"""Bij iedere vorm van verbouwing hangt alles af van de goodwill van uw dealer. Indien het om een duur garantiegeval gaat, zal er een expert aan te pas komen. En dan kan je best de auto zo origineel mogelijk hebben / houden"""
-> Daar heb ik met de F22 een chanceke mee gehad: die had een stage 1-chiptuning - met de nadruk op had. Een tijdje geleden ging de auto plots in noodloop. Terug naar huis gesukkeld (was op een zondag) en 's anderendaags de garage Gebeld. De auto werd getakeld, een vervangwagen werd bij me afgezet. Toen ik de wagen enkele dagen later ging terughalen, bleek het een bobine te zijn die de geest had gegeven. De man van de receptie las voor (rapport dat blijkbaar was opgesteld toen-ie binnengebracht werd): "Draait op drie poten, vermogenverlies." Hij vervolgde: "Dat op drie poten draaien is opgelost, het vermogen hebben we niet teruggestoken want dat moogt ge hier in België toch niet gebruiken." en een knipoog erbij.
De wagen bleek inderdaad teruggezet naar de originele waarden, maar toch nooit een cent aangerekend gekregen hiervoor.