Auteur Topic:  2019 - F87 - ///M2 Competition - Saphirschwarz - M DKG  (gelezen 14454 keer)

Offline Pol

• Trade Count: (0)
  • World Champion
Re: 2019 - F87 - ///M2 Competition - Saphirschwarz - M DKG
« Reactie #390 Gepost op: 18 april 2020, 20:24:16 »
Hij is je aan het uitdagen Gert.🙈 Houdt dat zwart randje maar👍
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Online smeersd

• World Champion
« Reactie #391 Gepost op: 18 april 2020, 20:29:01 »

Nee hoor, Pol  :greddy:
Maar voor mij hoeft dat randje op geen enkele kleur  :thumbsup:

Online gfk807

• Trade Count: (+2)
  • Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #392 Gepost op: 18 april 2020, 21:03:45 »

Tuurlijk hou ik dat randje Pol  :thumbsup:

Heb smaak genoeg omdat zelf te zien en ZIJN zwart randje te negeren  :neener:

Online smeersd

• World Champion
« Reactie #393 Gepost op: 18 april 2020, 23:26:57 »
Tuurlijk hou ik dat randje Pol  :thumbsup:

Heb smaak genoeg omdat zelf te zien en ZIJN zwart randje te negeren  :neener:

Slechte smaak is ook smaak  :toofunny:
"Uw" zwart randje bedoel je dan  :wiggleyes:

Nee, serieus nu, bedoel dat niet slecht hoor. Ieder zijn eigen ding  :thumbsup:. Is zeker niet mis met een randje, maar ik heb een fobie voor matte plastiek  :gayfight:

Offline Artemis

• World Champion
« Reactie #394 Gepost op: 20 april 2020, 08:51:46 »
Hm, nu over zwarte nummerplaatrandjes  ?

Offline ODC

• Pole Position
« Reactie #395 Gepost op: 20 april 2020, 13:52:58 »
Iemand tips hoe je die nummerplaat houder vaster kunt hangen (lijm, rubbers, ...)?
De nummerplaat houder van de garage hing, buiten de vijzen, extra vast met soort zwarte klei (gespoten lijm).  Ik heb de restjes van deze klei/lijm gebruikt maar ik zou graag nog iets extra hangen aan de bovenkant, onderkant en zijkanten om eventuele trillingen tegen te houden.

Online gfk807

• Trade Count: (+2)
  • Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #396 Gepost op: 20 april 2020, 15:55:06 »
Iemand tips hoe je die nummerplaat houder vaster kunt hangen (lijm, rubbers, ...)?
De nummerplaat houder van de garage hing, buiten de vijzen, extra vast met soort zwarte klei (gespoten lijm).  Ik heb de restjes van deze klei/lijm gebruikt maar ik zou graag nog iets extra hangen aan de bovenkant, onderkant en zijkanten om eventuele trillingen tegen te houden.

Heb je geen rubbers liggen die je tss de nummerplaat en de houder kan klemmen of anders plakken met dubbelzijdige tape ?

Offline Pol

• World Champion
« Reactie #397 Gepost op: 20 april 2020, 17:38:55 »

Ik heb na het plaatsen van de nummerplaathouder er ook tegen gevochten om alle rammels eruit te krijgen Olivier. Zoals je het laat verstaan moet je van die kneedbare klei hebben waarmee je de plaat en/of de plaathouder vast kan kleven. Ik ben daar eigenlijk ook nog op zoek naar voor de toekomstige CS. Uit ervaring weet ik dat de meeste dealers daar heel weinig tijd insteken en soms niet de moeite doen om eens het kofferdeksel toe te trekken op zoek naar rammelaars.
Met mousse blokjes om te kleven lukt dat niet altijd. De klei zou je dus moeten kunnen ergens verkrijgen. Ik hoop dat @smeersd ons hier de weg kan wijzen. ;)
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Online smeersd

• World Champion
« Reactie #398 Gepost op: 20 april 2020, 19:00:08 »
Ik heb na het plaatsen van de nummerplaathouder er ook tegen gevochten om alle rammels eruit te krijgen Olivier. Zoals je het laat verstaan moet je van die kneedbare klei hebben waarmee je de plaat en/of de plaathouder vast kan kleven. Ik ben daar eigenlijk ook nog op zoek naar voor de toekomstige CS. Uit ervaring weet ik dat de meeste dealers daar heel weinig tijd insteken en soms niet de moeite doen om eens het kofferdeksel toe te trekken op zoek naar rammelaars.
Met mousse blokjes om te kleven lukt dat niet altijd. De klei zou je dus moeten kunnen ergens verkrijgen. Ik hoop dat @smeersd ons hier de weg kan wijzen. ;)

Kan je vinden bij autospeciaalzaken zoals Brezan bv. Wat soms ook helpt is de plaat lichtjes naar buiten plooien terwijl je tegenduwt tegen de nr plaat houder... In 9/10 gevallen is het zo al opgelost  :thumbsup:

Offline Weytie

• World Champion
« Reactie #399 Gepost op: 20 april 2020, 19:23:43 »
Vroeger toen ik bij een dealer werkte gebruikten wij soort ruitenafdichting om te voorkomen dat die plaathouders trilden.
Nu op mijn huidig werk hebben wij iets gelijkaardigs om onder vloerplaten te leggen in camionettes.

Offline Pol

• World Champion
« Reactie #400 Gepost op: 20 april 2020, 20:26:37 »

Zou dat niet goed zijn Olivier?

https://www.123inkt.be/Tesa-Tack-kleefgum-80-stuks-59405-00000-00-i44031-t60170.html?utm_source=beslist.be&utm_medium=cpc&utm_content=Office-Supplies&utm_term=202337

Of hier https://www.autoschadeshop.nl/index.php/naar-de-autoschadewebshop/plaatwerk/kit-op-rol-22,5-meter-detail

Staat er zelfs bij : "Aanbrengen van emblemen, trillende kentekenplaathouders."
Kan ne wel veel plaathouders met geluidloos maken denk ik. :iono: Maar we kunnen misschien elk een stukje nemen. ;)

En deze, misschien nog de beste : https://webshop.altac.nl/lijmen-kitten-en-coatings/carrosseriekit/kitband/085-8-3m-kitstrip-6mmx30cm.html
« Laatst bewerkt op: 20 april 2020, 20:47:52 door Pol »
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Offline ODC

• Pole Position
« Reactie #401 Gepost op: 21 april 2020, 11:43:10 »
Zou dat niet goed zijn Olivier?

https://www.123inkt.be/Tesa-Tack-kleefgum-80-stuks-59405-00000-00-i44031-t60170.html?utm_source=beslist.be&utm_medium=cpc&utm_content=Office-Supplies&utm_term=202337

Of hier https://www.autoschadeshop.nl/index.php/naar-de-autoschadewebshop/plaatwerk/kit-op-rol-22,5-meter-detail

Staat er zelfs bij : "Aanbrengen van emblemen, trillende kentekenplaathouders."
Kan ne wel veel plaathouders met geluidloos maken denk ik. :iono: Maar we kunnen misschien elk een stukje nemen. ;)

En deze, misschien nog de beste : https://webshop.altac.nl/lijmen-kitten-en-coatings/carrosseriekit/kitband/085-8-3m-kitstrip-6mmx30cm.html

Die laatste lijkt me ook de beste @Pol

Offline Pol

• World Champion
« Reactie #402 Gepost op: 21 april 2020, 12:10:20 »
Die laatste lijkt me ook de beste @Pol

Mocht je die bestellen en denkt dat het teveel is wil ik wel de helft overnemen Olivier. ;)
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !