Auteur Topic:  [E90] bmw 318d problemen met de sluitknop  (gelezen 310 keer)

Offline Koikeboike

• Trade Count: (0)
  • Nieuw
  • *
[E90] bmw 318d problemen met de sluitknop
« Gepost op: 20 april 2019, 08:53:45 »
Hallo allemaal, ik heb een probleem met de afstandsbedieningen van m'n E90. Met beide sleutels kan ik de deuren en de kofferklep openen. Enkel de sluitknop reageert niet. Het knopje op het dashboard en de automatische vergrendeling tijdens het rijden werken dan wel weer. Ook het manueel sluiten met de fysieke sleutel werkt. Nu heb ik ook al de zekeringen nagemeten, en deze zijn nog allemaal in orde. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Grtz

Offline Koikeboike

• Trade Count: (0)
  • Nieuw
  • *
Re: [E90] bmw 318d problemen met de sluitknop
« Reactie #1 Gepost op: 9 mei 2019, 20:17:15 »
De antenneversterker is ook al eens gewisseld met een getest exemplaar. Maar geeft geen verandering.

Offline beemerbuddy

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
Re: [E90] bmw 318d problemen met de sluitknop
« Reactie #2 Gepost op: 10 mei 2019, 06:52:37 »
Hallo allemaal, ik heb een probleem met de afstandsbedieningen van m'n E90. Met beide sleutels kan ik de deuren en de kofferklep openen. Enkel de sluitknop reageert niet. Het knopje op het dashboard en de automatische vergrendeling tijdens het rijden werken dan wel weer. Ook het manueel sluiten met de fysieke sleutel werkt. Nu heb ik ook al de zekeringen nagemeten, en deze zijn nog allemaal in orde. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Grtz

Beste, sorry maar ik heb nergens een voorstellingstopic van je gevonden... het is fijn voor ons allemaal als je jezelf even voorstelt, dat wordt ten zeerste geapprecieerd  :thumbsup: en ik weet dat sommigen dat maar bullshit vinden, maar dat geeft toch aan dat je tenminste wat moeite doet alvorens de nodige info te vinden voor je probleem... ieder van ons die reageert op een vraag/topic doet langs de andere kant ook die moeite, want anders zou het maar een 'dood' forum zijn, niet?

Soit, dit gezegd zijnde... denk ik toch dat je een probleem hebt met de afstandsbediening zelf, ttz het sluitknopje  :thinking: heb je het kastje zelf al eens open gehad, want als de rest allemaal werkt dan zal er wel iets mis zijn met de 'interne keuken' van de afstandsbediening, met de verbinding van het sluitknopje dan toch :iono: , aan de batterij zal het niet liggen, want de andere functies van de afstandsbediening werken nog... En één of andere zekering heeft daar dan ook niets mee te maken, want openen en/of sluiten van de auto werkt via dezelfde zekering...

Grtz...
1983 E28 525i Bahama-Blues - 1990 E30 316i Atlantis-Adventure - 1991 E31 850i Lagunen-Lady - 1993 E32 730i v8 Sterling-Cruisin' - 1993 E34 525tds Thousand Islands - 1996 E36 320i Techno-Touring