Auteur Topic:  2013 - F13 - ///M6  (gelezen 5574 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Freke

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1393
Re: 2013 - F13 - ///M6
« Reactie #60 Gepost op: 16 december 2019, 12:00:16 »
12/12 een drift dagje gedaan.
Moet eerlijk zijn dat ik dit wat had onderschat naar moeilijkheid toe.
Toch wel een zeer leuke dag gehad en veel mede petrol heads ontmoet.

Verder heb ik ook een vorsteiner Carbon spoiler besteld en komt er eind januari een volledige straight pipe onder met kleppen :D leuke vooruitzichten dus.





Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Op you tube ziet er idd altijd alles simpel uit tot je het eens zelf probeert natuurlijk. Met "maar" 150pk zal het moeilijker zijn om uw kont scheef te zetten maar met 500pk zal het dan weer moeilijker zijn om de drift onder controle te houden vermoed ik.

De M6 ziet wel lekker smerig uit, heeft ook wel iets om hem zo te zien.
Voornaamste is dat je u geamuseerd hebt en zonder brokken thuis bent geraakt...  :thumbsup:
* Skoda Octavia RS245 (Daily)
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline Michael V

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 248
Re: 2013 - F13 - ///M6
« Reactie #61 Gepost op: 18 december 2019, 18:09:50 »
Op you tube ziet er idd altijd alles simpel uit tot je het eens zelf probeert natuurlijk. Met "maar" 150pk zal het moeilijker zijn om uw kont scheef te zetten maar met 500pk zal het dan weer moeilijker zijn om de drift onder controle te houden vermoed ik.

De M6 ziet wel lekker smerig uit, heeft ook wel iets om hem zo te zien.
Voornaamste is dat je u geamuseerd hebt en zonder brokken thuis bent geraakt...  :thumbsup:
Ja het was vooral de drift onder controle houden wat ik het moeilijkst vond.
En ja ik vond het eigenlijk wel vet zo smerig :D
Paar kegeltjes geraakt maar geen schade dus feest  :-)
BMW E90 318d 2006 Heinz chipped 155pk
Land Rover Discovery 3 2007 190pk
Trailer suction hopper dredger 18000 pk 2011

Offline Machiel

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1152
Re: 2013 - F13 - ///M6
« Reactie #62 Gepost op: 2 januari 2020, 20:42:50 »
Blijft nog het beste, dat ge wilt leren om hem onder controle te kunnen houden..
Denk dat er velen met heel wat Pk's onder hun kont rondrijden, maar deze allesbehalve deftig onder controle kunnen houden.
Zijn filmpjes genoeg van ::)
1st BMW: E30 318i 1989 (wrecked) - E39 520D 2000 (sold) - E39 525D 2003 (sold) - E91 320D 2011 (current) - Honda VFR 750 1995 (current bike)

Offline Michael V

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 248
Re: 2013 - F13 - ///M6
« Reactie #63 Gepost op: 2 januari 2020, 21:08:35 »
Blijft nog het beste, dat ge wilt leren om hem onder controle te kunnen houden..
Denk dat er velen met heel wat Pk's onder hun kont rondrijden, maar deze allesbehalve deftig onder controle kunnen houden.
Zijn filmpjes genoeg van ::)
Je hebt overal zotten hè, ik zet persoonlijk nooit tractie controle af op de openbare weg.
Mijn grootste vrees is 1 van die filmpjes worden ;)
BMW E90 318d 2006 Heinz chipped 155pk
Land Rover Discovery 3 2007 190pk
Trailer suction hopper dredger 18000 pk 2011

Offline Michael V

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 248
Re: 2013 - F13 - ///M6
« Reactie #64 Gepost op: 2 januari 2020, 21:13:04 »

Kleine update :)
Carbon pookje.
Het gelijmde kapje relatief makkelijk los gekregen met een bankkaart 2 schroeven draaiers en een haardroger om de lijm wat vloeibaarder te maken.
In 40 minuten was ik klaar!



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
BMW E90 318d 2006 Heinz chipped 155pk
Land Rover Discovery 3 2007 190pk
Trailer suction hopper dredger 18000 pk 2011

Offline Bananenman

  • Medewerker
  • Trade Count: (+2)
  • Crashed!
  • *****
  • Berichten: 11063
Re: 2013 - F13 - ///M6
« Reactie #65 Gepost op: 2 januari 2020, 22:16:33 »
Past mooi bij de andere carbon afwerking  :thumbsup:

Het is een woest beest deze ///M6 :)

Prachtig zo drift-dirty  :bow:

Offline Michael V

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 248
Re: 2013 - F13 - ///M6
« Reactie #66 Gepost op: 6 februari 2020, 09:21:12 »
Nog even een update.
En wat voor 1!
Ik denk dat ik zopas de best mogelijke update aan deze wagen heb gegeven.
Een volledig op maat gemaakte straight pipe Inclusief downpipes.
Het geluid is gestoord!
Veel crackles en wat pops ook zeker bij het schakelen.
Heb er wel een kleppen systeem laten tussen steken voor de buren :)
Heb eens een full straight pipe met downpipes van supersprint op een M5 f10 gehoord, en eerlijk gezegd vind ik de mijne echt veel beter klinken.
Moet nog eens wat deftige filmpjes maken.
Want zelfs al limiteert de rev limiter hem op 4000 toeren, als je hem even revved is het echt een gek geluid.
Tevens zitten de tips nu ook mooi naar binnen zoals het origineel moet.

Tevens heb ik voor binnenkort nog een M performance Carbon stuurinleg en een Carbon vorsteiner spoiler klaarliggen :D



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
BMW E90 318d 2006 Heinz chipped 155pk
Land Rover Discovery 3 2007 190pk
Trailer suction hopper dredger 18000 pk 2011

Offline Freke

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1393
Re: 2013 - F13 - ///M6
« Reactie #67 Gepost op: 6 februari 2020, 09:42:12 »
Yikes da zal wel kippenvel geven of gescheurde trommelvliezen. V8 + straight pipe  :wow:
* Skoda Octavia RS245 (Daily)
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline Freke

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1393
Re: 2013 - F13 - ///M6
« Reactie #68 Gepost op: 6 februari 2020, 09:44:27 »
Yikes da zal wel kippenvel geven of gescheurde trommelvliezen geven. V8 + straight pipe  :wow:
* Skoda Octavia RS245 (Daily)
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline Woodykipo

  • Trade Count: (+6)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 7084
Re: 2013 - F13 - ///M6
« Reactie #69 Gepost op: 6 februari 2020, 10:20:46 »
Ben ook benieuwd naar de sound :)

Offline Janske21

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1535
  • Grts
Re: 2013 - F13 - ///M6
« Reactie #70 Gepost op: 6 februari 2020, 20:23:51 »
Ziet er super uit en zal wel mega goed klinken ook.
Heb je hem ook stage 2 laten mappen dan?

Offline Michael V

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 248
Re: 2013 - F13 - ///M6
« Reactie #71 Gepost op: 6 februari 2020, 21:29:06 »
Ja klinkt mega goed :)
Als er eens een meeting is of een rond rit zullen jullie hem wel eens horen :D
Of degene die willen zijn altijd welkom in Bredene voor een ritje :p
En neen geen stage 2, dat zal mss eerder voor van de zomer zijn.
Heb nu wel et check engine light maar dat stoort niet echt.
Nog een maand of 6 garantie, dan wat coderen en mss tunen ect.
Ook blijf ik twijfelen om er 21” onder te plooien.
Ben wat bang dat de rij kwaliteit hier hard onder gaat lijden.
20” past in 90% van de aftermarket opties niet door de grote van de remschijven.

BMW E90 318d 2006 Heinz chipped 155pk
Land Rover Discovery 3 2007 190pk
Trailer suction hopper dredger 18000 pk 2011

Offline Michael V

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 248
Re: 2013 - F13 - ///M6
« Reactie #72 Gepost op: 8 februari 2020, 15:19:27 »

En dan nog een Carbon M performance stuurinleg en zo is naar mijn mening het interieur klaar :D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
BMW E90 318d 2006 Heinz chipped 155pk
Land Rover Discovery 3 2007 190pk
Trailer suction hopper dredger 18000 pk 2011

Offline Freke

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1393
Re: 2013 - F13 - ///M6
« Reactie #73 Gepost op: 8 februari 2020, 15:46:41 »

En dan nog een Carbon M performance stuurinleg en zo is naar mijn mening het interieur klaar :D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Altijd knap performance goodies in het interieur, en al zeker met carbon accenten...  :drool:
* Skoda Octavia RS245 (Daily)
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline Michael V

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 248
Re: 2013 - F13 - ///M6
« Reactie #74 Gepost op: 8 februari 2020, 16:02:12 »

Altijd knap performance goodies in het interieur, en al zeker met carbon accenten...  :drool:
Yup, zeker omdat het interieur met Carbon ingelegd is.
En met not zo een paar zilveren accenten erin is het niet te :)
BMW E90 318d 2006 Heinz chipped 155pk
Land Rover Discovery 3 2007 190pk
Trailer suction hopper dredger 18000 pk 2011

Offline sebatj-E87

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1354
Re: 2013 - F13 - ///M6
« Reactie #75 Gepost op: 9 februari 2020, 00:35:12 »
Van een update gesproken, inderdaad best dat er een kleppen systeem tussen zit voor de buren. Ben wel eens benieuwd


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
118D E87black!
420D F36 Carbonshwarz