Auteur Topic: [F2X] HELP M135i LCI Milltek  (gelezen 231 keer)

Offline MpowerSchoten

• Trade Count: (0)
  • Nieuw
  • *
[F2X] HELP M135i LCI Milltek
« Gepost op: 21 mei 2019, 17:37:35 »
Goeienavond,

Ik heb een Milltek einddemper (geen volledig catback systeem) op mijn M135i geplaatst, de 'road' versie met EC-certificaat (opgesteld door NSAI, gekeurd bij de TÜV in Duitsland).
Nu blijkt dat dit certificaat alleen geldig is voor de pre face-lift M135i (wat mijn leverancier mij niet verteld heeft), waardoor het homologatienummer niet overeenkomt en mijn wagen werd afgekeurd.
Nagevraagd bij verschillende bronnen en voor de M135i LCI werd er nooit een dergelijk keuringsattest opgemaakt (NSAI databank vindt het althans niet).
De originele uitlaat zelf terugplaatsen is helaas geen optie aangezien de mof niet meer correct aansluit.

Heeft iemand een oplossing voor mijn (dringend) probleem. Zou herkeurd moeten worden voor 31/5/19.

Ik vrees in het slechtste geval een volledig nieuwe originele BMW-uitlaat te moeten laten plaatsen (door BMW).

Grtz

Offline ThomasD

• Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
Re: HELP M135i LCI Milltek
« Reactie #1 Gepost op: 22 mei 2019, 11:50:29 »
je hebt je oem demper moeten doorsnijden , waarom zou die dan niet meer passen , je kan dan terug aan elkaar lassen denk ik dan .

Ik zou ook de leverancier eisen om die uitlaat terug te nemen of je kan hem mss ruilen bij de leverancier voor een M performance einddemper ??