Auteur Topic:  2019 - F40 - 118dA - 7M9A - Misano Blau - M sport options  (gelezen 3312 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline gfk807

  • Trade Count: (+2)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 9166
  • Enjoy life !
Re: 2019 - F40 - 118dA - 7M9A - Misano Blau - M sport options
« Reactie #30 Gepost op: 20 oktober 2019, 10:35:40 »
Ook in Mineral Grey zeker niet slecht, onlangs mogen aanschouwen in de garage.

Dash ook zeer knap, de ruimte tov de F20 (de reden om van achterwiel naar voorwiel te gaan ) vind ik zeer miniem hoor, dus die reden is zever.

De echte reden is volgens mij: gewoon minder duur om te fabriceren wegens onderdelen bruikbaar vd Active Tourer en Mini. 8)

Offline Machiel

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1218
Re: 2019 - F40 - 118dA - 7M9A - Misano Blau - M sport options
« Reactie #31 Gepost op: 23 oktober 2019, 08:22:49 »
Een grotere tank is optie? En waarom zou iemand dan zowiezo een kleinere tank nemen..?

Knappe wagen zowiezo, foto's binnenkant mogen ook altijd😉
1st BMW: E30 318i 1989 (wrecked) - E39 520D 2000 (sold) - E39 525D 2003 (sold) - E91 320D 2011 (current) - Honda VFR 750 1995 (current bike)

Offline Goesting

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 176
Re: 2019 - F40 - 118dA - 7M9A - Misano Blau - M sport options
« Reactie #32 Gepost op: 23 oktober 2019, 12:15:05 »
Een grotere tank is optie? En waarom zou iemand dan zowiezo een kleinere tank nemen..?
Constructeurs doen dit omdat de tank voor 90% gevuld moet zijn bij het afleggen van NEDC testen. Of deze regel nog steeds van kracht is bij WLTP, weet ik niet.

Dus hoe kleiner de tank, hoe minder gewicht, hoe beter de resultaten. Sommige constructeurs zijn echter bewust dat ze klanten daarmee geen plezier doen, en bieden daarom de grotere tank soms zelfs gratis aan.
2015 - 2019: BMW F20 118d
2019: BMW G20 320i
2019 - Now: BMW F20 M140i