Auteur Topic:  Opvolger kiezen tussen M140i/M240i of M2  (gelezen 2148 keer)

Offline Blue

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
Re: Opvolger kiezen tussen M140i/M240i of M2
« Reactie #30 Gepost op: 7 januari 2020, 15:02:08 »
Idd maar er is er wel eentje die past ;)

Offline Blue

• World Champion
« Reactie #31 Gepost op: 7 januari 2020, 15:04:13 »
Volgens mij ga je de 140 al heel veel moeten aanpassen aangezien je toch van een vrij hardcore megane komt.
Het is natuurlijk te zien wat je wilt.

En dat is net wat hij heel graag doet.

Kan natuurlijk ook met een M2 maar dan heb je ook een ander budget.

Dus goed zien wat je kan/wil.

Offline BMWalpina

• World Champion
« Reactie #32 Gepost op: 7 januari 2020, 15:13:33 »
Volgens mij ga je de 140 al heel veel moeten aanpassen aangezien je toch van een vrij hardcore megane komt.
Het is natuurlijk te zien wat je wilt.

Heb je de ruimte nodig van een 140?
Voor mij was dat destijds de enige reden om voor de 5 deurs 140 te gaan ipv een M2.
Daarom dat ik ook deze aanpassingen gedaan heb, om dichter in de buurt van het rijgedrag van een M2 te komen.

Is het belangrijk voor u om toch wat ongezien, onder de radar rond te rijden?
met een M140 rij je voor 99 procent van de mensen met een simpele 1 reeks bmw (kan heel handig zijn)
Met een M2 is dit toch helemaal anders  >:D
De bedoeling is idd om een mooie basis te hebben en niet meer zoveel aan te passen als bij de Megane...
Leuk maar kostelijk.
Enkel spijtig dat er motorisch niet zoveel te winnen is op de M2, tegen bij de b58 van m140i.
Megane RS 2014 Ph3

Offline Danny65

• Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
« Reactie #33 Gepost op: 7 januari 2020, 15:36:58 »
Allebei fantastische auto's,maar sowieso de M2  :thumbsup:  Looks alleen al,standaard snel genoeg voor de tijd waar we nu in leven  :iono:

Offline smeersd

• World Champion
« Reactie #34 Gepost op: 7 januari 2020, 16:12:34 »
Zucht.
Je hebt gelijk.
Een M is zowieso de ultieme rijders auto.
Kan geen enkele in de buurt komen.

Vraag mij af waarom je uw pijlen altijd op mij richt  :iono:
Ik gaf alleen maar mijn mening op de vraagstelling van BMWalpina
Vreemd dat je niet reageert op liefhebbers zoals GFK die hetzelfde zegt en zelf eigenaar is van een M140i  :greddy:

Er zijn zoiezo betere wagens dan BMW en BMW M maar dan zit je ook in een andere prijsklasse  :thumbsup:
Maar dit heb ik nooit beweert.

In ieder geval doet iedereen wat hij wil maar hou op met uw onzinvergelijkingen. Een 140i is snel, maar het stuurgevoel/chassisfeel is niet hetzelfde (veel te licht) en zal nooit hetzelfde worden als een M2 tenzij je een 140 op een M2 chassis zet met bijhorende stuurkolom, stuurdozen, software,... De bredere wielkassen, zulke bandenmaten dat niet eens op een 140i passen en ga zo maar door...
Met dat doel ik dus op het feit dat een 140i een standaard BMW is met oldschool plezier en een M2 een  :///M: is  :thumbsup:

Offline smeersd

• World Champion
« Reactie #35 Gepost op: 7 januari 2020, 16:15:18 »
Ikzelf heb een M140i en ben nu ook aan het uitkijken naar een M2.

Hoofdreden hiervoor is dat mijn M140 automaat is en ik terug manueel wil. De looks van de M2 vind ik mooier dus daarom mijn keuze om de M140 te verkopen.

Zeggen dat een M140 nooit een echte M zal zijn, kan misschien wel kloppen

Maar beweren dat hij niet beter is dan een M2 als je er €10.000 insteekt is toch niet helemaal waar.
Ik heb er ongeveer dat bedrag ingestoken en ik rijd een M2 echt compleet zoek, zowel in sprintjes, openbare weg als circuit.
Op een circuit als Abbeville ben ik 4a5 volle sec sneller dan stock M2. Zelfs een M2 comp laat ik 2 sec achter mij.

Je hoort mij niet absoluut zeggen dat de beleving beter is dan een M2 want dat is zeker onjuist.
Maar sommige mensen begrijpen niet helemaal waar een B58 M140 toe in staat is..

Ik zou mijn huidige M140i nooit inruilen voor een stock M2.
ALs je de M2 gaat aanpassen zoals mijn M140i, dat is een ander verhaal natuurlijk.

Maar zo kan je bezig blijven ::)

on topic

De Digitale tellers zijn er vanaf de LCI2 en deze is gestart vanaf bouwjaar 9/2017 als ik mij niet vergis.
OPF is er vanaf half 2018, dacht ik.
ALs je dus voor een M140 gaat zou ik er 1 kiezen tussen deze 2 data.
Ik zou absoluut zeker voor een RWD gaan. Mijn 140 heeft 430pk en ik krijg deze echt nog wel vlot aan de grond.

Zeer leuke review van een liefhebber die weet waarover hij praat  :thumbsup:
De facelift van de M2 en 140i (met digitale look tellers) is er vanaf 07/2017 en de OPF vanaf 07/2018 ter aanvulling van uw post.
« Laatst bewerkt op: 7 januari 2020, 16:30:07 door smeersd »

Offline smeersd

• World Champion
« Reactie #36 Gepost op: 7 januari 2020, 16:23:02 »
De bedoeling is idd om een mooie basis te hebben en niet meer zoveel aan te passen als bij de Megane...
Leuk maar kostelijk.
Enkel spijtig dat er motorisch niet zoveel te winnen is op de M2, tegen bij de b58 van m140i.

Als je op een M2 een sportkat/downpipe en andere intercooler steekt + stage 2 tuning zit je op exact hetzelfde vermogen dan een B58 140i met een stage 2 (=430-450PK), met dat verschil dat de M2 zijn vermogen langer gaat vasthouden in hoge toeren. B58 heeft ietsje meer koppel maar bovenin valt die motor sneller op zijn adem. De extra oliekoelers/oliepan zorgen er ook voor dat je op een M2 veel langer kan doorgaan met dat vermogen te gebruiken.

Als je de originele turbo laat aanpassen door Pureturbos dan heb je nog is 60-70PK winst. Dan zit je op 500-520 PK. Om dan te zeggen dat er niet veel motorisch te winnen is  :thumbsup:

Grootste beperking op de M2 is de intercooler die hebben de gierigaards van BMW 1/1 overgenomen van de 35i... Als je zelfs nog maar een stage 1 overweegt zou ik die al veranderen  :thumbsup:

Offline Vanber

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
« Reactie #37 Gepost op: 7 januari 2020, 16:29:39 »
Als je op een M2 een sportkat/downpipe en andere intercooler steekt + stage 2 tuning zit je op exact hetzelfde vermogen dan een B58 140i met een stage 2 (=430-450PK), met dat verschil dat de M2 zijn vermogen langer gaat vasthouden in hoge toeren. B58 heeft ietsje meer koppel maar bovenin valt die motor sneller op zijn adem. De extra oliekoelers/oliepan zorgen er ook voor dat je op een M2 veel langer kan doorgaan met dat vermogen te gebruiken.

Als je de originele turbo laat aanpassen door Pureturbos dan heb je nog is 60-70PK winst. Dan zit je op 500-520 PK. Om dan te zeggen dat er niet veel motorisch te winnen is  :thumbsup:

Grootste beperking op de M2 is de intercooler die hebben de gierigaards van BMW 1/1 overgenomen van de 35i... Als je zelfs nog maar een stage 1 overweegt zou ik die al veranderen  :thumbsup:
De B58 kan je misschien nog iets gemakkelijker en goedkoper naar nog hogere waardes brengen (+550pk)
Maar persoonlijk zou ik dat geld liever hangen aan upgrades aan ophanging. 420pk is toch ruimschoots voldoende voor onze wegen ::)

@smeersd , heb jij een topic van je M2?
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Öhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline smeersd

• World Champion
« Reactie #38 Gepost op: 7 januari 2020, 16:32:20 »
De B58 kan je misschien nog iets gemakkelijker en goedkoper naar nog hogere waardes brengen (+550pk)
Maar persoonlijk zou ik dat geld liever hangen aan upgrades aan ophanging. 420pk is toch ruimschoots voldoende voor onze wegen ::)

Dat kan dat de B58 standaard naar hogere waardes kan, daar ben ik niet van op de hoogte. Maar ik denk dat beide wagens origineel al vermogen zat hebben. Misschien een stage 1-2 op beide wagens maar of dit nodig is... Voor de ene wel voor de andere niet.

Nee ik heb nog geen topic aangemaakt, dat komt er nog wel is van  :thumbsup:

Offline smeersd

• World Champion
« Reactie #39 Gepost op: 7 januari 2020, 16:43:31 »

Alvast fotootje  :greddy:
« Laatst bewerkt op: 7 januari 2020, 16:45:27 door smeersd »

Offline BMWalpina

• World Champion
« Reactie #40 Gepost op: 7 januari 2020, 17:04:26 »

Als je de originele turbo laat aanpassen door Pureturbos dan heb je nog is 60-70PK winst. Dan zit je op 500-520 PK. Om dan te zeggen dat er niet veel motorisch te winnen is 

Grootste beperking op de M2 is de intercooler die hebben de gierigaards van BMW 1/1 overgenomen van de 35i... Als je zelfs nog maar een stage 1 overweegt zou ik die al veranderen 
Ja bedoel dat je er meer moet insteken om zo ver te geraken tov de b58

Ja zowiezo word dat gedaan, heb dat bij de Megane ook gedaan
Die kosten vallen nog mee van intercooler, catless downpipe, air inlet,..
Megane RS 2014 Ph3

Offline smeersd

• World Champion
« Reactie #41 Gepost op: 7 januari 2020, 17:16:47 »
Ja bedoel dat je er meer moet insteken om zo ver te geraken tov de b58

Ja zowiezo word dat gedaan, heb dat bij de Megane ook gedaan
Die kosten vallen nog mee van intercooler, catless downpipe, air inlet,..

Ben zoiezo niet voor die chiptuning, al te veel miserie van gezien, van die zogezegde toptalenten dat uw auto op minder dan 2u beter afstellen dan een "echte" ingenieur. Je hebt er goede, dat weet ik ook, maar blijft al te vaak standaardfiletje flashen, wat show verkopen en geld incasseren. Totdat het misgaat natuurlijk  ::). Maar bon das een andere discussie. Ben daar ook niet tegen ofzo, doe het gewoon zelf niet bij mijn eigen auto's. Maar op de mijne zit wel een sportkat op (M perf/Akra uitlaat vond ik veel te duur). Denk er tegen de zomer nog andere intercooler in te steken en hem is te laten meten. Twijfel ook nog om de KW V3 M Performance rebadged schroefkit te steken, maar meer zal er aan de mijne niet gebeuren...
« Laatst bewerkt op: 7 januari 2020, 17:19:20 door smeersd »

Offline BMWalpina

• World Champion
« Reactie #42 Gepost op: 7 januari 2020, 17:18:51 »
Ben zoiezo niet voor die chiptuning, al te veel miserie van gezien, van die zogezegde toptalenten dat uw auto op minder dan 2u beter afstellen dan een "echte" ingenieur. Je hebt er goede, dat weet ik ook, maar blijft al te vaak standaardfiletje flashen, wat show verkopen en geld incasseren. Totdat het misgaat natuurlijk  ::). Maar bon das een andere discussie. Ben daar ook niet tegen ofzo, doe het gewoon zelf niet bij mijn eigen auto's. Maar op de mijne zit wel een sportkat op (andere uitlaat is te duur). Denk er tegen de zomer nog andere intercooler in te steken en hem is te laten meten. Twijfel ook nog om de KW V3 M Performance rebadged schroefkit te steken, maar meer zal er niet aan gebeuren...
Als de wagen goed rijd heeft deze niet meer nodig natuurlijk. Dat vind ik goed aan de e36 M3, stukken veranderen zonder te herschrijven en erna weer eraf halen om std te zetten. En niets verneukt aan motor of ecu
Megane RS 2014 Ph3

Offline smeersd

• World Champion
« Reactie #43 Gepost op: 7 januari 2020, 17:26:59 »
Als de wagen goed rijd heeft deze niet meer nodig natuurlijk. Dat vind ik goed aan de e36 M3, stukken veranderen zonder te herschrijven en erna weer eraf halen om std te zetten. En niets verneukt aan motor of ecu

Nee klopt, moet iedereen voor zijn eigen beslissen. Ik vind het bv. toffer om nog wat meer in het onderstel te investeren (schroefkit M Perf), OEM sportremblokken voor nog wat betere stopkracht naar uithouding,... dan de uitlaat, omdat de standaarduitlaat al prachtig klinkt. Ben dan voor compromis gegaan met een sportkat omdat de turbo zoiezo nu meer flow heeft (voel je in respons) en makkelijker/sneller de boosttargets haalt (minder thermische belasting) en de sound vooral in hogere toeren toch wat brutaler klinkt zonder weer minimum 3000 EUR kwijt te zijn. Daar de intercooler echt een van de grootste beperkingen is ga ik die ook nog wel veranderen om de IAT nog wat naar beneden te krijgen. Op die manier win je maar klein beetje aan vermogen maar de betrouwbaarheid gaat naar omhoog en komt ten goede op bv. een trackday...

Offline BMWalpina

• World Champion
« Reactie #44 Gepost op: 7 januari 2020, 17:41:15 »
Nee klopt, moet iedereen voor zijn eigen beslissen. Ik vind het bv. toffer om nog wat meer in het onderstel te investeren (schroefkit M Perf), OEM sportremblokken voor nog wat betere stopkracht naar uithouding,... dan de uitlaat, omdat de standaarduitlaat al prachtig klinkt. Ben dan voor compromis gegaan met een sportkat omdat de turbo zoiezo nu meer flow heeft (voel je in respons) en makkelijker/sneller de boosttargets haalt (minder thermische belasting) en de sound vooral in hogere toeren toch wat brutaler klinkt zonder weer minimum 3000 EUR kwijt te zijn. Daar de intercooler echt een van de grootste beperkingen is ga ik die ook nog wel veranderen om de IAT nog wat naar beneden te krijgen. Op die manier win je maar klein beetje aan vermogen maar de betrouwbaarheid gaat naar omhoog en komt ten goede op bv. een trackday...
Klopt helemaal waar
Goede schroefkit is alrijd goed, ik heb de kw clubsport onder de Megane. En dat is wel goed spul
Megane RS 2014 Ph3

Offline BMWalpina

• World Champion
« Reactie #45 Gepost op: 7 januari 2020, 18:37:35 »
Helemaal mijn zin gevonden

Perfect zo in mineral Grey met 513m
Megane RS 2014 Ph3

Offline Alexx

• Grand Prix Winner
« Reactie #46 Gepost op: 8 januari 2020, 12:38:07 »
Dat is de mijne :D geniet er van.
2018 BMWM2 LCI. Mperformance exh, diffusor, spoiler - Akrapovic Sportcat - Bilstein B16

Offline Tom

• Oneliner
  • Race Legend
« Reactie #47 Gepost op: 8 januari 2020, 14:59:00 »
Dat is wel een top configuratie. :)
Nur Tote Motoren werden beatmet

Offline Freke

• World Champion
« Reactie #48 Gepost op: 8 januari 2020, 21:07:21 »
Dat is de mijne :D geniet er van.

Die is echt wel zalig  :drool: :drool: :drool:
Maak hier ook maar eens een topic van...
* Skoda Octavia RS245 (Daily)
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline ODC

• Pole Position
« Reactie #49 Gepost op: 10 januari 2020, 11:32:42 »
Als je een automaat wilt, ben je niet beter af om iets meer te betalen voor de auto en minder geld te spenderen aan mods om een M2 Competition met de S55 motor te kunnen kopen?
Tijdens deze salon periode zijn er mooie deals mogelijk op 2dehands premium M2 Competitions met weinig km's op de teller.
Mijn reden waarom ik dit verkondig is dat ik al redelijk wat verhalen gehoord en gelezen heb dat de N55 motor ideaal was in combinatie met een manueel maar dat de S55 beter is in combinatie met de DKG automaat waardoor hij ook meer een Dailey car kan worden.

De eerste generatie M2 is en blijft uiteraard een echte M2. Mensen die zeggen dat de N55 in de M2 (LCI) geen echte M is door de motor kennen er maar heel weinig van.
Maar het mist, exterieur en interieur gewijs, wel échte M-onderdelen zoals de speciale spiegelkappen en de M-performance Seats om er nu snel 2 op te noemen. Voor de ene mens betekend dat niets en voor de andere mens is dat belangrijk. Dat moet je voor u zelf uitmaken.
Kwa geluidsbeleving wint de N55 wint duidelijk daar de S55 gebruik maakt van die verdomde OPF filter. De oplossing hier is een nieuw uitlaat systeem steken van Remus of Akrapovic maar het zal u wel een aardige duid kosten.
Kwa motor gevoel zijn het wel 2 verschillende motoren. Ik heb met de eerste generatie meermaals kunnen testrijden en nu ik zelf de M2 Competition bezit kan ik het redelijk vergelijken.
Daar de eerste generatie maar 1 grote turbo heeft, had ik het gevoel van turbo lag maar krijg je wel een hevigere push eens die turbo in actie schiet. Had wel het gevoel dat naar het einde van de toerenteller het vermogen meer voelde minderen.
Bij de S55 heb je door de 2 turbo's bijna geen turbo lag waardoor de vermogenscurve precies continue blijft. Lees dit als je krijgt een minder hevigere push.
De M2 Competition is de betere van de twee, meer opties, S motor, specialere zetels, spiegels,...
Merk je daar iets van tijdens het rijden? Als Dailey waarschijnlijk wel omdat de S-motor in combinatie met de DKG soepeler is mede door de 2 turbo's. Als funcar/circuit car, nee wellicht niet aangezien je ze beiden even snel kunt scheeftrekken.

Offline BMWalpina

• World Champion
« Reactie #50 Gepost op: 10 januari 2020, 14:13:08 »
Als je een automaat wilt, ben je niet beter af om iets meer te betalen voor de auto en minder geld te spenderen aan mods om een M2 Competition met de S55 motor te kunnen kopen?
Tijdens deze salon periode zijn er mooie deals mogelijk op 2dehands premium M2 Competitions met weinig km's op de teller.
Mijn reden waarom ik dit verkondig is dat ik al redelijk wat verhalen gehoord en gelezen heb dat de N55 motor ideaal was in combinatie met een manueel maar dat de S55 beter is in combinatie met de DKG automaat waardoor hij ook meer een Dailey car kan worden.

De eerste generatie M2 is en blijft uiteraard een echte M2. Mensen die zeggen dat de N55 in de M2 (LCI) geen echte M is door de motor kennen er maar heel weinig van.
Maar het mist, exterieur en interieur gewijs, wel échte M-onderdelen zoals de speciale spiegelkappen en de M-performance Seats om er nu snel 2 op te noemen. Voor de ene mens betekend dat niets en voor de andere mens is dat belangrijk. Dat moet je voor u zelf uitmaken.
Kwa geluidsbeleving wint de N55 wint duidelijk daar de S55 gebruik maakt van die verdomde OPF filter. De oplossing hier is een nieuw uitlaat systeem steken van Remus of Akrapovic maar het zal u wel een aardige duid kosten.
Kwa motor gevoel zijn het wel 2 verschillende motoren. Ik heb met de eerste generatie meermaals kunnen testrijden en nu ik zelf de M2 Competition bezit kan ik het redelijk vergelijken.
Daar de eerste generatie maar 1 grote turbo heeft, had ik het gevoel van turbo lag maar krijg je wel een hevigere push eens die turbo in actie schiet. Had wel het gevoel dat naar het einde van de toerenteller het vermogen meer voelde minderen.
Bij de S55 heb je door de 2 turbo's bijna geen turbo lag waardoor de vermogenscurve precies continue blijft. Lees dit als je krijgt een minder hevigere push.
De M2 Competition is de betere van de twee, meer opties, S motor, specialere zetels, spiegels,...
Merk je daar iets van tijdens het rijden? Als Dailey waarschijnlijk wel omdat de S-motor in combinatie met de DKG soepeler is mede door de 2 turbo's. Als funcar/circuit car, nee wellicht niet aangezien je ze beiden even snel kunt scheeftrekken.
Thx voor de gedetailleerde uitleg hierover

Idd ik zou liever de M2 competition hebben voor de power, mogelijkheden en de onderdelen zoals zetels,....

Maar de sound van de N55 vind ik pakken beter, ik loop niet warm van dat S55 geluid...

Maar ik kan en wil er dat geld voor de biv niet aan geven. Daarmee kan ik andere dingen doen..

Het kan me trouwens ook niet zoveel schelen of de M2 nu een prelci of lci word..
De achterlichten kan je snel switchen. De idrive 5 vs 6 is niet zoveel verschil vermoed ik. Het dashboard van de pré lci vind ik mooier, juist de tacho van de lci is beter .
En die koplampen zijn wel mooier van de lci, maar is het dat extra geld waard? Dat zal de tijd uitwijzen welke ik zal nemen van beide

Alvast thx voor de mooie beschrijving van beide motoren en verschillen
Megane RS 2014 Ph3

Offline happydude

• Pole Position
« Reactie #51 Gepost op: 10 januari 2020, 20:34:23 »
khep het u gezegt he da je weer bmw zou willen ;D
khep ook een megane RS gehad en ik kwam ook van bmw en het duurde geen 5 maand
of er stond weer een bmw in de garage deze keer een  :///M: 2
mijn droomwagen :D

voor u keuze:
de N55 heeft zijn dienst al bewezen en is een zeer goed motor met ik denk geen problemen ?
en heeft intern  vele  :///M: onderdelen en ook rondom de motor
ik heb hier een filmpje over gemaakt.
naar pk, tuning en al die dingen zou ik niet te hard kijken.

belangrijkste is van welke krijg je tent in de broek
en welk geeft het beste gevoel bij het rijden en is ook betrouwbaar.

hier is mijn filmpje ( is wel wat saai maar je kan wat bijleren )

Offline BMWalpina

• World Champion
« Reactie #52 Gepost op: 10 januari 2020, 20:42:42 »
khep het u gezegt he da je weer bmw zou willen ;D
khep ook een megane RS gehad en ik kwam ook van bmw en het duurde geen 5 maand
of er stond weer een bmw in de garage deze keer een  :///M: 2
mijn droomwagen :D

voor u keuze:
de N55 heeft zijn dienst al bewezen en is een zeer goed motor met ik denk geen problemen ?
en heeft intern  vele  :///M: onderdelen en ook rondom de motor
ik heb hier een filmpje over gemaakt.
naar pk, tuning en al die dingen zou ik niet te hard kijken.

belangrijkste is van welke krijg je tent in de broek
en welk geeft het beste gevoel bij het rijden en is ook betrouwbaar.

hier is mijn filmpje ( is wel wat saai maar je kan wat bijleren )

Ja ik heb 3 M versies gehad en ik weet wat ze kunnen, maar van de nieuwere wist ik niet veel eigenlijk
Megane RS 2014 Ph3

Offline L0RENZ0

• Grand Prix Winner
  • AutomotivePhotography
    • H.LorenzoPhotography
« Reactie #53 Gepost op: 16 januari 2020, 20:11:11 »
Hou binnenkort Autoscout in de gaten als je opzoek bent naar een leuke M2.  ;)

Offline BMWalpina

• World Champion
« Reactie #54 Gepost op: 16 januari 2020, 20:47:31 »
Hou binnenkort Autoscout in de gaten als je opzoek bent naar een leuke M2.  ;)
Ow ga je de uwe wegdoen ofzo?
Megane RS 2014 Ph3

Offline BMWalpina

• World Champion
« Reactie #55 Gepost op: 17 januari 2020, 19:57:02 »
Morgen ga ik wrs 2 M140i's gaan bekijken
Megane RS 2014 Ph3

Offline GeoBem007

• Premium Member
  • Race Legend
    • @hertgoan
« Reactie #56 Gepost op: 18 januari 2020, 21:53:49 »
Die van @Vanber met alle mods is wel stevige prijs/kwaliteit! :drool:

Offline BMWalpina

• World Champion
« Reactie #57 Gepost op: 18 januari 2020, 21:57:41 »
Die van @Vanber met alle mods is wel stevige prijs/kwaliteit! :drool:
Klopt maar is andere geworden
Megane RS 2014 Ph3

Offline M-Power

• Medewerker
  • Race Legend
« Reactie #58 Gepost op: 20 januari 2020, 00:02:12 »
Een M2 met N55 met andere turbo en WMI @ 625pk , dus je moet niet persé  S55 hebben om veel tuningpotentieel te hebben  :

M2 N55 @520pk :

M240i @708pk op racebenzine en met WMI  - 645pk op gewone brandstof :

Offline BMWalpina

• World Champion
« Reactie #59 Gepost op: 20 januari 2020, 06:13:46 »
Een M2 met N55 met andere turbo en WMI @ 625pk , dus je moet niet persé  S55 hebben om veel tuningpotentieel te hebben  :

M2 N55 @520pk :

M240i @708pk op racebenzine en met WMI  - 645pk op gewone brandstof :

Thx

Maar de keuze is al gevallen dit weekend hoor

Een zwarte F20 M140i
Megane RS 2014 Ph3