Auteur Topic:  [F34] us lights flikkeren  (gelezen 788 keer)

Offline KennyD

• Trade Count: (0)
  • Pre-Qualifying
  • **
[F34] us lights flikkeren
« Gepost op: 7 december 2019, 11:18:07 »
Hey iedereen,

Ik heb geprobeerd om op mijn 318GT de us lights te activeren via de bimmercode app

Helaas blijven deze flikkeren. Iemand een idee hoe dit komt?

cold/warm monitor al uitgeschakeld
Sidemarker -> led

Gaat om F34 lci met led koplampen
Als ik ze als drl codeer, dan flikkeren de angel eyes maar de pinkers niet.

Alvast bedankt

Offline smeersd

• World Champion
Re: [F34] us lights flikkeren
« Reactie #1 Gepost op: 7 december 2019, 22:17:06 »
Misschien kan je Bimmercode is contacteren zodat zij je kunnen helpen?

Offline Msb12i

• Warming Up
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 23 januari 2020, 19:23:24 »
Had dit ook soms.

Voltage is instelbaar en was bij mij dus te laag ingesteld
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2020, 19:23:55 door Msb12i »

Offline thugie61

• Nieuw
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 16 september 2020, 07:13:10 »
Heb je een oplossing gevonden? Want ik heb dit nu aan de hand met mijn f20 125d

Offline Msb12i

• Warming Up
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 16 september 2020, 08:54:36 »
Als je Bimmercode gebruikt, kan je het aan hun vragen. Ze bieden immers de mogelijkheid aan en dan mag je als klant een werkend resultaat verwachten.

Offline Bimmerstyle

• Premium Member
  • Trade Count: (+2)
  • Race Legend
« Reactie #5 Gepost op: 16 september 2020, 18:33:19 »
De manier waarop ze US-pinkers doen branden is er constant een lagere spanning naartoe te sturen. Bij een gewone gloeilamp maakt dit niet uit. Stuur een lage spanning en deze gaat gewoon minder fel branden. Bij leds maakt dit wel uit. Leds gaan pas branden vanaf een bepaalde spanning. Is de spanning die je er naartoe stuurt lager dan wat de led nodig heeft om te branden gaat deze niet branden en/of flikkeren.

Ik denk niet dat hier veel aan te doen is buiten de spanning die er naartoe gaat hoger in te stellen. Ik weet niet of dit instelbaar is in de app en ik weet ook niet of het verschil in helderheid dan nog voldoende gaat zijn om duidelijk te zien of uw pinker al dan niet op staat...

Offline smeersd

• World Champion
« Reactie #6 Gepost op: 16 september 2020, 18:36:20 »
De manier waarop ze US-pinkers doen branden is er constant een lagere spanning naartoe te sturen. Bij een gewone gloeilamp maakt dit niet uit. Stuur een lage spanning en deze gaat gewoon minder fel branden. Bij leds maakt dit wel uit. Leds gaan pas branden vanaf een bepaalde spanning. Is de spanning die je er naartoe stuurt lager dan wat de led nodig heeft om te branden gaat deze niet branden en/of flikkeren.

Ik denk niet dat hier veel aan te doen is buiten de spanning die er naartoe gaat hoger in te stellen. Ik weet niet of dit instelbaar is in de app en ik weet ook niet of het verschil in helderheid dan nog voldoende gaat zijn om duidelijk te zien of uw pinker al dan niet op staat...

10j geleden zag je dat heel fel, overal, maar heden ten dage icm de blauw witte ledverlichting, angel eyes, xenon, laserlichten, trekt dat toch op niks meer  :iono: om nog maar te zwijgen dat het wettelijk verboden is  :wiggleyes:

Offline Bimmerstyle

• Premium Member
  • Trade Count: (+2)
  • Race Legend
« Reactie #7 Gepost op: 16 september 2020, 18:39:50 »
Ik heb dat zelf ook nog gehad op een aantal auto's. Ik had dat trouwens al voordat het populair werd. Mijn E34 had destijds volledige us-lights met pinkers, sidemarkers in de bumpers en het derde stoplicht. Nu vind ik het ook passť. Zelfs in de VS doen ze de pinkers niet meer meebranden op recente BMW's. De functie staat nog in de auto om te coderen maar wordt eigenlijk nergens ter wereld nog gebruikt...

Offline Iksree

• Algemene moderator
  • Race Legend
« Reactie #8 Gepost op: 16 september 2020, 19:09:56 »
Ik heb dat zelf ook nog gehad op een aantal auto's. Ik had dat trouwens al voordat het populair werd. Mijn E34 had destijds volledige us-lights met pinkers, sidemarkers in de bumpers en het derde stoplicht. Nu vind ik het ook passé. Zelfs in de VS doen ze de pinkers niet meer meebranden op recente BMW's. De functie staat nog in de auto om te coderen maar wordt eigenlijk nergens ter wereld nog gebruikt...
E46 style was nog makkelijk. Standlichtjes eruit en klaar

Voltage is aanpasbaar met Bimmercode, wel expert niveau dacht ik.
- Signature adjusted for being outdated-