Auteur Topic: [F07,F10,F11] Connected Drive account  (gelezen 705 keer)

Offline Tony_ca1

• Trade Count: (0)
  • Qualifying
[F07,F10,F11] Connected Drive account
« Gepost op: 24 mei 2019, 23:53:57 »
Hallo allemaal..
2 jaar geleden toen ik mijn Connected Drive account heb aangemaakt heb ik een paar foto's van mijn F10 opgeladen naar mijn  account. Die foto kon ik dan via de de connected drive in mijn F10 zien in het navigatie scherm, nu heb ik nieuwe foto's van mijn F10 heb mij ingelogd in mijn Connected Drive account heb mijn oude foto's verwijderd maar krijg nu geen enkele nieuwe foto upgeload en ze zijn allemaal kleiner dan 1MB.

Begrijp dit niet krijg steeds de melding er is iets mis gegaan vernieuw de pagina.

Offline crossbytje

• Qualifying
Re: Connected Drive account
« Reactie #1 Gepost op: 25 mei 2019, 08:30:04 »
Ik heb ooit een foto geupload via de web applicatie, maar nog nooit gevonden hoe die in de auto kan bekeken worden...
Ik luister dus mee hier!
2008 R56 Cooper D - Pepper White - SOLD
2008 987 Cayman 2.7 - Meteor Grey
2017 F20 120dAS M-Sport - Alpinweiss

Offline Woodykipo

• Trade Count: (+6)
  • Race Legend
« Reactie #2 Gepost op: 29 mei 2019, 06:27:28 »
Dat kon je normaalgezien zien in splitscreen modus,en dan kon je die foto selecteren bij wat je wilt weergeven in de splitscreen.
Als ik dat wat opzoek op het www kom ik wel op een topic uit van in de USA waar een medewerker van een BMW dealer zegt dat die feature dood is...

Offline Tony_ca1

• Qualifying
« Reactie #3 Gepost op: 29 mei 2019, 14:56:29 »
Dat zou me sterk verbazen , tot op 2 weken geleden werkte dat nog steeds ik kon in de split screen gewoon mijn foto's selecteren tussen de andere widget's. Ik kan het nu niet proberen omdat ik gewoon geen nieuwe foto's geupload krijg via mijn Connected drive account. Als die functie door BMW verwijderd zou zijn hadden ze die upload mogelijkheid ook verwijderd uit de Connected Drive account pagina.

Groetjes Twointje

Offline Woodykipo

• Trade Count: (+6)
  • Race Legend
« Reactie #4 Gepost op: 29 mei 2019, 15:55:53 »
Dan zou ik Connected Drive eens contacteren,kan ook aan de website liggen.

Offline dannyro

• Trade Count: (+8)
  • World Champion
« Reactie #5 Gepost op: 30 mei 2019, 10:59:07 »
Werkt bij mij ook niet meer. Een tijdje geleden wel....
E91 325D LCI powered by Heinz Sold
F11 535D Sold
F31 Alpina B3 Biturbo

Offline Tony_ca1

• Qualifying
« Reactie #6 Gepost op: 3 juni 2019, 02:24:30 »
Dannyro
Het is altijd wat met die Connedted Drive webpagina en hun Connected Drive mogelijkheden , de heft van de tijd werken die apps helemaal niet vraag mij af waarom wij die diensten eigenlijk moeten betalen .
Heb naar hun gebeld en ze konden mij geen zinnig antwoord geven , ze gingen de probleem doorsturen naar Duitsland dat is wat ik in een mail gekregen heb al 2 weken geleden maar nog geen respons gehad.

Offline Janske21

• Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • Grts
« Reactie #7 Gepost op: 3 juni 2019, 05:49:50 »
Werkt bij mij nog perfect.

Offline Tony_ca1

• Qualifying
« Reactie #8 Gepost op: 3 juni 2019, 15:24:01 »
Werkt bij mij nog perfect.

Janske21
Dat het werkt dat weet ik ook ,maar ga eens naar de website van Connected Drive log in je account en probeer eens een nieuwe foto te uploaden naar je account ??
Dat werkt niet meer (en dat is wat ik eigenlijk bedoel) als ik dit geweten had dan had ik mijn oude5 foto's die ik 2 jaar geleden geupload had niet verwijderd om nieuwe te kunnen uploaden.

Antonio

Offline dannyro

• Trade Count: (+8)
  • World Champion
« Reactie #9 Gepost op: 3 juni 2019, 16:17:56 »
Janske21
Dat het werkt dat weet ik ook ,maar ga eens naar de website van Connected Drive log in je account en probeer eens een nieuwe foto te uploaden naar je account ??
Dat werkt niet meer (en dat is wat ik eigenlijk bedoel) als ik dit geweten had dan had ik mijn oude5 foto's die ik 2 jaar geleden geupload had niet verwijderd om nieuwe te kunnen uploaden.

Antonio

Dat wilde ik ook zeggen (bedoelen)
E91 325D LCI powered by Heinz Sold
F11 535D Sold
F31 Alpina B3 Biturbo

Offline Janske21

• World Champion
  • Grts
« Reactie #10 Gepost op: 3 juni 2019, 17:26:35 »
Janske21

Antonio
Zal straks eens proberen 😅

Offline Janske21

• World Champion
  • Grts
« Reactie #11 Gepost op: 4 juni 2019, 09:54:07 »
Zal straks eens proberen 😅
Zoals gedacht, werkt niet meer  ::)

Offline Tony_ca1

• Qualifying
« Reactie #12 Gepost op: 7 juni 2019, 13:31:13 »
Zoals gedacht, werkt niet meer  ::)

Dacht het wel .. Maar dan vind ik het stom van BMW Connected Drive dat de mogelijkheid om foto's up te loaden nog steeds bestaat op hun website als het toch niet meer werkt.
Heb ook gebeld naar Connected Drive en daar konden ze mij ook niet helpen ze gingen een case opmaken en naar Duitsland sturen , maar dit is ondertussen al weken geleden en ik hoor daar niets meer van .

Groetjes.