Auteur Topic:  Zelfdimmende spiegels G31  (gelezen 177 keer)

Offline jvdheuvel

• Trade Count: (0)
  • Pre-Qualifying
  • **
Zelfdimmende spiegels G31
« Gepost op: 28 juli 2019, 23:52:19 »
Op mijn auto zouden zelfdimmende spiegels moeten zitten. Zowel de binnen- als de buitenspiegels zouden zelfdimmend moeten zijn. Het lijkt er echter op dat de rechter buitenspiegel gewoon een normale verwarmde buitenspiegel is. Er zit bij de linker spiegel namelijk rondom een iets lichtere rand in het spiegelglas aan de buitenkant.... dat is echter niet het geval bij de rechterspiegel.... daar zit alleen een stippellijn op, maar geen lichtere rand rondom.

Klopt dat? Hoort dat zo? Dat alleen de binnenspiegel en de linkerspiegel zelfdimmend zijn? Of zou bij mijn auto de rechterspiegel een keer kapot zijn gegaan en heeft de toenmalige eigenaar er een normale spiegel in terug laten zetten?

Enig idee wat zo’n spiegel moet kosten mocht er een verkeerde spiegel in gezet zijn?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
« Laatst bewerkt op: 29 juli 2019, 15:33:34 door jvdheuvel »
Now: BMW 520D High Executive (G31)
Previous: BMW 530D High Executive (F11)

Offline reSolveMK7

• Trade Count: (0)
  • Nieuw
  • *
Re: Zelfdimmende spiegels G31
« Reactie #1 Gepost op: 29 juli 2019, 00:05:14 »
Ik heb op mijn G30 beiden, links en rechts een lichtere dunne lijn aan de zijkant van het glas.

Bij mij zijn alle spiegels dimmend

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Offline Woodykipo

• Trade Count: (+6)
  • Race Legend
Re: Zelfdimmende spiegels G31
« Reactie #2 Gepost op: 29 juli 2019, 09:28:07 »
Dat is een paar jaar geleden aangepast bij BMW,vroeger waren beide buitenspiegels zelfdimmend maar nu enkel die aan de bestuurderszijde,is dus normaal :)
Wel spijtig want ik had zelf ook liever gehad dat ze beide zelfdimmend zijn >:(