Auteur Topic:  2020 - F87 - ///M2 CS - Sapphire Black - M DKG  (gelezen 10148 keer)

r1sthebest, Vanber, jona86 en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ODC

• Trade Count: (0)
  • Qualifying
Re: 2020 - F87 - ///M2 CS - Sapphire Black - M DKG
« Reactie #420 Gepost op: 14 januari 2020, 17:07:09 »
Even zitten spelen met de beschikbare gepersonaliseerde nr.platen.  ;)
MTWOCS, MTWOCSP, MTWOPCS blijken beschikbaar. Wil dat dan zeggen dat je die daadwerkelijk kan bekomen?  :iono:

Jawel, indien beschikbaar dan kun je deze bekomen.
Wil je meer anoniem blijven, zeker in combinatie met een CS, dan raad ik zo een gepersonaliseerde kentekenplaat niet aan. Zoals vermeld in een ander topic zou ik het mij niet meer nemen.

Offline Pol

• World Champion
  • Le bonheur c’est le bon humeur.
« Reactie #421 Gepost op: 14 januari 2020, 17:26:29 »
Jawel, indien beschikbaar dan kun je deze bekomen.
Wil je meer anoniem blijven, zeker in combinatie met een CS, dan raad ik zo een gepersonaliseerde kentekenplaat niet aan. Zoals vermeld in een ander topic zou ik het mij niet meer nemen.

Ook nog waar.
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Offline gfk807

• Trade Count: (+2)
  • Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #422 Gepost op: 14 januari 2020, 17:43:40 »
Even zitten spelen met de beschikbare gepersonaliseerde nr.platen.  ;)
MTWOCS, MTWOCSP, MTWOPCS blijken beschikbaar. Wil dat dan zeggen dat je die daadwerkelijk kan bekomen?  :iono:

Je kan ook POLCA nemen  >:D

Offline Pol

• World Champion
« Reactie #423 Gepost op: 14 januari 2020, 17:47:59 »
Je kan ook POLCA nemen  >:D

Mijn redenering was M2PCS :  als je M2 neemt komt er een verbindingsteken tss M en2, dus MTWO daarna P van mijn voornaam en uiteraard CS die toevallig ook de eerste en laatste letter van mijn familienaam is.
Ik kom dus aan MTWOPCS of misschien nog beter MTWOCSP en heb je eerst het wagentype CS en mijn voornaam erachter. ;)
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2020, 21:11:50 door Pol »
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Offline gfk807

• Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #424 Gepost op: 14 januari 2020, 17:53:02 »
Mijn redenering was M2PCS :  als je M2 neemt komt er een verbindingsteken tss M en2, dus MTWO daarna P van mijn voornaam en uiteraard CS die toevallig ook de eerste en laatste letter van mijn familienaam is. ;)

Ha ok, die andere was maar als vbn, kon even niet linken  8)

POLM2CS kan ook wel  >:D

Offline Snorkel

• Premium Member
  • Crashed!
  • undereZtimated
« Reactie #425 Gepost op: 14 januari 2020, 17:54:07 »
Kan je die beschikbaarheid checken via de site van de overheid of gebruik je daar een andere link voor?

Offline Pol

• World Champion
« Reactie #426 Gepost op: 14 januari 2020, 18:01:55 »
Ha ok, die andere was maar als vbn, kon even niet linken  8)

POLM2CS kan ook wel  >:D

Maar ik wil het ook niet te gemakkelijk maken. De meesten mogen er voor mij het raden naar hebben.;)
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Offline gfk807

• Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #427 Gepost op: 14 januari 2020, 18:03:21 »
Maar ik wil het ook niet te gemakkelijk maken. De meesten mogen er voor mij het raden naar hebben.;)

Ja maar toch  >:D
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2020, 20:57:26 door gfk807 »

Offline Pol

• World Champion
« Reactie #428 Gepost op: 14 januari 2020, 18:04:47 »
Kan je die beschikbaarheid checken via de site van de overheid of gebruik je daar een andere link voor?

https://es.mobilit.fgov.be/persoplate/new-reservation

Je kan hier aanmelden met een id-lezer of met Itsme.
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2020, 18:20:49 door Pol »
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Offline Geert

• World Champion
« Reactie #429 Gepost op: 14 januari 2020, 20:02:10 »
Alvast proficiat met de aankoop van je M2CS, zwart staat een M2 sowieso goed dus goede keuze!
Persoonlijk zou ik misschien ook wel naar de blauwe kleur grijpen, ik hou wel van felle kleuren op een leuke auto.
Iedereen heeft je dan wel gezien, ik kan nergens nog onopgemerkt voorbij rijden maar daar trek ik me niks van aan.

Wat de uitlaat betreft.
Buiten die lelijke pot hebben ze blijkbaar ook nog altijd niets aan het geluid zelf gedaan.
Dat blijft voor mij veruit het grootste minpunt aan een M2 (of M3 enz), zo jammer want de sound geeft je toch het grootste deel van de beleving en daardoor valt die auto voor mij eigenlijk af.
Als het geluid voor u wel OK is zou ik de kosten niet doen voor een andere uitlaat, en dat vooral dan omdat je enkel van die bunker onder je auto vanaf wilt.
Ik heb in het verleden al wel eens een uitlaat zwart gespoten, laatste keer was die van mijn M3.
Is nooit geen mm verf afgekomen of terug verkleurd (en de uitlaat werd regelmatig lekker warm gestookt, geen daily verkeer).
Als je dat op de juiste manier doet komt daar nooit niks aan.
Lichtjes (wel grondig te werk gaan) afschuren (je hebt daar bepaalde schuursponsjes voor) en ontvetten, nadien in dunne lagen aanbrengen, heel belangrijk, zeker geen dikke lagen anders krijg je ook druipers.
Droogtijd respecteren en dit vlotjes 5-10 x herhalen in dunne lagen met de juiste verf, komt nooit niets aan en zeker op een nieuwe uitlaat zonder "roest".

Wat het ook zal worden en of je je er durft aan te wagen zullen we hier later wel lezen :thumbsup:
2012 - Porsche Cayman R

Offline Snorkel

• Premium Member
  • Crashed!
  • undereZtimated
« Reactie #430 Gepost op: 14 januari 2020, 20:11:51 »

Offline Pol

• World Champion
« Reactie #431 Gepost op: 14 januari 2020, 21:06:42 »
Alvast proficiat met de aankoop van je M2CS, zwart staat een M2 sowieso goed dus goede keuze!
Persoonlijk zou ik misschien ook wel naar de blauwe kleur grijpen, ik hou wel van felle kleuren op een leuke auto.
Iedereen heeft je dan wel gezien, ik kan nergens nog onopgemerkt voorbij rijden maar daar trek ik me niks van aan.

Wat de uitlaat betreft.
Buiten die lelijke pot hebben ze blijkbaar ook nog altijd niets aan het geluid zelf gedaan.
Dat blijft voor mij veruit het grootste minpunt aan een M2 (of M3 enz), zo jammer want de sound geeft je toch het grootste deel van de beleving en daardoor valt die auto voor mij eigenlijk af.
Als het geluid voor u wel OK is zou ik de kosten niet doen voor een andere uitlaat, en dat vooral dan omdat je enkel van die bunker onder je auto vanaf wilt.
Ik heb in het verleden al wel eens een uitlaat zwart gespoten, laatste keer was die van mijn M3.
Is nooit geen mm verf afgekomen of terug verkleurd (en de uitlaat werd regelmatig lekker warm gestookt, geen daily verkeer).
Als je dat op de juiste manier doet komt daar nooit niks aan.
Lichtjes (wel grondig te werk gaan) afschuren (je hebt daar bepaalde schuursponsjes voor) en ontvetten, nadien in dunne lagen aanbrengen, heel belangrijk, zeker geen dikke lagen anders krijg je ook druipers.
Droogtijd respecteren en dit vlotjes 5-10 x herhalen in dunne lagen met de juiste verf, komt nooit niets aan en zeker op een nieuwe uitlaat zonder "roest".

Wat het ook zal worden en of je je er durft aan te wagen zullen we hier later wel lezen :thumbsup:

Zelf zal ik mij daar zeker niet aan wagen. Maar ik ga eens raad vragen bij mijn dealer en denk wel dat die daar wel iets zal op vinden.
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Offline Artemis

• Grand Prix Winner
« Reactie #432 Gepost op: 15 januari 2020, 08:10:27 »

Offline Pol

• World Champion
« Reactie #433 Gepost op: 15 januari 2020, 08:16:28 »
Merci Luc! ;)

« Laatst bewerkt op: 15 januari 2020, 08:35:38 door Pol »
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Offline Artemis

• Grand Prix Winner
« Reactie #434 Gepost op: 15 januari 2020, 10:05:55 »
Merci Luc! ;)

"M-2" zou ik achterwege laten.  M.i. beter dit.  Subtieler + dubbele betekenis ook (model + naam).  :)

Offline Pol

• World Champion
« Reactie #435 Gepost op: 15 januari 2020, 10:08:46 »
"M-2" zou ik achterwege laten.  M.i. beter dit.  Subtieler + dubbele betekenis ook (model + naam).  :)

Klopt en bovendien, met de M2 erop blijf je verbonden aan een M2, want wat de toekomst brengt... :iono:
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Offline Artemis

• Grand Prix Winner
« Reactie #436 Gepost op: 15 januari 2020, 10:11:05 »
En nog een tip voor de nummerplaat vooraan.  De winkel waar ik de mijne haalde: https://www.atperfectservice.be/ (Merchtem nabij Brussel).  Die slotenmaker maakt de plaat terwijl je ernaast staat.  Ziet er quasi identiek uit als de DIV-plaat achteraan.

Offline Artemis

• Grand Prix Winner
« Reactie #437 Gepost op: 15 januari 2020, 10:13:19 »
Klopt en bovendien, met de M2 erop blijf je verbonden aan een M2, want wat de toekomst brengt... :iono:

Met CSP kun je nadien ook nog een Porsche, Pagani, Pininfarina, Pontiac of Peugeot aanschaffen.  :P

Offline Pol

• World Champion
« Reactie #438 Gepost op: 15 januari 2020, 10:14:37 »
En nog een tip voor de nummerplaat vooraan.  De winkel waar ik de mijne haalde: https://www.atperfectservice.be/ (Merchtem nabij Brussel).  Die slotenmaker maakt de plaat terwijl je ernaast staat.  Ziet er quasi identiek uit als de DIV-plaat achteraan.

Jij vindt het toch allemaal. :thumbsup: :D
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Offline Artemis

• Grand Prix Winner
« Reactie #439 Gepost op: 15 januari 2020, 10:21:51 »
Jij vindt het toch allemaal. :thumbsup: :D

En ge hebt chance, want de plaat is momenteel nog beschikbaar.  PCS daarentegen niet.  :)

Offline ODC

• Qualifying
« Reactie #440 Gepost op: 15 januari 2020, 10:42:24 »

@Pol de shop waar je uw voorste nummerplaat moet op bestellen is de volgende: http://www.otm-shop.be/AddLicensePlate.aspx
Zijn IDENTIEK aan de officiële nummerplaat. Het kost meer dan bij een slotenmaker of in een doe het zelf zaak maar je hebt dan wel 2 identieke platen.

Offline gfk807

• Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #441 Gepost op: 15 januari 2020, 11:09:06 »
@Pol de shop waar je uw voorste nummerplaat moet op bestellen is de volgende: http://www.otm-shop.be/AddLicensePlate.aspx
Zijn IDENTIEK aan de officiële nummerplaat. Het kost meer dan bij een slotenmaker of in een doe het zelf zaak maar je hebt dan wel 2 identieke platen.

Idd daar bestelde ik ook al en zijn identiek dezelfde als de achterste (buiten de stempel dan natuurlijk)  :thumbsup:

Offline Artemis

• Grand Prix Winner
« Reactie #442 Gepost op: 15 januari 2020, 11:45:23 »

@ODC, de shop waar ik naar verwees en mijn plaat haalde: uitgezonderd de speciale reliëfstempel (die enkel op de officiële plaat achteraan mag), gebruikt die slotenmaker hetzelfde drukmachien en karakters als deze van de DIV (embossing/stansen van karakters).

Offline ODC

• Qualifying
« Reactie #443 Gepost op: 15 januari 2020, 11:57:35 »
@ODC, de shop waar ik naar verwees en mijn plaat haalde: uitgezonderd de speciale reliëfstempel (die enkel op de officiële plaat achteraan mag), gebruikt die slotenmaker hetzelfde drukmachien en karakters als deze van de DIV (embossing/stansen van karakters).

Was geen aanval hoor.
Denk dat er bijna geen kat op let dat er een verschil van kleur aanwezig is tussen de voorste en de achterste kentekenplaat. Buiten paar 'freaks' zoals wij :razz:
Mijn concessiehouder vroeg zelf waar ik mijn voorste kenteken plaat had gehaald had daar het effectief identiek dezelfde zijn kwa kleuren.
Dus nogmaals wie een freak is zoals mij: http://www.otm-shop.be/AddLicensePlate.aspx

Offline Pol

• World Champion
« Reactie #444 Gepost op: 15 januari 2020, 11:59:56 »

Ik vermoed dat de plaat van metaal is. Heb je dan geen probleem met het laten meebuigen met de licht concave plaathouder vooraan? Zelf heb ik een geplastificeerd model op mijn M2, ook wel heel netjes.
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Offline Pol

• World Champion
« Reactie #445 Gepost op: 15 januari 2020, 13:11:24 »
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2020, 13:13:54 door Pol »
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Offline ODC

• Qualifying
« Reactie #446 Gepost op: 15 januari 2020, 13:28:57 »
Ook straf!

Vooral straf een om M2 Competition met gewone zetels te zien :razz:

Offline Pol

• World Champion
« Reactie #447 Gepost op: 15 januari 2020, 13:37:30 »
Vooral straf een om M2 Competition met gewone zetels te zien :razz:
Pas op voor die Jappen. Ik zou eens willen zoiets zien tussen de Z4 M40i en de Supra, maar dat zal hier allicht nergens te vinden zijn.
Zo'n tweezitter coupé heeft al altijd mijn voorkeur gedragen gezien mijn uiterst goeie herinneringen aan mijn Z3 Coupé. Jammer dat die Supra volgens mij niet mooi is . Ik denk ook dat je vlug op dit model zal uitgekeken zijn. Dit vind ik dan wel niet van de Z4 M40i.
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !

Offline ODC

• Qualifying
« Reactie #448 Gepost op: 15 januari 2020, 13:53:16 »
Pas op voor die Jappen. Ik zou eens willen zoiets zien tussen de Z4 M40i en de Supra, maar dat zal hier allicht nergens te vinden zijn.
Zo'n tweezitter coupé heeft al altijd mijn voorkeur gedragen gezien mijn uiterst goeie herinneringen aan mijn Z3 Coupé. Jammer dat die Supra volgens mij niet mooi is . Ik denk ook dat je vlug op dit model zal uitgekeken zijn. Dit vind ik dan wel niet van de Z4 M40i.

Zit in zo Supra geen BMW motor? Dacht dat iemand mij dat eens wijsgemaakt heeft.

Offline Pol

• World Champion
« Reactie #449 Gepost op: 15 januari 2020, 14:01:05 »
Zit in zo Supra geen BMW motor? Dacht dat iemand mij dat eens wijsgemaakt heeft.

Toch wel. Ik heb wel al met de Z4 M40i gereden en vond qua prestaties en weggedrag  zeker niet vergelijkbaar met de M2. Het moet zijn dat die Jappen dan toch nog met deze samenwerking iets anders uit hun mouw kunnen schudden. ;) Onderschat die wel niet. Jammer dat hun modellen meestal op niet veel trekken. 
M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect !