waar ik woon in regio waasland kun je echt wel nog goed door rijden.
Ook een reden dat ik hem kocht want als je zo in een streek woont met allemaal traject controles of strenge politie
dan is de fun er ook snel af !
De eerste dag stond ik al 2 keer aan kant, ( eerst in dendermonde uiteraard dat is gekend)
omdat ik mijn voorrang van rechts te snel nam ( de andere wou niet stoppen )
en wie mocht er aan kant ik natuurlijk!
Ik zei dat er geen wet is op hoeveel toeren ik in een versnelling mag rijden en ik reed maar 50 plus die andere moet wel stoppen he maar die laat je rijden.
Mijn auto is nu eenmaal sneller en luider en de uitlaat is origineel kijk maar eens eronder ( dat deed hij niet )
ook de jonge snotaap die er bij was wou zich wat bewijzen door wat brut te antwoorden maar die kreeg ook snel een antwoord terug van mij
en dan zei hij nog: we gaan hier niet discuteren, we zullen het zo laten.
dan zei ik wat discuteren ? ik ben in mijn recht en de andere is in fout en die laat je rijden ?
en het staat allemaal op mijn camera en ons gesprek ook, dus ik zou het leuk vinden moest je er verder op in gaan.
en dan waren ze weg.
dan diezelfde dag op de avond in sint niklaas wou ik de tunnel onder de cinema, mijn symphonie van 6 cilinders eens laten horen

na de tunnel was er iemand achter mij komen rijden, en dan naast mij om mij aan kant te zetten
ik had het al lang door maar in het centrum rijd ik altijd 50 ( maar wel in toeren voor het gezang en de plofjes te horen )
mensen denken dan direct dat je tegen 200 afkomt en die bellen dan he, in zo een tijd leven we nu !
Nu omdat ik de tunnel wat sneller reed zei ik gewoon eerlijk het was gewoon voor het geluid te horen want ik hoor da da gewoon graag.
En hij zei aha ok ja ik hoor dat ook graag maar probeer dat niet te veel te doen in het centrum zei hij, en het was in orde.
en dan in lokeren reed ik maar 30! en ik ga maar op 3000 toeren en los de gas en er waren wat luide knallen
en de persoon naast mij onozelen klootzak! jong jong wat is da toch in deze tijden
vroeger knalden auto's constant met slechte uitlaten en carburators!
da geeft mij hier wel zeer slechte reclame als de mensen mij altijd aan kant zien staan met een

dan zeggen ze weer het is weer een bmw ze!
want ik ben iemand die meestal traag rijd en geniet van de auto, en ook echt koestert