Auteur Topic:  Geluidssignaal door luidsprekers  (gelezen 233 keer)

Offline Jahboer

• Trade Count: (0)
  • Nieuw
  • *
Geluidssignaal door luidsprekers
« Gepost op: 15 juni 2019, 14:03:53 »
Beste,
Af en toe is er een geluid te horen uit mijn boxen. Geen idee waar dit vandaan komt. Het lijkt op een bezettoon als je zou bellen. In mijn e90 zit er geen carkit ofzo. Het geluid bestaat uit drie korte bieptonen en 1 lange. Er zit ook geen constante in over de tijdspanne wanneer dit geluid voorkomt.nog mensen bij wie dit voorkomt?

Mvg

Offline Pannenkoek

• World Champion
Re: Geluidssignaal door luidsprekers
« Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2019, 15:08:11 »
Dat is de sensor in je stoel die een verhoogde uitstoot waarneemt. Probeer minder peulvruchten te eten en op koolzuurhoudende dranken te letten. 😅

Als het biep geluid zich nog eens voor doet, moet je naar de klok kijken. Dan zul je zien dat deze dat alleen maar doet als het volle uur bereikt is. Dat is een optie voor Rooms Katholieken die tijdens lange snelwegritten geen therapeutisch klokkengeluid van een idyllisch kerkje kunnen horen. Zo krijg je toch een beetje het gevoel dat God bij je is.

Als je liever goddeloos door het leven wil, moet je in de iDrive zoeken onder het menu Tijd of iets dergelijk en die optie uitvinken, dan kan je door met je leven in ontucht.

Offline Jahboer

• Nieuw
  • *
Re: Geluidssignaal door luidsprekers
« Reactie #2 Gepost op: 15 juni 2019, 16:13:33 »
Bedankt voor de reactie,

Zal op men eet en drinkgedrag letten 😂.

Ik bekijk het wel even. Is onlangs nog maar begonnen. Voordien nooit last van gehad.

Mvg