Tijd voor nog eens een kleine update, de Alpina heeft maar weinig km's meer gereden de laatste maanden.
Desondanks op de snelweg een deftige steenslag gehad met gebarsten voorraam als gevolg.
Natuurlijk werkt de verzekering enkel met hun erkende hersteldienst, Carglass ik kon zelf ook een andere hersteller kiezen doch dan had ik 250€ franchise aan mene rekker.
Een niet-originele ruit is voor mij geen optie in de Alpina, dus na wat aandringen heeft Carglass dan toch een originele besteld en geplaatst.
Wantrouwig als ik ben, toch maar even zelf de ruit geïnspecteerd in hun werkplaats alvorens de plaatsing

Dit alles is zeer goed en deftig verlopen, absoluut geen klagen van en zonder franchise cadeau te geven aan de verzekering

Ik moet zeggen dat ik nu pas besef dat er wel wat allerhande kleine steenslag was op de vorige ruit als ik ze nu vergelijk met een nieuw exemplaar.
Daarna omdat het toch geen weer is en met corona amper km's gedaan worden de auto een polierbeurt gegeven zodat alle kleine waskrassen en dergelijke terug weg zijn en heel de buitenkant weer netjes staat

(al zou ik er gewoon liever km's mee malen en dingen doen die tijdens Covid niet kunnen

)