Hallo,
Na aanslepende motorproblemen met mijn BMW R1250GS heb ik deze overgelaten aan de concessie en heb in deze deal mijn huidige GSA betrokken.
Is een 2017 met alle mogelijke pakketten en opties die konden aangevinkt worden.
De 1250 werd door mij begin 2019 nieuw samengesteld en gekocht. Ik heb hier leuke ritten mee kunnen rijden en was zeer tevreden van deze 1250. Tot ineens de problemen begonnen. Is 3x getakeld geweest tot aan de concessie. Van deze concessie niets als lof, ze kunnen er ook niet aan doen dat het blok een soepje van problemen werd.
Ze zijn hier telkens vakkundig mee omgegaan en hebben me de tijdens de besprekingen van de GSA steeds goed geholpen.
Mijn voornaamste zorg was betrouwbaarheid gezien ik alle verplaatsingen met de moto doe. Na 3x te moeten laten takelen kun je niet meer spreken van betrouwbaarheid...
Ik ken het 1200 blok al jaren en wist wat ik kocht toen ik voor de GSA ging.
Deal gesloten in november en sindsdien terug met de smiley op de moto.
Een van de takelingen van de 1250

Net thuis met de nieuwe

Eerste wasbeurt en behandeling met ACF-50

Klaar voor nog vele leuke ritten.
Ik kende de 1200 al van vorige moto’s enz en moet zeggen dat, algemeen gezien, dit de beste moto is die ik al gehad heb voor mijn gebruik.
Ik heb al enkele segmenten door zwommen (lees: door-reden) met oa Honda CBX250Rse, Bandit 600, Hornets, Fz1, 2 vorige GS’en, RT,... deze geeft me het meeste rijplezier in combinatie met comfort en touring eigenschappen.
Mss tot op een van de georganiseerde ritten
Mvg,
Jona