19:54:53 »
Ik ben vandaag tegengehouden door de politie. Ik werd aangesproken met dag racepiloot. Toen ik die vriendelijke jongen vroeg of het verboden was om een auto in te halen dat nog geen 30km/h rijdt achter een elektrische fiets terwijl er plaats is voor 3 vrachtwagens te laten kruisen, kreeg ik het antwoord dat als het druk is ik mijn snelheid moet aanpassen  :jpshakehead:
Dan zei hij mij dat hij er niks van ging maken maar dat hij mij een verwittiging wou geven. Ik vroeg hem welke verwittiging? Dat ik een auto op reglementaire wijze inhaal  :iono:
Na controle boorddocumenten mocht ik vertrekken. Wat een gezever zeg  :gayfight:

Offline ODC

• Pole Position
« Reactie #40 Gepost op: 19 januari 2020, 09:24:47 »
In zoveel jaren ben ik nooit tegenhouden door de politie om een controle uit te voeren en sinds ik mijn M2 Competition heb, nu een goede maand, ben ik al 6 keer tegenhouden. Dit kan geen toeval meer zijn :jpshakehead:

Offline Lt_Castillo

• Pole Position
« Reactie #41 Gepost op: 19 januari 2020, 10:06:43 »
In zoveel jaren ben ik nooit tegenhouden door de politie om een controle uit te voeren en sinds ik mijn M2 Competition heb, nu een goede maand, ben ik al 6 keer tegenhouden. Dit kan geen toeval meer zijn :jpshakehead:

Nog niet voor gehad. En ik kom ze dagelijks tegen.
F87 LCI ///M2 (2018-  ) ** F32 420d (2016-2018) ** E92 320d (2008-2016) ** E85 Z4 2.2i (2005-2008) ** E46 318ci (2002-2005) ** E46 320d (1999-2002) ** E36 318i (1998-1999)

Offline ODC

• Pole Position
« Reactie #42 Gepost op: 19 januari 2020, 12:19:42 »

Nog niet voor gehad. En ik kom ze dagelijks tegen.

Misschien zie ik er een 'gangster' uit :thinking: :razz:

Offline BimmerFan

• World Champion
« Reactie #43 Gepost op: 20 januari 2020, 19:03:52 »
Jaloers zullen sommige flikken wel zijn.  >:D

Over die metalen ventielen .Ik heb er ook al gehad en collega met subaru ook en vast komen te zitten bij hem ook nieuw ventiel moeten steken.

Ik heb ze er zo af gekregen , beetje vet indoen kan dit probleem wel oplossen. :thumbsup:

Offline ODC

• Pole Position
« Reactie #44 Gepost op: 21 januari 2020, 08:15:35 »

Net mail gehad dat het item verzonden is. Zal dus idd morgen of ten laatste overmorgen toekomen.

Hoe vind je ze nu ten opzichte van de Ali express ventielen?

Offline Pol

• World Champion
« Reactie #45 Gepost op: 21 januari 2020, 11:04:54 »
Hoe vind je ze nu ten opzichte van de Ali express ventielen?
Ben ook zinnens de ///M ventiel kapjes aan te schaffen. Zijn die wat van kwaliteit. Van Leebmann?
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Offline Lt_Castillo

• Pole Position
« Reactie #46 Gepost op: 21 januari 2020, 12:19:37 »
Een groot verschil tegen mijn vorige. Deze zijn idd kwaliteitsvol. En van plastic. Die vorige waren van staal en vandaar dat die gingen roesten. Ga ik met deze niet voor hebben. Een tevreden aankoop
F87 LCI ///M2 (2018-  ) ** F32 420d (2016-2018) ** E92 320d (2008-2016) ** E85 Z4 2.2i (2005-2008) ** E46 318ci (2002-2005) ** E46 320d (1999-2002) ** E36 318i (1998-1999)

Offline ODC

• Pole Position
« Reactie #47 Gepost op: 21 januari 2020, 12:27:40 »
Ben ook zinnens de ///M ventiel kapjes aan te schaffen. Zijn die wat van kwaliteit. Van Leebmann?

Ik en @Lt_Castillo hebben de :///M: -ventiel dopjes op Ekris gekocht.

Offline Pol

• World Champion
« Reactie #48 Gepost op: 21 januari 2020, 12:37:53 »
Een groot verschil tegen mijn vorige. Deze zijn idd kwaliteitsvol. En van plastic. Die vorige waren van staal en vandaar dat die gingen roesten. Ga ik met deze niet voor hebben. Een tevreden aankoop

Van aluminium dus. Hebben identiek hetzelfde serienr. als bij Ekris. Bij die laatste wel 25% duurder. Die Hollanders zijn meestal wel een goed stuk duurder op hun onderdelen in vgl met Leebmann waarmee ikg oeie ervaringen heb. Voor dergelijke kleine bestelling is de aankoop bij Ekris dan weer iets goedkoper, maar verwaarloosbaar. ;)
« Laatst bewerkt op: 21 januari 2020, 12:49:05 door Pol »
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Offline smeersd

• Pole Position
« Reactie #49 Gepost op: 21 januari 2020, 22:52:31 »
Ik heb vandaag voor een week mijn M2 ingeruild voor een M3 competition package LCI van mijn beste kameraad die ook nog een M2 Comp en M4 CS heeft.

Man wat een mooi interieur heeft dat ding toch ten opzichte van een M2.
Echter zoveel grip als mijn M2 heeft in deze omstandigheden met zomerbanden, hoe weinig grip de M3 comp heeft. Letterlijk de minste nefaste beweging op het gaspedaal laat de kont omzwieren maar blijft wel even makkelijk te corrigeren als mijn M2. Sound valt eigenlijk ook wat tegen komende van mijn M2 en dit betreft de Competition met sportuitlaat...

Ik denk er sterk over na om mijn M2 in te wisselen voor deze M3 Competition package. Eens benieuwd hoe deze M3 mij bevalt na een weekje.

Offline gfk807

• Trade Count: (+2)
  • Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #50 Gepost op: 22 januari 2020, 14:44:38 »
Ik heb vandaag voor een week mijn M2 ingeruild voor een M3 competition package LCI van mijn beste kameraad die ook nog een M2 Comp en M4 CS heeft.

Echter zoveel grip als mijn M2 heeft in deze omstandigheden met zomerbanden, hoe weinig grip de M3 comp heeft. Letterlijk de minste nefaste beweging op het gaspedaal laat de kont omzwieren maar blijft wel even makkelijk te corrigeren als mijn M2. Sound valt eigenlijk ook wat tegen komende van mijn M2 en dit betreft de Competition met sportuitlaat...

Ik denk er sterk over na om mijn M2 in te wisselen voor deze M3 Competition package. Eens benieuwd hoe deze M3 mij bevalt na een weekje.

Benieuwd naar je bevindingen na een week  :thumbsup:

Offline ODC

• Pole Position
« Reactie #51 Gepost op: 22 januari 2020, 15:12:33 »

En wat is er zo verschillend aan het interieur? Op foto's, via google, zie ik nu niet direct enorm grote verschillen.

Offline smeersd

• Pole Position
« Reactie #52 Gepost op: 22 januari 2020, 20:13:02 »

Ik zal zeker ietsje neerschrijven  :thumbsup:

Offline smeersd

• Pole Position
« Reactie #53 Gepost op: 22 januari 2020, 20:18:05 »
En wat is er zo verschillend aan het interieur? Op foto's, via google, zie ik nu niet direct enorm grote verschillen.

Het betreft een M3 met competition package en individual interieur. Zetels zijn magnifiek, zelfs tegenover de standaard M zetels in de M2 comp en M3/M4 zetels. Dashboard volledig in het leder met contraststiksels, deurpanelen in het leder. De indirecte verlichting in de deuren. De teller/headup die mij doet denken aan mijn oude E36 M3 ipv de meer basis black panel teller in de M2. De vormgeving van het dashboard ook wat meer geslaagd, net zoals de vorm van de middenarmsteun. De hoogglans carbon lijsten/delen ipv de dry carbon in de M2...

Conclusie: je merkt toch wel dat de M3 een stuk volwassener is dan een M2 en het interieur toch wel 2 trapjes hoger staat qua kwaliteit.

Offline ODC

• Pole Position
« Reactie #54 Gepost op: 23 januari 2020, 09:48:22 »
Het betreft een M3 met competition package en individual interieur. Zetels zijn magnifiek, zelfs tegenover de standaard M zetels in de M2 comp en M3/M4 zetels. Dashboard volledig in het leder met contraststiksels, deurpanelen in het leder. De indirecte verlichting in de deuren. De teller/headup die mij doet denken aan mijn oude E36 M3 ipv de meer basis black panel teller in de M2. De vormgeving van het dashboard ook wat meer geslaagd, net zoals de vorm van de middenarmsteun. De hoogglans carbon lijsten/delen ipv de dry carbon in de M2...

Conclusie: je merkt toch wel dat de M3 een stuk volwassener is dan een M2 en het interieur toch wel 2 trapjes hoger staat qua kwaliteit.

Nieuwprijs is ook een stuk volwassener :razz: Neen serieus het zoveel duurder zijn moet hem ergens in de kwaliteit zitten.
Persoonlijk zie ik liever een M4 daar ik meer fan ben van een Coupé 2 deurs.

Offline smeersd

• Pole Position
« Reactie #55 Gepost op: 24 januari 2020, 19:45:57 »
Nieuwprijs is ook een stuk volwassener :razz: Neen serieus het zoveel duurder zijn moet hem ergens in de kwaliteit zitten.
Persoonlijk zie ik liever een M4 daar ik meer fan ben van een Coupé 2 deurs.

Nieuwprijs is inderdaad een stuk hoger, maar daarom koop ik dus ook nooit nieuwe auto's. Als ik zie wat een package je krijgt voor 45% van de nieuwprijs met amper km's...

Ik ben ook meer voor coupé, maar heb de M3 zeker in competition package altijd mooier gevonden dan de M4...

Offline smeersd

• Pole Position
« Reactie #56 Gepost op: 24 januari 2020, 20:04:06 »

Ik ga nog een weekje doorgaan maar mijn eerste bevindingen zijn:

- M3 Competition pack interieur (individual) is  :drool:, paar niveautjes hoger dan mijn M2, een M2 Competition en de aankomende M2 CS
- De S55 maakt een minder mooi lawaai dan de N55 in mijn M2 (metaalachtiger), zelfs met de sportuitlaat op het Comp pack (geen OPF aanwezig)
- Bij opstarten is de M3 veel discreter dan mijn M2, eens warm is het vergelijkbaar met elkaar
- Het sturen in de M2 is iets lichter, en op lagere snelheden iets sneller dan in de M3 (20 duim en bredere banden in Comp pack zullen hiervoor de reden zijn)
- Ophanging van de M3 Comp pack is adaptatief en stijver maar toch ook weer comfortabeler dan in de M2 (langere wielbasis?), vergevingsgezinder...
- Power in de M3 Comp pack (450PK) is toch wel een voelbaar verschil dan mijn M2 (370PK), vooral in lagere toeren alsook de top end ligt wat hoger
- M3 voelt veel volwassener dan de M2 maar is op de grens even speels om bv. de achterkant te laten uitbreken en laat zich minstens even makkelijk corrigeren. Balans is geweldig.
- De remmen op de M3 presteren minder dan dezelfde remmen op mijn M2 (hoger gewicht?)
- Mijn is een manueel en de M3 is een DCT, hoe goed ik die bak ook vind, een manueel blijft zoveel leuker te rijden. Ik vind wel dat de DCT beter past bij het concept van een middenklasse superberline zoals de M3 is.

Conclusie: de M3 berline met competition pack is wel een upgrade als auto in zijn geheel maar biedt net niet evenveel fun als een M2. Daardoor is de M3 wel veel bruikbaarder als daily. De M3 voelt ook specialer, de M2 is simplistischer gebouwd.

Minpuntjes aan de M3:
- geluid is niet zo mooi als in de M2
- stuurt tikkeltje minder scherp
- remmen voelen niet zo scherp als in de M2

Pluspunten aan de M3:
- interieur 2 klasses beter
- dagelijkse inzetbaarheid / ruimte / comfort
- power S55 blok

Op naar de volgende week  :thumbsup:

Offline Pol

• World Champion
« Reactie #57 Gepost op: 2 februari 2020, 21:48:57 »
De M2 is verkocht maar die blijft voorlopig bij mij tot de CS eraan komt. Heb dus een zeer begrijpende koper gevonden die er ook helemaal geen haast bij had.  :thumbsup:
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Offline smeersd

• Pole Position
« Reactie #58 Gepost op: 2 februari 2020, 22:35:53 »
Na lang afwegen en nadenken heb ik ook beslist om mijn M2 te verkopen. IK heb de M3 Competition Pack van mijn maat overgenomen.

Wat ik beter vind tov een M2:

Interieur:
- Individual (lederen dashboard, specialere zetels tov standaard M2C, M3, M4, hoogglans carbon ipv dry carbon)
- Zitcomfort zetels is beter
- Harman Kardon speelt 5x beter dan Harman Kardon in een 1, 2, M2, M2C
- Headup display / M view
- Instrumentenpaneel analoog met digitaal gedeelte doet me meer denken aan de oudere M's met moderne touch door de witte verlichting

Exterieur:
- Carbon dak speciaal M3 (bij M2 en M2C standaard dak zoals gewone 2 reeks)
- Motorkap speciaal M3 (bij M2 en M2C standaard motorkap zoals gewone 2 reeks)
- Donkere adaptieve koplampen M3 (bij M2 en M2C en M2 CS standaard koplampen gewone 2 reeks)

Mechanisch:
- Adaptief onderstel (instelmogelijkheden, minder rolbeweging dan M2 indien in sport+ stand)
- Agressievere powerband (Agressievere opbouw en afgifte, langere adem tov M2)
- Intake sound motor (meer typisch M motorgeluid ook veel luider dan M2)

Wat bevalt me minder:
- Sound uitlaat (minder diep en mooi dan M2, iets metaalachtiger, even luid wel en iets agressievere sound)
- Remmen (bijten minder dan op de M2 door hogere gewicht  :iono:, jammer genoeg dezelfde remmen en niet de Carbon keramische)
- Stuurt en voelt logger (zelfs na wat tweaks in de software merk je dat er vooraan 265 opligt icm met 20 duim, bij de M2 is dit 19 duim met 245 en dat voel je, de M2 voelt agieler aan, reactiever, vooral op lage snelheden)

Wat vind ik het minste:
- M DCT (zelfs geherprogrammeerd naar GTS software en hoe snel die bak ook schakelt, soms op normale cruise snelheden is er toch een aarzeling, bij file af en toe een schokje, vertraging tussen R en 1). Je voelt dat die bak gemaakt is om aan hoge snelheden te werken en minder om rustig mee te cruisen. Neemt ook wel wat beleving weg, hoe snel die bak ook is... Mijn M2 biedt in manueel zoveel meer fun en ik rijd alleen in manuele stand met de DCT want in automaat is er helemaal niks meer aan.

Verdict:
- De M3 Competition Pack voelt voor mij specialer aan dan een M2 en M2C. Vooral op gebied van interieur maar ook op gebied van de power dat dat ding heeft. De M2 voelt meer als funcar, speelser, de M2C heeft wat meer power maar vrij lineair in de afgifte. De M3 Comp pack is ronduit agressief en geeft je na 2m al het gevoel geen katje te zijn om zonder handschoenen aan te pakken. De M3 is ook makkelijker dagelijks inzetbaar, ruimer en daardoor wat praktischer.

Ik ben nog altijd van mening toegedaan dat de sweetspot onder de  :///M:'s de M2C is, in manueel, maar dat suf geluid door die OPF kan ik niet mee leven komende van een M2 LCI. Als je dan een jonge occasie koopt en je moet er dan nog 8000 EUR insteken voor het geluid en andere velgen (originele Comp vind ik lelijk), dan overstijg je makkelijk de M3 Comp Pack die ik nu heb gekocht met amper 15000KM op de teller en al bijna alle carbon parts, redelijk deftig geluid, prachtige schadow 666 velgen,...

Eindverdict:
=> heb hem dan maar gekocht :neener:
« Laatst bewerkt op: 2 februari 2020, 22:39:57 door smeersd »

Offline Freke

• World Champion
« Reactie #59 Gepost op: 3 februari 2020, 11:24:16 »
Na lang afwegen en nadenken heb ik ook beslist om mijn M2 te verkopen. IK heb de M3 Competition Pack van mijn maat overgenomen.

Wat ik beter vind tov een M2:

Interieur:
- Individual (lederen dashboard, specialere zetels tov standaard M2C, M3, M4, hoogglans carbon ipv dry carbon)
- Zitcomfort zetels is beter
- Harman Kardon speelt 5x beter dan Harman Kardon in een 1, 2, M2, M2C
- Headup display / M view
- Instrumentenpaneel analoog met digitaal gedeelte doet me meer denken aan de oudere M's met moderne touch door de witte verlichting

Exterieur:
- Carbon dak speciaal M3 (bij M2 en M2C standaard dak zoals gewone 2 reeks)
- Motorkap speciaal M3 (bij M2 en M2C standaard motorkap zoals gewone 2 reeks)
- Donkere adaptieve koplampen M3 (bij M2 en M2C en M2 CS standaard koplampen gewone 2 reeks)

Mechanisch:
- Adaptief onderstel (instelmogelijkheden, minder rolbeweging dan M2 indien in sport+ stand)
- Agressievere powerband (Agressievere opbouw en afgifte, langere adem tov M2)
- Intake sound motor (meer typisch M motorgeluid ook veel luider dan M2)

Wat bevalt me minder:
- Sound uitlaat (minder diep en mooi dan M2, iets metaalachtiger, even luid wel en iets agressievere sound)
- Remmen (bijten minder dan op de M2 door hogere gewicht  :iono:, jammer genoeg dezelfde remmen en niet de Carbon keramische)
- Stuurt en voelt logger (zelfs na wat tweaks in de software merk je dat er vooraan 265 opligt icm met 20 duim, bij de M2 is dit 19 duim met 245 en dat voel je, de M2 voelt agieler aan, reactiever, vooral op lage snelheden)

Wat vind ik het minste:
- M DCT (zelfs geherprogrammeerd naar GTS software en hoe snel die bak ook schakelt, soms op normale cruise snelheden is er toch een aarzeling, bij file af en toe een schokje, vertraging tussen R en 1). Je voelt dat die bak gemaakt is om aan hoge snelheden te werken en minder om rustig mee te cruisen. Neemt ook wel wat beleving weg, hoe snel die bak ook is... Mijn M2 biedt in manueel zoveel meer fun en ik rijd alleen in manuele stand met de DCT want in automaat is er helemaal niks meer aan.

Verdict:
- De M3 Competition Pack voelt voor mij specialer aan dan een M2 en M2C. Vooral op gebied van interieur maar ook op gebied van de power dat dat ding heeft. De M2 voelt meer als funcar, speelser, de M2C heeft wat meer power maar vrij lineair in de afgifte. De M3 Comp pack is ronduit agressief en geeft je na 2m al het gevoel geen katje te zijn om zonder handschoenen aan te pakken. De M3 is ook makkelijker dagelijks inzetbaar, ruimer en daardoor wat praktischer.

Ik ben nog altijd van mening toegedaan dat de sweetspot onder de  :///M:'s de M2C is, in manueel, maar dat suf geluid door die OPF kan ik niet mee leven komende van een M2 LCI. Als je dan een jonge occasie koopt en je moet er dan nog 8000 EUR insteken voor het geluid en andere velgen (originele Comp vind ik lelijk), dan overstijg je makkelijk de M3 Comp Pack die ik nu heb gekocht met amper 15000KM op de teller en al bijna alle carbon parts, redelijk deftig geluid, prachtige schadow 666 velgen,...

Eindverdict:
=> heb hem dan maar gekocht :neener:

Bedankt voor je feedback en veel succes met je nieuwe aankoop.  :thumbsup:
* Skoda Octavia RS245 (Daily)
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...